mainoksia peliasuun/kamoihin vai ei?

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

kumpaa kattoisit mielummin mainoksilla vai ilman?

ilman
63
40%
kanssa
43
27%
ihan miten vaa
51
32%
 
Total votes : 157

Postby Kömpe » Mon Oct 02, 2006 11:01 am

Mainokset pilaavat minun mielestäni peli asut. Siis onko siinä mitää järkee kun tavataa sanoo et pelipaita ON Pyhä, eihän sitä sais pilata missään nimessä!. Siis paita itse peittyy mainoksiin ja olennainen jää pois. Ovathan ne ihan ok mutta jos saisin päättää nii pois vaa mokomat höpötykset! :? :o
Et sitä mielt mä oon.
Ei se vaihtamalla välttämättä parane... ;)
User avatar
Kömpe
Maalivahti
 
Posts: 35
Joined: Wed Apr 26, 2006 5:18 pm
Location: Vaasa

Postby Nikke72 » Tue Oct 03, 2006 2:38 pm

Mielenkiintoinen kysymys... omasta näkökulmasta tämä on vähän niinkuin kysymys ajaisinko mieluummin Rolls Roycella vai Ladalla...

Mieluiten ei mainoksia, mutta jostainhan seurojen on ne rahatkin saatava..

Ehkä mallia voisi ottaa isommista jalkapalloseuroista, joiden peliasuissa mainoksia on vähemmän (ehkä vain yhden pääsponsorin logo/nimi). En ole markkinoinnin ammattilainen mutta jos mainoksia on paljon niin parhailla paikoillakaan olevat mainokset eivät "erotu"....

Nikke
Image
User avatar
Nikke72
Resident goalie geek
 
Posts: 109
Joined: Thu Apr 27, 2006 2:58 pm
Location: Espoo

Postby joonas34 » Sat Oct 21, 2006 3:37 pm

ProHockey wrote:Mainoksia ei näkynyt NHL-kaukaloiden laidoissa ennen vuotta 1980. NHL-seurat saivat kyllä luvan käyttää mainoksia jo kaudella 1978-79. Alle kymmenen vuotta myöhemmin kaikilla NHL-seuroilla oli mainoksia laidoissa. 1990-luvun alussa ilmestyi mainoksia myös tiettyihin osiin jäätä. Toisin kuin Euroopan jääkiekossa, NHL:ssä mainoksia ei saa vieläkään käyttää peliasuissa, valmistajan tuotemerkkejä lukuun ottamatta.
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby 1muri » Sun Dec 28, 2008 1:52 pm

Ite en tykkää mainoksista kamoissa, enkä paidoissa
laidoissa yms. ovat ok :|
Tärkeintä ei ole voitto, vaan että Ruotsi häviää...
User avatar
1muri
Resident goalie geek
 
Posts: 186
Joined: Sun Dec 07, 2008 7:29 am
Location: Espoo

Postby Beezer » Sun Dec 28, 2008 6:43 pm

Omasta mielestä voi paidassa olla muutama selkeä mainos (edessä ja takana yksi). Ja varusteissa niitä voi olla. tai lähinnä kilpi ja patjat.
Ei sitäkään kerinny ottaa..
Beezer
Resident goalie geek
 
Posts: 210
Joined: Tue Jun 27, 2006 9:32 am
Location: Kangasala

Postby larry » Mon Dec 29, 2008 7:54 am

Suomalaisten joukkueiden paidoissahan on vielä vähän mainoksia verrattuna vaikkapa sveitsin sarjaan.
The larry look
User avatar
larry
Resident goalie geek
 
Posts: 176
Joined: Tue Apr 10, 2007 11:49 am

Postby Jukka Ropponen » Mon Dec 29, 2008 8:20 am

Mainokset ovat välttämättömät kattamaan joukkueiden, seurojen ja pelaajien kuluja. Itse kuitenkin toivoisin niihin enemmän tyyliä ja sen että joukkue pelaa joukkueen omall identiteetillä ja logot ovat pääosassa eika "Mikon Kiska" tms yrittäjä joka pahimmillaan vielä vaihtuu lähes joka paidassa.

Mv-kamoissa tyylikkäät mainokset ovat jees silloin kun niiden avulla saadaan rahoitettua tätä muuten aika hintavaa harrastusta.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby CCM » Mon Dec 29, 2008 12:45 pm

Itellä tuli täksi kaudeksi mainokset kamoihin. Kun sopivat hyvin väriltään itse kamojen kanssa, ovat mielestäni siistin näköiset. Ja vielä kun vähän rahaa siitä ittekkin saa
CCM
Lord of goaltending
 
Posts: 600
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:38 am

Postby juusto201 » Mon Dec 29, 2008 7:28 pm

No, tähän kyllä sanoisin että ihan miten vaan, mutta kyllä minun mielestäni niitä mainoksia saa olla, jos määrät pysyvät kohtuullisina eli ei mitään tälläsiä: http://www.tobeman.net/images/PERRIN-BERN-1.jpg
SM-Liigassakin on ihan tarpeeksi mainontaa peliasuissa, jotkut
varustemainokset ovat menneet ehkä hieman liian pitkälle.. http://www.jokerit.com/images/30032007332.jpg
Mutta onhan Jokereilla ja Juuso Riksmanilla ollut ihan hienoja varusteitakin kuten tässä: http://www.kiekkoareena.com/plogger/thu ... 171402.jpg
Tyylikkään valkoiset kamat vetoavat ainakin minuun.
"Why is a puck called a puck? Because dirty little bastard was taken."

—Martin Brodeur

"If you want it, don't just THINK you want it, go out there and f*ckin' want it."
--Bruce Boudreau
juusto201
Resident goalie geek
 
Posts: 156
Joined: Sun Mar 16, 2008 10:23 am
Location: Helsinki

Postby goalie#29 » Mon Dec 29, 2008 9:31 pm

Eiköhän nuo Riksmanin valkoiset kamat ole peitetty muutamalla helsinginsanoma lapulla..
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby juusto201 » Tue Dec 30, 2008 9:25 am

goalie#29 wrote:Eiköhän nuo Riksmanin valkoiset kamat ole peitetty muutamalla helsinginsanoma lapulla..

No, sitähän minä tarkoitin että tuossa kuvassa ei ole mainoksia mutta
yleensähän niillä on mainokset...
"Why is a puck called a puck? Because dirty little bastard was taken."

—Martin Brodeur

"If you want it, don't just THINK you want it, go out there and f*ckin' want it."
--Bruce Boudreau
juusto201
Resident goalie geek
 
Posts: 156
Joined: Sun Mar 16, 2008 10:23 am
Location: Helsinki

Postby Imuri96 » Fri Jan 02, 2009 8:26 am

Minua ne mainokset ei haittaa mitenkään, mutta eihän se haittaisikaan jos niitä ei olisi. Musta tää on iha hyvä näin.
User avatar
Imuri96
Resident goalie geek
 
Posts: 411
Joined: Fri Dec 12, 2008 6:10 pm
Location: Helsinki

Postby korppu » Fri Jan 02, 2009 1:34 pm

Hyvin varusteiden väreihin istuvat ja hyvin toteutetut mainokset ovat ihan ok, kun kuitenkin niiden avulla tätä kiekkobisnestä pyöritetään.
User avatar
korppu
Lord of goaltending
 
Posts: 1215
Joined: Thu Apr 27, 2006 12:17 pm

Postby Wallu#1 » Wed May 20, 2009 1:00 pm

Imuri96 wrote:Minua ne mainokset ei haittaa mitenkään, mutta eihän se haittaisikaan jos niitä ei olisi. Musta tää on iha hyvä näin.


Sama täällä.Minua mainokset eivät haittaa yhtään!Mutta niiitä ei sais' liikaakaan tunkea niihin varusteisiin :cry: Tuskin niitä esim. luistimissa olevia mainoksia ei näy katsomoon asti !? Itse kyllä äänestin ei haittaa vaikka olis pitäny laittaa molemmat käy ..
Tilanteet loppuun asti.

http://www.youtube.com/watch?v=aVYXcMRx97g
(ja tosta toi top-3:nen...)
Wallu#1
Maalivahti
 
Posts: 59
Joined: Tue Jan 01, 2008 1:02 pm

Postby N.Bäckström » Sat May 23, 2009 6:08 pm

Mulle on ihan sama. Jotkut paidat on täynnä mainoksia jotka eivät sovi edes joukkueen pelipaitojen väriin kärppien mustassa paidassa joku hirveen ruma valkonen mainos. Jypin peli paitaan sopii harvian ja valtran mainokset. Maalivahdeilla Jypissä on peurunka mainokset patjoissa ja avis mainos kilvessä ja räpylässä. Mun mielestä ne sopii Jypin maalivahtien varusteisiin.
Last edited by N.Bäckström on Thu Feb 25, 2010 11:33 am, edited 1 time in total.
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests