Nimimerkit

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby tretjak » Thu Jan 15, 2009 8:36 pm

Tämän jälkeen minun ei tarvinne selittää omaa nimimerkkiäni? :)
Ne jotka osaavat, ovat maalissa
Ne jotka eivät osaa olla maalissa, pelaavat
Ne jotka eivät osaa olla maalissa, eivätkä pelata, valmentavat!
User avatar
tretjak
MV-friikki
 
Posts: 68
Joined: Wed Apr 26, 2006 8:12 pm

Postby Hevonen » Mon Jan 26, 2009 1:51 pm

Ku vaihdoin uuteen joukkueeseen pari kaverii alko kutsuu hevoseks ja nykyää kaikki käytää sitä nimeä. Se et mist se hevonen tulee ni se ei ny oo nii tärkeet 8)
-Blackhorse-
Hevonen
Maalivahti
 
Posts: 48
Joined: Sun Nov 04, 2007 9:26 am
Location: Turku

Postby ViliK61 » Mon Jan 26, 2009 4:04 pm

Mulla ViliK tulee Vili Kososesta ja 61 siihen perään tulee ku mun kotipaidan numero on 61
User avatar
ViliK61
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:05 am
Location: Vantaa

Postby kohox24 » Tue Jan 27, 2009 2:28 pm

no toi nimi tulee siitä että oltii kaverin pihal yks kesä jä siin oli sit joku marja puska ja otin siit sit pari marjaa ja sit kaveri tuli ja sano:koholaine älä syö liian paljon marjoja.Ja sit se on koholaisest tomone lyhkäsempi versio ja pelinumero perää. :lol: :lol: :lol: :lol:
Mä melkein sain sen!!!
User avatar
kohox24
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Sat Jan 17, 2009 11:41 am
Location: Jyväskylä

sewe-68

Postby sewe-68 » Wed Jan 28, 2009 6:51 am

Nimimerkilläni on kaksi tarinaa, jotka yhdistyvät lopulta.

Joskus 90-luvun alussa, kun vielä suunnistin tosissaan, juoksin iltarasteilla kaksi rataa perätysten (9km ja 5km) ja en kehdannut laittaa omaa nimeäni 5km radalle, koska olisi aiheuttanut varsinkin silloisissa ikämiehissä jupinaa. Siis että olisin omalla nimelläni voittanut 5km radan ja saanut nimen komeasti lehteen ennen heitä. Valitsin salanimeksi Severin kuuluisin golffarin mukaan luonnollisesti. Näin siis Seppo ja Severi pääsivät tuloksiin ;-)

Sittenmin 1997 vaihdoin Nokialla osastoa ja uuden osastoni pomo oli Seppo ja tästä tuli pieni ongelma ratkaistavaksi. Aluksi olin pikku-Seppo (190cm) ja pomo 175cm. Mutta ei se oikein toiminut. Sitten muistin tuon salanimen ja aloin käyttämään sitä hiukan muokattuna sähköpostien allekirjoituksena ja yllättävän nopeasti se levisi ja tuli käyttöön.

Nykyisin töissä, kiekossa ja kaukiksessa ei tarvitse enään sukunimeä käyttää. Kaikki tuntevat ja tietävät, kun puhutaan Sewestä!

Ja kun tuo sukunimi menee useinmiten pieleen...Piippola, Vilppola, Viipola,...siis Viippola!

Ja vielä sattui, että 1999 syntyi toinen lapsi, poika, niin hän sai tietenkin nimekseen Severi Viippola!

68 on luonnollisesti sen takia, että kaikki huomioisivat, että täällä on näinkin vanhoja - yli 40-kymppisiä!

t. Sewe
Myöshäisherännytikämiesamatöörimolari
sewe-68
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Thu Oct 26, 2006 11:07 am
Location: Helsinki

Postby Hextall » Thu Feb 12, 2009 5:02 pm

Lempimaalivahdista tulee nikkini eli Ron Hextall. 8)
Hextall
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:45 pm

Postby Wakaluk » Sun Mar 01, 2009 7:21 pm

Idolini junnuna 90-luvulla, Darcy Wakaluk, Minnesota North Stars
User avatar
Wakaluk
Rookie
 
Posts: 11
Joined: Tue Oct 07, 2008 2:15 pm

Postby kalevi » Sun Mar 01, 2009 9:40 pm

Kalevi tuli ensimmäisenä päähän. Ei ole erityistä syytä
kalevi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:48 pm
Location: Kuhmo

Previous

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests
cron