Pahin munauksenne?

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Salama15 » Sat Apr 26, 2008 7:17 am

Jaetaanpas nyt hiukan omiakin kokemuksia "esi-historiallisilta" ajoilta (80-luvulta).

Oma pakki on lyömässä kiekkoa ränniin maalista katsoen vasemmalta puolelta, hiukan P-pisteen alapuolelta => meikäläinen siirtyy liian aikaisin oikealle tolpalle => kiekko karmeella lämärillä oman maalin etuyläkulmaan => pari hölmistyneen näköistä jätkää katsoo toisiaan => vastustaja tuulettaa => vaihtopenkki nauraa kippurassa => koutsi vissiin itkee... Onneksi ei ollut mikään mestaruusottelu!
Salama15
Resident goalie geek
 
Posts: 285
Joined: Mon Oct 15, 2007 11:57 am
Location: Kirkkonummi

Postby ode34 » Sat Apr 26, 2008 12:00 pm

Salama15 wrote:Jaetaanpas nyt hiukan omiakin kokemuksia "esi-historiallisilta" ajoilta (80-luvulta).

Oma pakki on lyömässä kiekkoa ränniin maalista katsoen vasemmalta puolelta, hiukan P-pisteen alapuolelta => meikäläinen siirtyy liian aikaisin oikealle tolpalle => kiekko karmeella lämärillä oman maalin etuyläkulmaan => pari hölmistyneen näköistä jätkää katsoo toisiaan => vastustaja tuulettaa => vaihtopenkki nauraa kippurassa => koutsi vissiin itkee... Onneksi ei ollut mikään mestaruusottelu!


Eikai se sulle mikään munaus ollu, jos kaveri vetää omaan maaliin :D
It ain't over til it's over
ode34
Resident goalie geek
 
Posts: 176
Joined: Sat May 13, 2006 6:58 pm
Location: Rovaniemi

Postby Salama15 » Sat Apr 26, 2008 12:27 pm

ode34 wrote:Eikai se sulle mikään munaus ollu, jos kaveri vetää omaan maaliin :D


Niin noh, veskarin ei pitäisi ennakoida liikaa...
Salama15
Resident goalie geek
 
Posts: 285
Joined: Mon Oct 15, 2007 11:57 am
Location: Kirkkonummi

Postby KMGOALIE » Fri Oct 17, 2008 7:51 pm

okkoota vastaan tulin kylmänä vaihosta jäälle ja ensimmäinen torjuta yritys siniselta hiljainen liru tein tyhmästi kun olin kylmä yritin ottaa nopeasta liusta ja niinhän siinä kävi että jää oli lumen peitossa toisen erän jälkeen ja kiekko hidasti vauhtia ja minä luin ohi kiekosta -.- 1-0 okkkoolle !
User avatar
KMGOALIE
Maalivahti
 
Posts: 54
Joined: Wed Oct 15, 2008 7:13 pm
Location: Helsinki

...

Postby pave » Sun Oct 19, 2008 4:59 pm

Viime kaudella C2 tuli kaikkien aikojen kämmi. Vastustajalla vaihto kesken ja sieltä yksi vastustaja sitten purjehtii meidän päätä kohti, siinä oli kaksi pakkia valmiina siniviivalla ottamassa vastaan.No tämä vastustaja sitten ottaa ja lämäsee siniseltä. En odottanut ollenkaan ja suoraan päähän se sitten tulee , lennän nätissä kaaressa selälleen ja kiekko kieppuu ilmassa sitten se tulee alas päin yritin siinä vielä räpylällä ottaa kiinni mutta eihän se tartu. Yksi pomppu ja maaliin. Hienointa tässä vielä on se, että kun menen vaihtoaitioon pää kipeenä tulee tuomari sanomaan 'Burana huuleen ja kentälle', kun ei jostain syystä vaihettu pois. :roll:
pave
Maalivahti
 
Posts: 44
Joined: Wed Sep 24, 2008 3:52 pm

Postby Miglu » Thu Oct 23, 2008 10:19 pm

Varmaan pahin munaus on, kun karsintapelissä vastustajan pelaaja surffailee läpi, ja 1-1:sessä vetää b-pisteen kaarelta (oikealta minusta katsottuna) räpyläkädelle, otan ''hienon'' kopin, tai ainakin luulin ottaneeni, mutta kiekko osuikin vain räpylään, ja pomppasi siitä nätisti maaliin.
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am

Postby Mrtikka » Sat Nov 29, 2008 10:22 pm

Ehkä pahin mokien sarja joka mulle on tapahtunut on tässä:
Pelasin sen kauden ehkäpä parhaan pelin juuri sillin. Johdettiin 1-0, kunnes kolmannessa erässä tuli tiukka tilanne jossa kiekko oli karannut vastustajan pelaajalta ja luisteli kovaa vauhtia minua kohti. Päätin huitasta kiekon huisin .... ja huitasin ohi. Vastustaja iski tyhjiin. Nakersi ja kävin huitasemassa kiekon toiseen päähän tietämättäni että tuomari tulee minun selän takaata juuri silloin. Lapa nousi yläviistoon suoraan tuomaria leukaan. Noustessaan hän totesi minulle että oli vahinko ja antaa 5min jäähyn. Toinen tuomari päätti heittää minut ulos.

Toinen ''moka'' oli se että näkö oli -2.25 eikä piilareita/laseja. Valmentaja ihmetteli että mikä piru siinä on kun hätäilen siniviiva vetojen kanssa ja lähetti optikolle. Sieltä se syy sitten löytyikin.
Last edited by Mrtikka on Wed Nov 22, 2017 7:33 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mrtikka
Resident goalie geek
 
Posts: 137
Joined: Sat Oct 04, 2008 7:39 pm

Postby mokke_36 » Sun Dec 14, 2008 1:16 pm

No pahin munaus on ehkä että vastustajan siniviivalta tulee veto jonka yritän syöttää omalle pakille mutta eihän se maila edes ollut jäässä ja maali!!! :oops: .

Toinen tuli tällä kaudella paraisia vastaan kun tuli liru omalta siniviivalta ja yritin pistää kulmaan, mutta taaskaan maila ei ollut jäässä :oops: .
Brodeur on hyvä, mut mä oon parempi.
User avatar
mokke_36
MV-friikki
 
Posts: 74
Joined: Sat Dec 13, 2008 12:19 pm
Location: Turku

Postby 1muri » Sun Dec 14, 2008 4:31 pm

Itellä on pahin munaus varmaan se kun johdettiin 2-1 peliä,
vastustaja pääsee yksin läpi. lähen vastaan ja yritän tuikata kiekkoa=> ei se tietenkään osu
ja vastustaja vain kiertää mut ja pistää tyhjiin. :oops:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan että Ruotsi häviää...
User avatar
1muri
Resident goalie geek
 
Posts: 186
Joined: Sun Dec 07, 2008 7:29 am
Location: Espoo

Postby 1muri » Fri Jan 09, 2009 11:41 am

Nyt munaus vaihtui: olin TAAS tuikkaamassa kun
vastustaja sai jotenkin laukaistua, kiekko tuli suoraan
omaan lapaan, sitten aloin pyoria jotenkin omituisesti ja
tietysti kiekko livahti pyoriessa suoraan omaan maaliin. :oops:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan että Ruotsi häviää...
User avatar
1muri
Resident goalie geek
 
Posts: 186
Joined: Sun Dec 07, 2008 7:29 am
Location: Espoo

Postby abellardo » Sat Jan 10, 2009 6:59 pm

Kangasalla vastustaja lämmäs siniseltä ja meni ohi maalin jonkun puoli metriä ni sit se kimpos laidasta mun taakse ni sitte yritin maista huitasta kiekkoo selkäni takaa ja omiin :D :D :D mikäs siinä sitte :D :D :D
Pukukoppipelaajia tarvitaan aina!
User avatar
abellardo
Resident goalie geek
 
Posts: 355
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:20 pm
Location: Tampere

Postby Hextall » Thu Jan 29, 2009 6:38 pm

siniselt puikoista :oops:
Hextall
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:45 pm

Postby Japetius » Thu Jan 29, 2009 6:55 pm

Hextall wrote:siniselt puikoista :oops:

Voisit kyllä vähän lisätä viestiin jotain, koska nuo kahden sanan viestit eivät oikeen sisältöä foorumille tuo.
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby Japetius » Sat Feb 21, 2009 8:51 pm

Ehkä oman pahin munaukseni on se kun vastusta tuli puolen vaihtotilanteessa sivulta ja osui mailallaan takaraivooni jolloin jäin vain seisomaan ja ihmettelemään kun silmissä sumeni, kiekko oli vedetty maaliin minun ollessani jossain hämärän rajamailla. Tuomarin vihellettyä maalin luistelin hänen luokseen ja aloin huutamaan että eksää nää että se löi mua takaraivoon, tuomari katsoi minua vain vieno hymy kasvoillaan ja sanoi että se oli maali.
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby Blocker » Sun Mar 08, 2009 7:29 pm

Noh, kaippa sitä pitää nopeasti nollattu tilanne jakaa.
Eli tänään, noin puolitoista tuntia sitten Kangasalla HeKiä vastaan hyvin pitkälti lopputurnauspaikan kannalta pakkovoittomatsissa. Keskinkertaisen nyhjäämisen jälkeen viitisen minuuttia ennen loppua tilanteessa 5-5 naapuri heittää purkuna heti punaviivan jälkeen lätkän kohti maalia. Heti huomaan etten ehdi kiekkoon ennen ensimmäistä pomppua ja kuinkas muuten, kiekko ottaa varsin mallikkaan sekä yläkierteisen, että vinon pompun noin metrin verran ennen meikäläistä. Kainalosta sisään prikulleen kuten Toskalalla aikanaan, lopputulos 5-6 ja käytännössä loppukausi tuloksellisesti merkityksetön ellei Pöhnä nollaa Titaaneja ensi viikolla...
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

PreviousNext

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests
cron