Kuvia 2010

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby goalie#29 » Fri Dec 24, 2010 12:33 am

Jatkoaika - Kuvakooste: Syyskauden näyttävimmät torjunnat
Pari hauskaa tilannetta saatu filmille.
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby Kaukisgoalie » Fri Dec 31, 2010 10:35 pm

eipii wrote:
Arttu wrote:Belfourilla oli #00 All Star- pelissä joskus vuonna nakki ja polvimakkara.

Näissä All-Stars paidoissa oli sitä jotain.
Image


Löytyykö joltain tuo kyseinen kortti?!?!?!?! puuttuu Eddie kokoelmasta :( :( :(
Kaikki kii... mitä ei saa potkii nurkkiin.
User avatar
Kaukisgoalie
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Fri Nov 27, 2009 7:51 pm
Location: Raisio

Postby Mc#34 » Sat Jan 22, 2011 6:02 pm

#34
User avatar
Mc#34
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 20
Joined: Mon Jan 10, 2011 2:42 pm

Postby Teme » Wed Jan 26, 2011 2:43 pm

Melko löysällä pitää Calgaryn Karlsson patjojansa..

Image
User avatar
Teme
Lord of goaltending
 
Posts: 886
Joined: Sat Sep 22, 2007 12:27 pm

Postby Goalie99 » Wed Jan 26, 2011 6:47 pm

Teme wrote:Melko löysällä pitää Calgaryn Karlsson patjojansa..

Image

Voi kauhia, iso mies, änärissä ja vielä lupaava, noin löysällä patjat...
Ehkä tuli kiire tai jotain :?
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Goalie#79 » Wed Jan 26, 2011 6:51 pm

Öö patjat kyllä kuuluu olla läysällä että ne menevät jään pintaa vasten. Se vaan riippuu henkilöstä kuinka löysällä patjojaan haluaa pitää. Normaalia minun sukupolvella, mutta ei ehkä vanhemmilla jotka ovat tottuneet aloittamaan pelaamisen patjat kireällä.
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

Postby Goalie99 » Wed Jan 26, 2011 7:57 pm

Goalie#79 wrote:Öö patjat kyllä kuuluu olla läysällä että ne menevät jään pintaa vasten. Se vaan riippuu henkilöstä kuinka löysällä patjojaan haluaa pitää. Normaalia minun sukupolvella, mutta ei ehkä vanhemmilla jotka ovat tottuneet aloittamaan pelaamisen patjat kireällä.

Ethän sä Goalie#79 nyt vaan sitä meinaa, että patjojen kuuluisi heilua kintuissa :?: :!: :lol:
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Teme » Wed Jan 26, 2011 8:04 pm

Goalie#79 wrote:Öö patjat kyllä kuuluu olla läysällä että ne menevät jään pintaa vasten. Se vaan riippuu henkilöstä kuinka löysällä patjojaan haluaa pitää. Normaalia minun sukupolvella, mutta ei ehkä vanhemmilla jotka ovat tottuneet aloittamaan pelaamisen patjat kireällä.


Kyllähän ne löysällä pitää olla, mutta nämä on jo melko holtittomat..

Image

Mikä mahtaa olla #79:n sukupolvi? Ei tässä itsekkään kai mitään ikäloppuja sentään olla.. :D

Ja goalie99:lle, jutussa Karlsson kertoo pitävänsä aina patjojen remmejä ensimmäisessä reiässä, että ei ole kiireellä puettu....
User avatar
Teme
Lord of goaltending
 
Posts: 886
Joined: Sat Sep 22, 2007 12:27 pm

Postby Goalie99 » Wed Jan 26, 2011 8:12 pm

Teme wrote:
Goalie#79 wrote:Öö patjat kyllä kuuluu olla läysällä että ne menevät jään pintaa vasten. Se vaan riippuu henkilöstä kuinka löysällä patjojaan haluaa pitää. Normaalia minun sukupolvella, mutta ei ehkä vanhemmilla jotka ovat tottuneet aloittamaan pelaamisen patjat kireällä.


Kyllähän ne löysällä pitää olla, mutta nämä on jo melko holtittomat..

Image

Mikä mahtaa olla #79:n sukupolvi? Ei tässä itsekkään kai mitään ikäloppuja sentään olla.. :D

Ja goalie99:lle, jutussa Karlsson kertoo pitävänsä aina patjojen remmejä ensimmäisessä reiässä, että ei ole kiireellä puettu....

Jassoo, no kai se sitten ihan oma asia on missä rei'issä pitää.
Ei sitten enempää.
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Masa » Thu Jan 27, 2011 8:28 am

RBK:n patjat ovat sellaiset toiminnaltaan että noita täytyy pitää löysemmällä kuin esim. veloja...Karlssonin ovat kyl kieltämättä aika löysällä mut makuasiahan toi on.
User avatar
Masa
Lord of goaltending
 
Posts: 689
Joined: Thu Apr 27, 2006 2:01 pm
Location: Helsinki

Postby Ale » Thu Jan 27, 2011 12:52 pm

Masa wrote:RBK:n patjat ovat sellaiset toiminnaltaan että noita täytyy pitää löysemmällä kuin esim. veloja...Karlssonin ovat kyl kieltämättä aika löysällä mut makuasiahan toi on.


Onko tosiaan näin? En ole mikään varusteasiantuntija, ei edes oikein kiinnosta, mutta omat kokemukset valmennettavien kautta ovat osoittaneet että RBK:t pitää kiristää kireälle että ne toimivat. Briansit ja Vaughnit voi pitää todella löysällä, mutta aina kun olen pyytänyt jonkun löystyttämään RBK:n remmejä,alkaa patja kääntymään yli.

-Ale
"Onneksi nämä ovat vain maalivahteja. Jos joku kohtelisi vaikka kotieläimiä tällä tavalla, viranomaiset ilmestyisivät ovelle nopeasti."
-Jouni Nieminen blogissaan Flyersin maalivahtisekoilusta.
User avatar
Ale
Resident goalie geek
 
Posts: 169
Joined: Fri Apr 28, 2006 6:31 pm
Location: Helsinki

Postby Parski » Thu Jan 27, 2011 1:12 pm

Ale wrote: mutta omat kokemukset valmennettavien kautta ovat osoittaneet että RBK:t pitää kiristää kireälle että ne toimivat. Briansit ja Vaughnit voi pitää todella löysällä, mutta aina kun olen pyytänyt jonkun löystyttämään RBK:n remmejä,alkaa patja kääntymään yli.

-Ale



Jep, näin oli itselläkin. Eli RBK patjoja jouduin pitämään tiukalla ettei patja pyörinyt miten sattuu. Velojakin tuli aluksi pidettyä tiukalla, kun olin tottunut noihin RBK patjoihin, mutta ajan myötä noita remmejä tuli löysättyä paljon enemmän.

Mutta tiedän kyllä veskareita, jotka pystyvät pitämään RBK patjoja erittäin löysällä.
Harvemmin tänne on tullut paskaa kirjoiteltua!
User avatar
Parski
Lord of goaltending
 
Posts: 645
Joined: Tue May 30, 2006 9:55 am
Location: Kotka

Postby Jani » Thu Jan 27, 2011 1:22 pm

Ale wrote:...omat kokemukset valmennettavien kautta ovat osoittaneet että RBK:t pitää kiristää kireälle että ne toimivat. Briansit ja Vaughnit voi pitää todella löysällä, mutta aina kun olen pyytänyt jonkun löystyttämään RBK:n remmejä,alkaa patja kääntymään yli.


Pitkälti makuasia, ja riippuu myös siitä miten kukin haluaa patjojensa istuvan jalassa. Toisilla toimii löysällä paremmin ja toisilla vastaavasti tiukemmalla. Kokeilemalla löytyy varmasti jokaiselle sopivat säädöt, eikä voi antaa yleispätevää ohjetta kuinka tietyn valmistajan patjaa tulisi pitää, kun käyttäjiä on moneen junaan. Esim. omat Reebokit on suunnilleen samalla tavalla kuin vaikkapa Luongolla tai Lalimella.

"Flopping Around Like Nobody's Business..."

Image

Image

Vastaavasti Gustavssonilla näyttää toimivan hieman kireämmät säädöt: http://www.life.com/image/93329578
Out of the ordinary... out of this world.
Jani
Resident goalie geek
 
Posts: 470
Joined: Tue Jul 11, 2006 5:24 pm

Postby Jonppa » Thu Jan 27, 2011 2:25 pm

Joo itellänikin kun oli Reebokit niin ei onnistunu yhtään jos oli löysemmällä. Paljon paremmat kireemmällä. Sitä ennen oli X-pulset ja nyt Simmonsit eli sama kun velot niin niitä voi pitää löysällä ja toimii paljon paremmin. Ehkä tuollaset patjat joissa on toi kapeempi jalkakanava? Vai mikä oikee nimi nyt on :D niin toimii paremmin löysällä ja pysyy paremmin paikoillaan. Kun kattoo liigaveskareita kenellä on Reebokit niin aika tiukalla näyttää olevan.
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Postby Goalie#79 » Fri Jan 28, 2011 2:10 pm

Goalie99 wrote:
Goalie#79 wrote:Öö patjat kyllä kuuluu olla läysällä että ne menevät jään pintaa vasten. Se vaan riippuu henkilöstä kuinka löysällä patjojaan haluaa pitää. Normaalia minun sukupolvella, mutta ei ehkä vanhemmilla jotka ovat tottuneet aloittamaan pelaamisen patjat kireällä.

Ethän sä Goalie#79 nyt vaan sitä meinaa, että patjojen kuuluisi heilua kintuissa :?: :!: :lol:


Kyllä ne minullakin heiluu. Itse vain pidän McKenneyn patjoissa alimmaista remmiä vähän kireämmällä kuin muita ettei patja käänny yli ja keskimmäistä sillein että se osuu vähän jalkaan ja ylintä ekassa reijässä. Ja tarkoitin vanhemmalla sukupolvella heitä jotka aloittivat pystytyylillä pelaamisensa ja ovat joutuneet opettelemaan uuden tyylin jos ovat, sillä minulle uusi tyyli on opetettu pienestä pitäen.
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests