Carolina vs. edmonton

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Carolina vs. Edmonton

Poll ended at Fri Jul 07, 2006 9:37 am

Edmonton
34
63%
Carolina
20
37%
 
Total votes : 54

Carolina vs. edmonton

Postby joonas34 » Tue Jun 06, 2006 3:24 am

noniin nyt on yö valvottu ja katottu Stanley cupin fiinaalien ensimmäinen koitos. Ajattelin aloittaa ihan oman topicin tälle koska varmasti on aika mielenkiintoinen kamppailu luvassa. Tänään oli pelissä kyllä vauhtia, hyviä taklauksia ja 9 kappaletta maaleja. Ne jotka ei oo vielä peliä kattonu ni suosittelen katsomista! olipahan peli ei voi muuta sanoa (en nyt paljasta lopputulosta ja pilaa joidenkin jännitystä) pelinkohokohdat oli kyllä selvästi: Hemskyn taiturimainen maali, El Capitainin eli Brind' amourin maali ja Wardin kaksi aivan uskomatonta torjuntaa; hehkutusta kiekko pomppii Horcroffille joka on jätetty maalille yksin= tyhjä maali Cam on polvillaan toisella tolpalla heittäytyy ja torjuu vedon hanskakädellään 8) jälleen Horcroffilla tyhjä maali n. 10 sek. peliä jäljellä veto lähtee ihan siittä veskanalueelta mutta mitä Ward heittää Gobrat 8) pelihän tulee uusintana Canal+ olikohan se klo. 10.00... kannattaa katsoa!
Last edited by joonas34 on Wed Jun 07, 2006 9:37 am, edited 3 times in total.
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby joonas34 » Tue Jun 06, 2006 3:41 am

kuvaa Wardin torjunnasta:
Image
Image
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby hansul » Tue Jun 06, 2006 8:41 am

Juu, jännä peli oli. Harmi että Roli loukkaantu :(

Off-topic: Mitkäs Vaughnit Wardolla on, vai onko nuo velot custom grafiikoilla?
Mr.Vezina, Miikka Kiprusoff
Image
"ja pakkohan mun on se kiekko nähä ku otan tollasii koppei niinku kotka turnauksessa..."
User avatar
hansul
MV-friikki
 
Posts: 67
Joined: Wed Apr 26, 2006 3:59 pm
Location: Kuopio

Postby Mefi » Tue Jun 06, 2006 9:42 am

hansul wrote:Off-topic: Mitkäs Vaughnit Wardolla on, vai onko nuo velot custom grafiikoilla?


velot custom grafiikalla juu, visionin hanska ja epicin kilpi.
Image
User avatar
Mefi
Resident goalie geek
 
Posts: 286
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:13 pm
Location: Oulu

Postby hansul » Tue Jun 06, 2006 10:38 am

Ok, paljon kiitosta! :)
Mr.Vezina, Miikka Kiprusoff
Image
"ja pakkohan mun on se kiekko nähä ku otan tollasii koppei niinku kotka turnauksessa..."
User avatar
hansul
MV-friikki
 
Posts: 67
Joined: Wed Apr 26, 2006 3:59 pm
Location: Kuopio

Postby Kenkä » Tue Jun 06, 2006 12:59 pm

Wardin viimeinen torjunta oli kyllä loistava. Olosuhteet huomioon ottaen varmaan hänen uransa paras. Itse olin (ja olen vieläkin) Edmontonin puolella, mutta lähellä oli etten ääneen nauranut kun Carolinan voittomaali syntyi. Oli kyllä klassikkomaali. :lol: :roll: Mielessä kävi myös tuossa tilanteessa, että noinkohan Oilers pystyisi tekemään Carolinat (eli siis Devilsiä vastaan NJ meni yhdessä pelissä 20 sekuntia ennen loppua johtoon, mutta Hurricanes tasoitti sen 3 sekkaa ennen loppua ja voitti sitten jatkoajalla). Ei kauhean kauaksi jäänyt ettei olisi pystynyt.

Harmi vaan, että Rolosonin loukkaantumisen myötä tämä sarja saattaa olla ohi ennenkuin se edes pääsee käyntiin. Ellei sitten Markkas-Jussi pääse aloitukseen ja pelaa paria nollapeliä. 8)
User avatar
Kenkä
Resident goalie geek
 
Posts: 111
Joined: Wed Apr 26, 2006 9:14 pm
Location: Ruuhimäki City

Postby joonas34 » Tue Jun 06, 2006 2:22 pm

Olis kyllä hienoa nähä Jussi Stanley cup-finaaleissa :D olisi varmaa hieno näytönpaikka Markkaselle. Mitäs mieltä ootte kumpi vie? oon ollu Carolinan kannalla siittä lähtien kun Stars putosi ( :( ) ja olishan se kova juttu jos Hurricanes voittais lord Stanleyn, varsinkin kun he ovat vasta toista kertaa finaaleissa.
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby raZor » Tue Jun 06, 2006 10:57 pm

Toivon kanssa, että Markkanen saa näytönpaikan ja vastuuta tulevissa peleissä, mutta myös todella toivon, että Jussi pystyy nostamaan pelinsä vaadittavalle tosolle. Jos ei niin melko heikolta näyttää Edmontonin mahdollisuudet, sillä ei ole Ty:kään tällä kaudella kovin säväyttänyt ketään. Olen muutenkin ollut Edmontonin puolella ihan pleijareiden alusta pitäen kun Toronto ei kisaan mahtunut mukaan. Tietysti toivoin myös, että Calgary ja Kiprukin olisivat päässeet pitkälle mutta ankka joukkio pysäytti heidän matkansa lyhyeen. Minulla tuo "arvojärjestys" joukkueita kohtaan joiden toivon voittavan Stanley Cupin, menee jotenkin, että
1. Maple Leafs.
2. Canadalaiset joukkueet (miinus ottawa).
3. Orginal six teams (eli NHL:n ensimmäiset 6 joukkuetta).
4. Joukkueet joissa suomalaisia.

-JP-
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Wed Jun 07, 2006 9:33 am

Tässä tämä kaksikko, josta ainakin toinen saa näytön paikan tänään.
Image
Image
Image
Image
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Stratos » Wed Jun 07, 2006 11:46 am

Edmontonin kannalla ollaan, vaikka Roli loukkaantuikin. Edmontonin puolella on oltu Rolin siirrosta asti. Nyt vaan Markkanen maaliin näyttämään mistä kana pissii.
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Postby joonas34 » Wed Jun 07, 2006 11:51 am

toivon itsekkin että Juicy sais mahollisuuden. GSBB:llä porukka on myös toivonut Markkasen esiintymistä tänään maalilla. Kannattaa kuunnella toi Markkasen haastattelu:
http://www.edmontonoilers.com/#
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby Jonttu » Wed Jun 07, 2006 4:28 pm

itse uskon että , jussi saa tilaisuuden ja käyttää sen.:D tietääkö joku muuten miten voisi nähdä 2 finaalin ,tai edes osan siitä jos ei ole canal +??? tulisiko radiosta joku selostus????
Jonttu
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Sun Jun 04, 2006 7:08 pm
Location: Kerava

Postby raZor » Wed Jun 07, 2006 5:01 pm

Jonttu wrote:itse uskon että , jussi saa tilaisuuden ja käyttää sen.:D tietääkö joku muuten miten voisi nähdä 2 finaalin ,tai edes osan siitä jos ei ole canal +??? tulisiko radiosta joku selostus????


Tuolta NHL.comin kauttahan voi kuunnella kaikki pelit niin koti- kuin vierasjoukkueenkin selostuksilla.

NHL.com -radio

Ja pelejä voi sitten seurata live streamina, eli suorinalähetyksinä verkon kautta. Tässä lainaus omasta viestistäni toisesta ketjusta.
raZor wrote:http://www.streamtvnow.com/
Tuon sivuston kautta voi katsella NHL pelejä suorana netin kautta (stream).
Tuonne vaaditaan rekisteröityminen + 3e kuukausimaksu. Mutta tuon kuukausimäärän saa itse päättää. Todella hyvä sijoitus! PALJON edullisempi kuin Canal+ paketti jos vain NHL pelejä haluaa seurata.
Itse en ole tuonen (vielä) rekisteröitynyt mutta tiedän pari henkilöä jotka ovat ja sanovat, että todella hyvin toimii. Taitaa olla 700K eli saman laatuisia kuin NHL.com highlights videot. (EDM-SJ game5 14.5)
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Wed Jun 07, 2006 9:29 pm

Näyttäisi siltä, että Markkanen saa näyttää kyntensä tänä yönä.
All signs point to Markkanen in net
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby joonas34 » Thu Jun 08, 2006 3:55 am

Markkanen pelasi tänään hyvän pelin. Maaleista ei voi häntä syyttää. Tokasta maalista jotkut voi sanoa että meni Juicyn piikkiin, mutta kun ajattelee tilannetta: kiekko liikku hyvin ja vähän onnekkaasti se sitten lipui ylivoimalla maaliin (ihan kuin Jussi olisi liikkunut toiseen suuntaan jäässä kuin mihin kiekko meni) ekaan ja loppuihin maaleihin ei hänellä ollut asiaa. Onnen kantamoisia. Ward on tällä hetkellä liekeissä, ei voi muuta sanoa. Pelasti ainakin yhen varman maalipaikan ja pelasi muutenkin todella varmaa peliä. Kuten Josef sanoi jos kahessa pelissä on tehty Edmontonin päätyyn 9 kpl. maaleja on puolustuksessa jotain vikaa ja vielä kun toisessa päädyssä seisoo mies nimeltä Cam Ward niin puolustus pitää olla parhaimmillaan, koska maalien tekeminen Wardille tällä hetkellä on todella vaikeaa. Hieno peli kaiken kaikkiaan. Mitäs mieltä ootte voittaako Edmonton kotonaan vai? :?
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Next

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests