Tutustu NHL halleihin

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Tutustu NHL halleihin

Postby Jukka Ropponen » Fri Feb 08, 2008 10:11 am

http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ ... 76ff305b9c

Tuolta linkin takaa löytyy Googlen 3D mallit NHL halleista sekä suoraan linkit joiden avulla niitä pääsee katsomaan Google Earthistä.

Hauskaa "matkailua".

Jukka

Ps. Monessako näistä halleista olet vieraillut?
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby Jakke76 » Fri Feb 08, 2008 10:25 am

Ite en ole vieraillut kuin Air Canada Centerissä, Madison square Gardenissa ja TD Banknorth Gardenissa, ja vain viimeisimmässä olen pelejä käynyt kattomassa. Ulkopuolella käväisin Philadelphian hallissa, mutta sisään sinne ei päässyt. Ensi syksynä NHL-peliin menen joko New Jerseyn, NY Islandersin tai NY Rangersin peliin, riippuen että millä näistä joukkueista kotipeli on silloin kun Nykissä vierailen.
Jakke76
Resident goalie geek
 
Posts: 350
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:11 pm

Postby HB » Fri Feb 08, 2008 10:41 am

Ite oon käyny kattomas Montrealin pelin Bell-Centressä..
Tunnelma oli aivan eri luokkaa kuin Oulussa.
HB
MV-friikki
 
Posts: 73
Joined: Sat Jan 19, 2008 2:47 pm
Location: Oulainen

Postby Pave The Keeper » Fri Feb 08, 2008 12:26 pm

HB wrote:Ite oon käyny kattomas Montrealin pelin Bell-Centressä..
Tunnelma oli aivan eri luokkaa kuin Oulussa.


Mä en oo ollu pelissä, mutta tutustumiskerroksella kumminkin. On se aivan järjettömän iso! :D
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby Blocker » Fri Feb 08, 2008 12:39 pm

Centré de Bell on käyty katsastamassa. Erittäin komea halli keskellä Montrealia. Jos mahdollisuus siunaantuu, on käyminen suositeltavaa.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Pete » Fri Feb 08, 2008 1:42 pm

Hailätäkössä olen käynyt ostoksilla, peleiä ei ollut tarjolla kun San Josessa vierailin.

Ankkalammikossa olen pelin seurannut, mukana mm. Teme, Jari K, Pavel Bure ja silleen.

Dallasin uudessa hallissa ei ole tullut käytyä, mutta edellisessä olen kahdessa pelissä käynyt.

Philips-areenalla näin Nurmisen Pasin työskentelyä. Kärppä avasi luukkua, samoin suosikkinin Brodöör kun Clemmensen oli pelivuorossa, perkele.

MSG:n ja NJ:n vanhan Meadowlandsin ohi on ajettu autolla.

t. Pete
Last edited by Pete on Sat Feb 09, 2008 8:41 am, edited 1 time in total.
Posts are goalies best friends
Image
User avatar
Pete
Lord of goaltending
 
Posts: 590
Joined: Thu Apr 27, 2006 3:04 pm
Location: Espoo

Postby ProGoalie » Fri Feb 08, 2008 2:50 pm

Blocker wrote:Centré de Bell on käyty katsastamassa. Erittäin komea halli keskellä Montrealia. Jos mahdollisuus siunaantuu, on käyminen suositeltavaa.
Mäkin oon käyny tuolla hienot tunnelmat on ja se vasta hienoa onkin kun halli on ihan keskellä kaupunkia :O
Sitten oon käynyt Air canada centerissä muttan en ollut peliä kattomassa , Toskalan vesku vei meidät sinne pukukoppiin näytille, Oli meinaan JULMETON iso paikka!JA HIENO
Pari helppoa laukaisee mukavasti jännityksen
User avatar
ProGoalie
Lord of goaltending
 
Posts: 547
Joined: Wed May 31, 2006 2:01 pm
Location: Tampere

Postby [goalie35] » Fri Feb 08, 2008 3:39 pm

ProGoalie wrote: Mäkin oon käyny tuolla hienot tunnelmat on ja se vasta hienoa onkin kun halli on ihan keskellä kaupunkia :O
Sitten oon käynyt Air canada centerissä muttan en ollut peliä kattomassa , Toskalan vesku vei meidät sinne pukukoppiin näytille, Oli meinaan JULMETON iso paikka!JA HIENO


Joo mäkin olin kattomassa bell centressä pelin ja sitte tyhjiltään Air canada centterin. Oli kyllä melkone tunnelma ku kaikki teki aaltoja ja kaikki huusi koko ajan. Vähän on eroa ipan peleihin....
Mikäli ne kuitenkin saavat kassin läski Salonen vaihdetaan luukulle
User avatar
[goalie35]
Resident goalie geek
 
Posts: 117
Joined: Sat May 19, 2007 9:22 am
Location: tampere

Postby ProGoalie » Fri Feb 08, 2008 6:08 pm

[goalie35] wrote:
ProGoalie wrote: Mäkin oon käyny tuolla hienot tunnelmat on ja se vasta hienoa onkin kun halli on ihan keskellä kaupunkia :O
Sitten oon käynyt Air canada centerissä muttan en ollut peliä kattomassa , Toskalan vesku vei meidät sinne pukukoppiin näytille, Oli meinaan JULMETON iso paikka!JA HIENO


Joo mäkin olin kattomassa bell centressä pelin ja sitte tyhjiltään Air canada centterin. Oli kyllä melkone tunnelma ku kaikki teki aaltoja ja kaikki huusi koko ajan. Vähän on eroa ipan peleihin....

Äläs nyt liioittele , kyllähän ipan kotimatseis on tunnelmat yli katon :D
Pari helppoa laukaisee mukavasti jännityksen
User avatar
ProGoalie
Lord of goaltending
 
Posts: 547
Joined: Wed May 31, 2006 2:01 pm
Location: Tampere

Postby Pave The Keeper » Fri Feb 08, 2008 8:08 pm

Lisäystä edelliseen viestiin: Pisti muuten silmään Bell Centren paikka. Se on keskellä kaupunkia, ei periaatteessa minkäänlaista parkkitilaa ja se näytti vaan yheltä pilvenpiirtäjältä muiden joukossa!
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am


Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests