NettiTV ja p2pTV-ketju

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Kenkä » Tue Oct 17, 2006 1:49 pm

raZor wrote:
Parski wrote:Voi miten tylsää elämämme olisikaan ilman tätä mahti löytöä, joka toden totta mullisti elämämme ;)


Mutta tässä alkaa nyt olemaan, että mitään muuta elämää ei enää olekaan kuin TVU. Riippuvuuttako? Kyllä! :D

Jotain tuollaista on ollut havaittavissa täälläkin päässä. :lol: Ainakin viikonloppuna katsoin tuntikaupalla jenkkifutista. Lisäksi olen ehtinyt jo seuraamaan jotain sitcomia Disney Channelilta sekä espanjankielistä Babaria. Hyvä meininki! Juttu vaan paranee sitten kun siirrytään talviaikaan, kun ohjelmat alkavat tuntia aikaisemmin. :)
User avatar
Kenkä
Resident goalie geek
 
Posts: 111
Joined: Wed Apr 26, 2006 9:14 pm
Location: Ruuhimäki City

Postby min » Tue Oct 17, 2006 2:02 pm

Joo kyllä nyt on alkanut homma luistamaan pienen totuttelun jälkeen :D
Yhen HockeyNightInCanadasta vissiin otetun pätkän... Cherry juontajana(NHL) ja southparkin(CC) oon ehtiny kattomaan... meinaa vaan olla ettei tule hirveesti muuta kuin mainoksia näin päivällä.
Kuvanlaatu ok ja latautumisajatkaan ei hirvitä niin mikäs tässä :D
JYP
min
Resident goalie geek
 
Posts: 229
Joined: Thu Apr 27, 2006 3:27 pm

Postby tumppi » Tue Oct 17, 2006 4:04 pm

vaikka kuin kärsivällinen on niin mikään kanava ei näy onko kellään muulla SAMANLAISTA ONGELMAA TAI LAITTAKAA JOAIN OHJEITA ET SAAN TON TOIMII
tumppi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 21
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:29 pm

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 5:12 pm

Ohjelmalistaus tälle yölle ja alusta sellainen perjantaille.

Keskiviikko, 18/10
02:30 Calgary at Montreal (TVU: NHL) RDS kanavan kautta, joten selostus Ranskaksi.
04:00 Vancouver at Edmonton (TVU: NHL)
05:30 Stars at Sharks (Yahoo)

Perjantai, 20/10
02:30 Penguins at Islanders (Yahoo)

Perjantai, 20/10
05:00 Red Wings at Oilers (Yahoo)


Andymoog wrote:Montrealin pelin selostus ON ranskaksi, koska kanava jolta peli tulee on RDS. Ja tuohan on siis ranskalainen kanava.

Huomasitko Razor, että YAHOO näyttää pelin Sharks - Stars!
Linkkiä ei vielä saatavilla...


RDS:hän on Kanadan johtavan televisiokanavan(urheilu) Ranskankielinen sisar yhtiö.
http://www.tsn.ca/
http://www.rds.ca/

Eipä ollut vielä tuota(noita) Yahoo!:n lähetyksiä esillä kun minä poistuin koneen ääreltä tänään. Mutta nytten olikin sitten jo perjantainkin pelit ilmoitettu.

JP
Last edited by raZor on Tue Oct 17, 2006 7:58 pm, edited 1 time in total.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Andymoog » Tue Oct 17, 2006 5:46 pm

Pitäkää hulluna tai ette, mutta tää alkaa meneen tämä kiekon seuranta jo hieman liian pitkälle...

Itse meinaan ajattelin herätä katsomaan tuota Sharks - Stars peliä, vaikka aamulla klo 8 olis lähtö Helsinkiin töihin...

Rakkaudesta lajiin!

Koitan saada aamuyöllä kaivettua tuon YAHOOn linkin myös tänne!
User avatar
Andymoog
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Wed Aug 16, 2006 5:55 pm
Location: Tampere

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 6:03 pm

Andymoog wrote:Pitäkää hulluna tai ette, mutta tää alkaa meneen tämä kiekon seuranta jo hieman liian pitkälle...

Itse meinaan ajattelin herätä katsomaan tuota Sharks - Stars peliä, vaikka aamulla klo 8 olis lähtö Helsinkiin töihin...

Rakkaudesta lajiin!

Koitan saada aamuyöllä kaivettua tuon YAHOOn linkin myös tänne!


Hullu! :D mut noinhan se vähän menee:

lätkä > työ/koulu

Tuohan noissa Yahoo!:n pelilähetyksissä on huonoa, että ne tulevat nettiin(linkit) vasta ihan viime hetkellä(n.1h) ennen lähetyksen alkua.

JP
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 8:05 pm

http://nhlcenterice.blogspot.com/

Klikkaa sivuilla pingviiniä niin voit halutessasi lahjoittaa rahaa haluamasi summan PayPalin kautta, jotta TVU:n saataisiin toinen NHL kanava.

JP
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Lloyd » Tue Oct 17, 2006 9:19 pm

tumppi wrote:vaikka kuin kärsivällinen on niin mikään kanava ei näy onko kellään muulla SAMANLAISTA ONGELMAA TAI LAITTAKAA JOAIN OHJEITA ET SAAN TON TOIMII


Sama. TVU channel guide ruutuineen näkyvissä, mutta mitään ei näy eikä kuulu, oon ihan pihalla, ainoa mitä olen ladannut on TVUPlayer... Pitäisi lukea enkun tenttiinkin, mutta ajattelin "samalla" tiirailla änäriä. Kohta lentää kone ikkunasta kadulle!
Mitäs sitte?
User avatar
Lloyd
Lord of goaltending
 
Posts: 588
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:19 pm
Location: Helsinki

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 10:06 pm

simbadi wrote:Mulle riittää ihan C+... eikä tossa taida kuvakaan olla mikään erikoinen :(


Kaikilla ei varaa Canal+:aan joten TVU ja sen laaja ja ilmainen kanavatarjonta on varsin mukava vaihtoehto. Kuvan laatu riippu paljolti itse kanavasta, ajankohdasta(paljoko käyttäjiä kyseisellä kanavalla tiettyyn aikaan).
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 10:12 pm

Lloyd wrote:
tumppi wrote:vaikka kuin kärsivällinen on niin mikään kanava ei näy onko kellään muulla SAMANLAISTA ONGELMAA TAI LAITTAKAA JOAIN OHJEITA ET SAAN TON TOIMII


Sama. TVU channel guide ruutuineen näkyvissä, mutta mitään ei näy eikä kuulu, oon ihan pihalla, ainoa mitä olen ladannut on TVUPlayer... Pitäisi lukea enkun tenttiinkin, mutta ajattelin "samalla" tiirailla änäriä. Kohta lentää kone ikkunasta kadulle!


Enpä tuohon nyt muuta osaa heti sanoa kuin kokeilisin ensiksi TVU:n uudelleen asentamista. Jos tuokaan ei auta niin videokoodekkien päivittämistä (tiedä sitten onko liitoksissa kyseiseen asiaan mitenkään) ja kannatta aina kokeilla kysyä asiaa itse yritykseltä tai vastaavalta [url]info@tvunetworks.com[/url].
Myös viidoo.comin foorumissa on ketjuja, joissa voi kysellä TVU:n ongelmiin ratkaisua. TVUPlayer Support

JP
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Tue Oct 17, 2006 10:27 pm

Ohjelmalistaus tälle yölle

Keskiviikko, 18/10
02:00 Philadelphia at Montreal (TVU: NHL) Näkyy n.30 minuuttia.
02:30 Calgary at Montreal (TVU: NHL) RDS kanavan kautta, joten selostus Ranskaksi.
04:00 Vancouver at Edmonton (TVU: NHL)
05:30 Stars at Sharks (Yahoo)

-päivitetty-
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Andymoog » Tue Oct 17, 2006 10:33 pm

Ja tuohon itse playerin ongelmaan:
Olethan ladannut sen virallisen ja toimivan version?
Siitä on siis olemassa myös Beta-versioinen, jossa tuntuu ongelmia riittävän vielä.
Samoin palomuuri-asetukset pitää olla kohdillaan, että tuo toimii!
User avatar
Andymoog
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Wed Aug 16, 2006 5:55 pm
Location: Tampere

Postby Lloyd » Tue Oct 17, 2006 10:52 pm

Ei ole huolta palomuureista, mun kone on viruspesäke.

Nyt rupes tapahtumaan...NHL- kanavalta tulee jotain vanhoja paloja.
Mitäs sitte?
User avatar
Lloyd
Lord of goaltending
 
Posts: 588
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:19 pm
Location: Helsinki

Postby Topi » Wed Oct 18, 2006 5:27 am

Mielenkiintoista katsoa ranskankielistä lähetystä, ymmärsin sitä varsin hyvin. Viime kaudella kuuntelin Habsin pelejä pelkästään ranskankieliseltä kanavalta. Katsoin matsista vain ekan erän, sitten tipuin. No, voittivat, ja tekivät Kipperille viisi maalia.

Oispa kiva kokeilla joskus ottaa kiinni Sourayn tai Kovalevin lämäri...
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki

Postby raZor » Wed Oct 18, 2006 7:59 am

Andymoog wrote:Koitan saada aamuyöllä kaivettua tuon YAHOOn linkin myös tänne!

Enpä ollut hereillä katsomassa Yahoon!:n peliä eikä näköjään Moogkaan, koska linkkejä peliin ei tänne ilmestynyt.
Kyllä ne kuitenkin ajallaan esille tulivat
Stars at Sharks (Yahoo)
320kbs
700kbs
1200kbs

Linkithän ovat nyt hyödyttömiä, sillä ne toimivat vain tuon pelin ajan ja joka peliin on eri osoitteet.

Laitankin tähän nyt kaksi linkkiä, jonne tulee nuo Yahoo!:n pelilähetysosoitteet, noin tuntia ennen pelin alkua. Jokainen halukas voi siis käydä myös itse katsomassa/hakemassa Yahoon! lähetyslinkit seuraavista osoitteista, vaikkakin koitan mahdollisuuksien mukaan laittaa ne aina tänne GP:n foorumiinkin.
http://www.fussball-foren.net/fussball1504-1224.html
Tässä ketjussa nuo linkit ilmestyvät yleensä ketjun viimeisille sivuille(uudet viestit) jossain vaiheessa iltaa.
http://www.fussball-foren.net/fussball9788.html
Tässä ketjussa nuo Yahoo!:n osoitteet tulevat tuohon ensimmäiseen viestiin jos ovat tullaksensa.
Esim. viime yönä näköjään Yahoon! linkit tulivat vain tuohon ensimmäiseen osoitteeseen eikä laisinkaan tuohon toiseen, mutta joskus tilanne on toisinpäin.

JP
Last edited by raZor on Wed Oct 18, 2006 8:20 am, edited 2 times in total.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests