Turnaukset

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Pave The Keeper » Mon Apr 14, 2008 6:28 pm

Eikös myös Jalosen toinen poika pelaa Nikareitten 94:ssa? Tai siis ens kaudella ehkä Ahmoissa, kun Nikkarit ja Ahmat tekee yhen kilparyhmän 94:ssa.
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby Kortteli-hasekki » Tue Apr 15, 2008 6:40 am

Onko kukaan käynyt pelaamassa jyväskylän turnauksissa?
User avatar
Kortteli-hasekki
Maalivahti
 
Posts: 31
Joined: Fri Mar 09, 2007 4:41 pm
Location: Jyväskylä

Postby no goalie no game » Fri Apr 18, 2008 8:01 am

Onko sattumoisin kukaan seniorifoorumilainen tulossa huomenna lauantaina Ylöjärven jäähalliin? Työpaikkaturnaus nimeltä More Power.
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Postby Vade » Fri Apr 18, 2008 9:28 am

Oma turnaus alkaa huomenna. Turnaukseen on ilmottautunut 12 porukkaa.
Meidän lohko: KalPa Flyers(me), Teräskiekko, Ketterä ja RoKi
Lohko B: KalPa Devils, KKP, Tornio IHC, Jyske
Lohko C: KalPa Hurricane, Hunters,Jokipojat, Karhu-Kissat

Toivottavasti menestytään ja toivottakaa onnea, sitä tarvitaan 8)
Vade
Resident goalie geek
 
Posts: 247
Joined: Thu Oct 25, 2007 7:31 pm
Location: Toivala

Postby Mr. HooVer » Fri Apr 18, 2008 1:56 pm

no goalie no game wrote:Onko sattumoisin kukaan seniorifoorumilainen tulossa huomenna lauantaina Ylöjärven jäähalliin? Työpaikkaturnaus nimeltä More Power.


En ole tulossa, mutta kerrohan mitä porukoita tuonne on tulossa.
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

Postby raZor » Fri Apr 18, 2008 2:16 pm

Mr. HooVer wrote:
no goalie no game wrote:Onko sattumoisin kukaan seniorifoorumilainen tulossa huomenna lauantaina Ylöjärven jäähalliin? Työpaikkaturnaus nimeltä More Power.


En ole tulossa, mutta kerrohan mitä porukoita tuonne on tulossa.


Täältä Jyväskylästä lähtee ainakin M-Realin joukkue, jonka maalissa pelaa yksi kaveri jonka tunnen. Hän on kyllä rekisteröitynyt foorumin käyttäjä mutta käy täällä harvemmin.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby xpulse » Fri Apr 18, 2008 3:20 pm

Pave The Keeper wrote:Eikös myös Jalosen toinen poika pelaa Nikareitten 94:ssa? Tai siis ens kaudella ehkä Ahmoissa, kun Nikkarit ja Ahmat tekee yhen kilparyhmän 94:ssa.



Joo kyllä se siellä pelaa,tiedän vaan kun pelaan vuotta vanhemmissa.Heillä oli juuri vähän aika sitten try outit siihen joukkueeseen.Eli kymmenen parasta molemmista joukkueista ja molemmista parhaat maalivahdit.Joukkue minun mielestä pelaa nikkarit nimellä jos oikein muistan?
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....................................
xpulse
Resident goalie geek
 
Posts: 192
Joined: Fri Aug 10, 2007 8:54 pm
Location: tervakoski

Postby Pave The Keeper » Fri Apr 18, 2008 3:27 pm

Ainakin he ovat Ahmojen nimellä turnauksia kiertäneet....
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby no goalie no game » Fri Apr 18, 2008 4:28 pm

Mr. HooVer wrote:
no goalie no game wrote:Onko sattumoisin kukaan seniorifoorumilainen tulossa huomenna lauantaina Ylöjärven jäähalliin? Työpaikkaturnaus nimeltä More Power.


En ole tulossa, mutta kerrohan mitä porukoita tuonne on tulossa.
Tuolla on vain 4 joukkuetta, eli me Ruukki, Käki-tehtaat (M-realin 2 tehdasta yhdessä ilmeisesti), Vaasa engineering ja järjestäjä Nokian Capacitors.
Itsellä ollut vähän huono olo koko päivän, ja tietenkin eilen sovittiin että minä lähden ainoana veskarina tuonne. Jos kuume nousee niin en lähde, onneksi on varamies.
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Postby raZor » Fri Apr 18, 2008 5:25 pm

Kortteli-hasekki wrote:Onko kukaan käynyt pelaamassa jyväskylän turnauksissa?


Mitäs turnauksia täälllä on tänä keväänä järjestetty ja kelle/mille ikäluokille?
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Kortteli-hasekki » Fri Apr 18, 2008 5:52 pm

no on täällä ollut E, D, ja C junnuilla turnauksia.
en itse kyllä pelaa missään noissa ikäluokissa, mutta kävin katteleen niitä.
User avatar
Kortteli-hasekki
Maalivahti
 
Posts: 31
Joined: Fri Mar 09, 2007 4:41 pm
Location: Jyväskylä

Postby no goalie no game » Sat Apr 19, 2008 5:16 pm

Oli vähän ihme turnaus, minulle tehtiin vain kolme maalia kolmessa pelissä, mutta kun hyökkäjämme tekivät vain kaksi(!) maalia , emme voittaneet yhtään peliä. Ei kuitenkaan mitenkään huonolla joukkueella oltu liikenteessä, mutta kun ei natsannut niin ei natsannut.

Jos vähän saa leijua, niin minä ja tuo M-realin veskari pelattiin nollat viimeisessä pelissä. Sattui itselle myös olemaan elämäni ensimmäinen nollapeli :D :D Taas ihan kiva tunnelma kesäksi, kannatti lähteä vähän huonovointisenakin.
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Postby Voihitsivoiharmi » Sat Apr 19, 2008 5:55 pm

Itsellä ollut vähän huono olo koko päivän, ja tietenkin eilen sovittiin että minä lähden ainoana veskarina tuonne.

ngng:tä vaa jännittänyt tämmönen vastuu :wink:
Ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä, on sanakirja.
- Ilveksen huoneentaulu.
Voihitsivoiharmi
Resident goalie geek
 
Posts: 345
Joined: Thu Jul 27, 2006 9:48 am

Postby no goalie no game » Sat Apr 19, 2008 6:06 pm

Voihitsivoiharmi wrote:
Itsellä ollut vähän huono olo koko päivän, ja tietenkin eilen sovittiin että minä lähden ainoana veskarina tuonne.

ngng:tä vaa jännittänyt tämmönen vastuu :wink:
Voihan se tietty näinkin olla. :) Onneksi sain kaksi viikkoa sitten yhden harrastepelin tälle kaudelle, niin ei tarvinnut ihan täristen jännittää .
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Postby #1 » Sun Apr 20, 2008 11:55 am

no goalie no game wrote:Oli vähän ihme turnaus, minulle tehtiin vain kolme maalia kolmessa pelissä, mutta kun hyökkäjämme tekivät vain kaksi(!) maalia , emme voittaneet yhtään peliä. Ei kuitenkaan mitenkään huonolla joukkueella oltu liikenteessä, mutta kun ei natsannut niin ei natsannut.

Jos vähän saa leijua, niin minä ja tuo M-realin veskari pelattiin nollat viimeisessä pelissä. Sattui itselle myös olemaan elämäni ensimmäinen nollapeli :D :D Taas ihan kiva tunnelma kesäksi, kannatti lähteä vähän huonovointisenakin.


Jep. Minä heiluin siellä Realin maalilla. Ihme turnaus tosiaa. Meille tehtiin kolmessa pelissä 2 maalia ja jäätiin viimeiseksi. Sijoilla 2-4 kaikilla 2 pistettä, maaliero -1 ja meillä kun oli vain yksi tehty niin neljäs sija heilahti. No tää on maalintekopeli... Harvinaisen tasainen ja vähämaalinen turnee. Ngng, kyllä vähän saa leijua, ei 0-0 näissä peleissä ihan joka päiväistä herkkua ole...
#1
Rookie
 
Posts: 12
Joined: Thu Oct 12, 2006 9:49 am

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron