Goaliepron palvelusta; avoin kirje

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Goaliepron palvelusta; avoin kirje

Postby Jason Newkid » Mon Feb 25, 2008 6:41 pm

Olen yrittänyt asioida useamman kerran Goalipron kanssa liittyen eri varusteiden hankkimiseen. Olen huomannut firman palvelussa kahdenlaisia ongelmia:

1.) Erityisesti sähköposteihin vastaaminen kestää liian kauan tai niihin ei vastata ollenkaan
2.) Se, kenen henkilön kanssa tulisi asioida, on epäselvää

Tarkennan:
1.) Minulla on ollut suuria vaikeuksia saada yhteyttä Goaliepron väkeen. Esimerkiksi viime kesänä yritin ostaa McKenney-settiä, mutta soittoihin, puhelinvastaajan viesteihin eikä sähköposteihin vastattu useista yrityksistä huolimatta. Setti jäi ostamatta. Samoin nyt kun Brian´s räpyläni toimitusajassa on ollut häikkää, niin maileihin vastaamisessa kesti taas kauan ja jouduin lähettämään kyselyitäni monelle eri taholle ennen kuin minulle vastatiin.

Minusta tuntuu, että yhteyden saaminen Goalieprhon on yhtä taistelua. Tämä ei ole hyvä asia yritykselllenne, sillä kilpailevia varustekauppoja löytyy kyllä runsaasti. Nimenomaan palvelun pitäisi olla kunnossa jotta pystytte houkuttelemaan asiakkaat ostamaan teiltä eikä jostain amerikkalaisesta nettikaupasta.

Esimerkiksi räpylän hinta on todella tuntuva summa, joten itse odotan myös hyvää palvelua sekä sitä että yhteydenottopyyntöihini vastataan nopasti. Pari-kolme päivää on mielestäni kohtuullinen aika. Erityisesti sähköposteihin vastaaminen tuntuu olevan teille erityisen nihkeää. Jos niihin ei haluta vastata, miksi sähköpostiosoitteet ovat nettisivuilla esillä?

2.) Esimerkiksi tässä nykyisesä räpylä-ongelmassani olen asioinut sekä Jamon että Pekan kanssa. En tiedä kumpi heistä hoitaa asiaa, vai hoitaako kumpikaan? Olisiko Goaliepron hyvä järjestää palvelunsa toisin, esimerkiksi siten että yksi henkilö on vastuussa McKenneystä ja Briansista, toinen Vaughnista, yksi Vortekista jne? Silloin olisi selkeää keneen tulee olla yhteydessä ja kenen kanssa asioida.



Ymmärtääkseni toimitte osittain harrastus-periaatteella, ja ymmärrän että aina ei ole aikaa täydelliseen palveluun. Kuitenkin minulla alkaa olla niin paljon huonoja kokemuksia asioinnista Goaliepron kanssa että harkitsen kyllä tarkaan ennen kun asioin seuraavan kerran yrityksennne kanssa.

Tämän viestin tarkoituksena ei ole v****lla, vaan antaa avointa palautetta, jonka avulla voitte ehkä kehittää yritystänne entistä parempaan suuntaan ja kehittää toimintaanne. Saatan olla kokemusteni kanssa ainostaan poikkeustapaus, mutta koen olevani kuintenkin yrityksellenne arvokas asiakas. Pidän tästä "goaliepro-fiiliksestä", keskustelupalstasta ja veteraaniklinikoista, joten toivonkin Goalieprolle pelkkää hyvää.

Toivon että tämä kirje herättää keskustelua
Last edited by Jason Newkid on Sun Apr 18, 2010 6:31 pm, edited 1 time in total.
Jason Newkid
Rookie
 
Posts: 11
Joined: Thu May 31, 2007 4:17 pm

palvelu

Postby Jamo Hautakoski » Tue Feb 26, 2008 7:08 am

Terve
Kiitos palautteesta. Pyrimme parantamaan asiakaspalvelua koko ajan, joten kaikki palaute on tarpeellista ja auttaa meitä kehittämään omaa toimintaamme. Yhteydenottojen määrä on lisääntynyt todella rajusti viime aikoina ja sehän on tietysti meille positiivinen asia. Haasteena meille on nyt rakentaa myyntiin systeemi joka palvelee kaikkia tiedustelun tai yhteydenottopyynnön lähettäneitä mahdollisimman nopeasti. Kaikkiin tiedusteluihin on toki nytkin vastattu, vaikka joskus se kieltämättä asiakkaan näkökulmasta tuntuu tulevan hitaasti. Asiaan on tulossa parannus ihan lähipäivien aikana ja lupaan että jokaiseen tiedusteluun vastataan saman päivän aikana ensi viikonlopusta alkaen.
terveisin
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Re: palvelu

Postby raZor » Tue Feb 26, 2008 10:15 am

Jamo Hautakoski wrote: Asiaan on tulossa parannus ihan lähipäivien aikana ja lupaan että jokaiseen tiedusteluun vastataan saman päivän aikana ensi viikonlopusta alkaen.
terveisin
Jamo


GoaliePron palvelukseen astuu sihteeri?
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

sihteeri

Postby Jamo Hautakoski » Tue Feb 26, 2008 10:42 am

Moi
Juu, osuit ihan naulan kantaan. :D

Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby korppu » Tue Feb 26, 2008 11:19 am

Paljon varmasti auttaisi se, että laitetaan tuonne Varusteet-osioon tarkat tuotekuvaukset ja hinnat.

Luulen, että se vähentäisi paljon vastauksia odottavien mailien/tekstareiden/yv:iden/puhelujen määrää.
User avatar
korppu
Lord of goaltending
 
Posts: 1215
Joined: Thu Apr 27, 2006 12:17 pm

idea

Postby Jamo Hautakoski » Tue Feb 26, 2008 1:10 pm

Hyvä idea tämäkin. Luettelo kaikista varusteista specseineen jo työn alla ja tulee saitille mahdollisimman pian. Hintoja ei valitettavasti voida listaan laittaa koska se menee liikesalaisuuden puolelle ja tämä on julkinen kaikille avoin saitti.

Kiitos Korpulle

Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby xpulse » Tue Feb 26, 2008 2:29 pm

itte kyselin tossa noita mckeanny patjojen hintoja vastaus tuli noista uusimmista mckeannyistä mutta ei instickistä.noita halvempienvelo pajojen hintaa myös kyselin mutta ei tullu vastausta mutta syy voi ollaa siinä että jos ei ole vielä tullut myyntiin?

ittelle tuo vastaus tuli heti seuraavana päivänä :wink:
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....................................
xpulse
Resident goalie geek
 
Posts: 192
Joined: Fri Aug 10, 2007 8:54 pm
Location: tervakoski

Re: idea

Postby tapio » Tue Feb 26, 2008 2:56 pm

Jamo Hautakoski wrote:Hyvä idea tämäkin. Luettelo kaikista varusteista specseineen jo työn alla ja tulee saitille mahdollisimman pian. Hintoja ei valitettavasti voida listaan laittaa koska se menee liikesalaisuuden puolelle ja tämä on julkinen kaikille avoin saitti.

Kiitos Korpulle

Jamo


Terve!
Kyllä hinnat kannattaisi laittaa esille, kaikkien kilpailijoiden hinnat löytyvät myös netistä. Tarkoitan siis varastomalleja ja ilman muutoksia olevia varusteita. Sopimushinnat seuroille / propelaajille tms kannattaa tietty pitää omana tietona. Varmasti paljon kyselyjä tulee junnuilta ja harrastepelaajilta tulee juuri hintoihin ja saatavuuteen liittyen.
Muuten homma toimii eikä ole valittamista ja tämä foorumi /asiantuntemus on jotain mitä kukaan muu maahantuoja ei pysty tarjoamaan :!:
tapio
Maalivahti
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:32 pm

Re: idea

Postby Stratos » Tue Feb 26, 2008 3:33 pm

tapio wrote:Terve!
Kyllä hinnat kannattaisi laittaa esille, kaikkien kilpailijoiden hinnat löytyvät myös netistä. Tarkoitan siis varastomalleja ja ilman muutoksia olevia varusteita. Sopimushinnat seuroille / propelaajille tms kannattaa tietty pitää omana tietona. Varmasti paljon kyselyjä tulee junnuilta ja harrastepelaajilta tulee juuri hintoihin ja saatavuuteen liittyen.
Muuten homma toimii eikä ole valittamista ja tämä foorumi /asiantuntemus on jotain mitä kukaan muu maahantuoja ei pysty tarjoamaan :!:

Samaa mieltä olen.. "Hylly tavaran" hinnan voisi laittaa. HElpottaisi suunnattomasti.

Selvää tietoa kaivataan myös siitä, että mihin, milloin ja kenelle nuo hintakyselyt tms. kannattaisi laittaa.. Soittaminen tuntuu turhan hankalalta, kun on pelkkää hintaa kysymässä, eikä aio tilata (vielä) mitään.
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Re: idea

Postby Mr. HooVer » Tue Feb 26, 2008 3:37 pm

Jamo Hautakoski wrote:Hintoja ei valitettavasti voida listaan laittaa koska se menee liikesalaisuuden puolelle ja tämä on julkinen kaikille avoin saitti.


Ööh.. Kuluttajakaupassa ovh/svh on liikesalaisuus?
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

ideat

Postby Jamo Hautakoski » Tue Feb 26, 2008 3:38 pm

Moi

Hyvä ! Lisää vain mielipiteitä/pyyntöjä/ideoita. Kaikki luetaan heti ja näiden avulla kehitetään toimintaa. Teidän avullahan tätä hommaa pyöritetään ja pidetään elossa ja toimivana.

Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby Mr. HooVer » Tue Feb 26, 2008 3:45 pm

Kun kerran "piikki" on auki, niin minun kohdalle on sattunut samanlaisia ongelmia kuin ketjun aloittajallakin. Sitä asiaa ei tarvitse enempää puida eikä vääntää, mutta...

Jamo, lupasit viikko sitten sunnuntaina (17.2.) laittaa minulle matkahuollolla testirällän huomenna (eli 18.2.). Missähän ko. hanska mahtaa kulkea? Matkahuollossa se ei ainakaan ole.
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

Kyselyt

Postby Pekka Ajanto » Wed Feb 27, 2008 12:29 am

Tervehdys!

Kyselyt ( varusteet, mallit, satavuus etc.) voi osoittaa joko

i) myynti(ät)goaliepro.com (Pekka päivystää mailissa JOKA päivä)
ii) Jarmolle (jamo.hautakoski (ät)goaliepro.com)
iii) Jarmolle tekstarina 040-9011040

Itse vastaan pääosin kyselyihin samana päivänä ( juuri nytkin kun klo on 02.25 olen täällä Saksassa koneella, kirjoitan tätä ja tsekkaan onko joku "yökukkuja" mv laitellut illan mitaan tiedusteluja - joihin sitten voin het' vastata :-)

Haluan omasta puolestani sekä Jamon, Jukan ja Juhan puolesta kommentoida, että uskoisin kaikkien saavan palvelua (vastauksia mailiin, varusteita kokeiluun etc.) kohtuullisen inhimillisellä odottelulla. Eli jos vastausta ei "heti" kuulu, varusteet eivät iskeydy M-huoltoon kokeiluun etc. niin aina saa ja kannatta kysäistä asiaa, mutta "päreitä" ei kannata polttaa. Sillä kun nykymaailmassa ei oikein tuppaa voittaamaan mitään.

Pitää kuitenkin muistaa, että

a) pyrimme resurssien mukaan palvelemaan jokaista NIIN PIAN kuin mahdollista ihan varmasti joka kerta
b) jokainen saa vastauksen etc. kun hieman malttaa mielensä

En halua korostaa enkä etenkään ylpeillä (kun aihetta ei ole) mutta tosi kai kuitenkin on, että Goaliepro lienee alallaan ainoa paja Suomessa, joka yllämainittuja asioita ilman erillistä veloitusta Suomessa tarjoaa. Ja kaupan päälle yleensä tulee nippu vinkkejä, ohjeita ja jeesiä - niin varusteasioissa kin valmennuksenkin puolella.

Itse toimiessani GP ohella muulla alalla "päivätyön" tiimoilta olen pannut merkille, että nykymaailman meno netin, mailin ja kännykän myötä on muuttunut siten, että lähettäjän ja kohteen tulisi monen mielestä keskustella viiveettä, mielummin reaaliajassa. Eli viestin lähettäjän tulisi saada välittömästi vastaus tekstariin tai mailiin - ja jos viive on 1 vrk (saati 2) niin nopeasti nykybusineksessa ajatellaan että "haloo, mikä on kun vastausta ei kuulu..."

Eli maltti on valttia - kaikkia palvellaan ja tasapuolisesti. Pyrimme kokoajan kuten Jamo aiemmin on maininnut kehittämään palvelujamme entistä paremmaksi tämän hektisen ajan myötä. Niin resurssien, osaamisen kuin monipuolisuudenkin suhteen.

Hyvässä ja rakentavassa hengessä,

Pekka
Goaliepro Oy
www.goaliepro.com

Brians, McKenney, Stomp
Pekka Ajanto
Resident goalie geek
 
Posts: 104
Joined: Tue Feb 19, 2008 7:27 pm

Postby CCM » Wed Feb 27, 2008 7:19 am

En tiedä onko tästä keskustelusta ollut parannusta teidän palveluunne, mutta tänne päin vastaus tuntuu tulevan todella nopeasti. Esim. juuri Pekka on vastaillut saman päivän aikana kyselyihin vermeistä. Joten kiitos Pekka :!: :wink: ´. Myös Juha ja Jamo ovat homman hoitaneet tänne suuntaan vastaukset hyvin
CCM
Lord of goaltending
 
Posts: 600
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:38 am

Re: Kyselyt

Postby Flamíngoo » Wed Feb 27, 2008 7:23 am

Pekka Ajanto wrote:Tervehdys!

Kyselyt ( varusteet, mallit, satavuus etc.) voi osoittaa joko

i) myynti(ät)goaliepro.com (Pekka päivystää mailissa JOKA päivä)
ii) Jarmolle (jamo.hautakoski (ät)goaliepro.com)
iii) Jarmolle tekstarina 040-9011040


Entäs se yhteydenottolomake, mikä sen funktio on? Tuli vaan mieleen...
If all else fails dive headfirst.
User avatar
Flamíngoo
Resident goalie geek
 
Posts: 105
Joined: Thu Aug 09, 2007 7:34 pm
Location: Helsinki

Next

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests