Miten tyttöystäväsi/vaimosi reagoi?

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Varusteidesi hajuun?

Tuoksuvat kuulemma hyvälle. (olisi kyllä hieman outoa jos näin olisi!)
9
9%
Ei mitään valittamista ja pesee ne mielellään vaikka käsin.
3
3%
Ihan ok, jos ei tarvi haistella 24/7 ja varsinkaan jos ei tarvitse koskea.
47
49%
Ei koske pitkällä tikullakaan!
37
39%
 
Total votes : 96

Postby Kenkä » Fri Jun 09, 2006 2:52 pm

hansul wrote:"Haisee kuin revonsyötti" (c) Äiti

Niin niin, mutta mites ne varusteet? :mrgreen:

Omat suojuksenihan tuoksuvat vehreän kedon kukkasille. 8)
User avatar
Kenkä
Resident goalie geek
 
Posts: 111
Joined: Wed Apr 26, 2006 9:14 pm
Location: Ruuhimäki City

Postby Miko » Sun Jun 11, 2006 5:45 pm

"Ei mitään valittamista ja pesee ne mielellään vaikka käsin."

Noin kuului vastaus, oma tyttöystäväni pelaa jääkiekkoa myös, maalilla, sattumaako ? ;)
SaiPa
Miko
MV-friikki
 
Posts: 92
Joined: Sun Jun 11, 2006 4:50 pm

Postby mokke#1 » Fri Jun 30, 2006 3:27 pm

mäkin näin tytön näkö kulmasta että jatkien kamat haisee paljon pahemmalta kuin näisten sen oon huomannu jo monta kertaa :D mut mulla on vinkki miten saa maskin vähän paremmalta tuoksuu :D kantsii huuhtasta se joka treenien jälkee ni ei haise mulla esim yhtää ku oon siitä lähtien ku ostin huuhdellu sen aina se tuoksuu ruusuilta mun kilven ja rällän rinnal jotka on saatu eräältä jätkältä :lol:
User avatar
mokke#1
Resident goalie geek
 
Posts: 406
Joined: Thu Jun 29, 2006 9:11 am
Location: vantaa

Postby mokke#1 » Sat Jul 01, 2006 8:37 pm

Miko wrote: oma tyttöystäväni pelaa jääkiekkoa myös, maalilla


missäs joukkueessa hän pelaa ?? :wink: :mrgreen:
User avatar
mokke#1
Resident goalie geek
 
Posts: 406
Joined: Thu Jun 29, 2006 9:11 am
Location: vantaa

Postby nuori muuri » Fri Feb 09, 2007 6:27 pm

Äiti ja iso sisko sanoo että ihan ok.
ei oo viellä oiken tyttöystävää. iso sisko muuten valillä tarjoutuu kantaan varuusteet joukuveen kopiin niin ei ne niin pahata voi haista :D :Dei kyllä niin mielelään
User avatar
nuori muuri
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Mon Dec 25, 2006 1:26 pm
Location: haapavesi

Postby Blocker » Fri Feb 09, 2007 9:21 pm

Pikkusen on tullut hameväeltä sanomista, vaikka pyörtymispelon uhalla en ole vielä pyytänyt tuoksujen kuningasta, eli hanskaa vielä haistamaan.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Topi » Sat Feb 10, 2007 11:55 am

Entinen tyttöystävä sanoi että silloinen soluhuoneeni haisi ihan HPK:n pukukopille.

Nykyisen morsion kanssa muutetaan kohta uuteen kämppään. Saatan joutua uhraamaan vaatehuoneen kamoille, mutta saas nähdä...kämppä on kolmio, joten ehkä se yksi huone on sitten yhdistetty työhuone/vierashuone ja kamojen säilytyshuone.

Itse olen käryyn tottunut niin saa toinenkin osapuoli luvan tottua :D
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki

Postby Maestro » Tue Feb 13, 2007 4:01 pm

No ite säilyttelen kamoja kerrostalon "kanankopissa".. Tuli hieman noottia naapurin muorilta. -Sinunko nuo haisevat varusteet on? Haisee ihan Tsernobilille.. :P
Kukaan muu ei suostunut meneen tolppien väliin.
Maestro
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 23
Joined: Tue Sep 19, 2006 2:21 pm
Location: Kangasala

Postby Orankkeli » Tue Feb 13, 2007 9:28 pm

Eipä nuo nyt kauhiasti haise edes reenien jälkeen kun säännöllisesti pesee ja kuivaa reenien jälkeen jossain missä ilma pääsee kiertämään. Ei kauhiaa valitusta ole tullut, muttta kuulemma ällön tuntuiset kun on märät. :lol:
...
User avatar
Orankkeli
Resident goalie geek
 
Posts: 133
Joined: Mon Jun 12, 2006 6:06 am
Location: Riihimäki

Postby Mr. HooVer » Thu Feb 15, 2007 9:34 am

Eipä tulis varusteiden säilyttämisestä kerrostaloresidenssissä mitään. Onneks hallilla on kuivari ja porukoilla vintillä ihan varusteiden kuivaamista ajatellen pieni, mutta lämmitetty ja tuuletettu tila jossa varusteet saa olla eikä niitä tarvii haistella.
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

Postby Topi » Wed Feb 21, 2007 3:09 am

Mr. HooVer wrote:Eipä tulis varusteiden säilyttämisestä kerrostaloresidenssissä mitään. .


Mulla se tulee onnistumaan, mutta joudun ostamaan extra vaatekaapin! :) Kamat mahtuu 180 x 100 vaatehuoneeseen vallan hyvin ja ei muuta kuin flekti puhaltelemaan niitä kuiviksi. Siellä on vielä ilmanvaihtokanavakin sentään.
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki

Postby Mr. HooVer » Wed Feb 21, 2007 6:23 am

Topi wrote:
Mr. HooVer wrote:Eipä tulis varusteiden säilyttämisestä kerrostaloresidenssissä mitään. .


Mulla se tulee onnistumaan, mutta joudun ostamaan extra vaatekaapin! :) Kamat mahtuu 180 x 100 vaatehuoneeseen vallan hyvin ja ei muuta kuin flekti puhaltelemaan niitä kuiviksi. Siellä on vielä ilmanvaihtokanavakin sentään.


Kun oliskin vaatehuone. Per*****n arkkitehdit kun eivät ymmärrä piirtää huoneistoista mahdollisimman käytönnöllisiä. Kaikkia halvatun krumeluureja ja muita tyylikikkoja sen sijaan löytyy aivan liikaa.
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

Postby Topi » Wed Feb 21, 2007 10:12 am

Ehdottomasti rakentamismääräyksiä pitäis muuttaa ottamaan huomioon maalivahdit, otetaanhan nykyään huomioon muun muassa pyörätuolin käyttäjät kun pitää esim. piirtää tarpeeks leveät oviaukot.

Oviaukoista tulikin mieleen että ne saisi olla vieläkin leveämmät, jotta maalivahdin kassi olalla mahtuu kulkemaan...
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki

Postby Blocker » Wed Feb 21, 2007 1:10 pm

Jep, naurettavaa, että jopa useimmissa jäähalleissa on vaikeuksia mahtua ovesta.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Jeeppu74 » Mon Mar 26, 2007 11:13 am

Juu vaiks ne naisväen lätkäkamat "tuoksuis" paremmalle, niin ei mun mieheni niihin silti koske, kuin "pakosta". Eli itte saan pyykkini pestä.... koulutus on vielä kesken... :lol:
Mun kamat muutes tuoksuu "palvilihalle", kun säilytän niitä pannuhuoneessa. :D
Nimim. "Palvi"
Jeeppu74
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 22
Joined: Thu Feb 08, 2007 12:04 pm

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests