Erikoiset/eksoottiset pelimatkat tai -paikat

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby roger » Thu Dec 20, 2007 8:12 pm

Afrikassako se onkin? Taisin olla vähän hukassa siellä... No ei, Afrikassahan se tosiaan oli.
roger
Resident goalie geek
 
Posts: 439
Joined: Thu Apr 27, 2006 1:25 pm

Postby teroru » Thu Dec 20, 2007 9:20 pm

eikös Jukka Virtanen ollut ensimmäinen yli 70 vuotias maalivahti joka pelasi Etelä-Afrikassa. Ennätys sekin :lol:
Tero
User avatar
teroru
Resident goalie geek
 
Posts: 220
Joined: Fri Oct 19, 2007 7:07 pm
Location: Pori

Postby Cheese » Sat Feb 09, 2008 10:14 am

Eksoottisin pelipaikka jossa olen pelannut on ehdottomasti Hervannan Jäähalli! :D
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby Pave The Keeper » Sat Feb 09, 2008 10:28 am

Me oltiin Kanadassa, Quebecissa ja pelattiin paikallisen ostoskeskuksen kaukalossa. Mega Parc nimeltään, jos oikein muistan. Se kyllä muistutti enemmän huvipuistoa kuin ostaria. Meillä oli peli käynnissä ja kaverit kirkuu vuoristoradassa pään yläpuolella. :D Oli muuten tosi hyvä jää! Varmaan yks parhaimmista millä oon pelannu.
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby xpulse » Sat Feb 09, 2008 11:22 am

Cheese wrote:Eksoottisin pelipaikka jossa olen pelannut on ehdottomasti Hervannan Jäähalli! :D


onkos tämä halli se mihin mennään hissillä maan alle jos on oon itte ollu siel kans :D
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....................................
xpulse
Resident goalie geek
 
Posts: 192
Joined: Fri Aug 10, 2007 8:54 pm
Location: tervakoski

Postby Cheese » Sat Feb 09, 2008 11:38 am

xpulse wrote:
Cheese wrote:Eksoottisin pelipaikka jossa olen pelannut on ehdottomasti Hervannan Jäähalli! :D


onkos tämä halli se mihin mennään hissillä maan alle jos on oon itte ollu siel kans :D


Juuri se. Ulkoapäin se ei todellakaan näytä jäähallilta mutta maan alla on kaksi kaukaloa. Paikka toimii myös väestönsuojana.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby jalmari » Sat Feb 09, 2008 12:10 pm

missä päin suomea tuo Hervannan Jäähalli? en ole varma olenko pelanut siellä.
jalmari
MV-friikki
 
Posts: 90
Joined: Tue Dec 25, 2007 10:25 pm
Location: oulu

Postby Pave The Keeper » Sat Feb 09, 2008 12:22 pm

Tampereen suunnalla. Etkö tosiaan oo kullu mitään Kummelin asuinpaikasta? :) Mäkin oon käyny Hervannan jäähallissa, oli tuottoisa peli voitettiin joku Ilveksen AAA:n porukka 6-5. Pelasin puolet ja meni 1 maali, joka tuli riparista. ;)
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby jalmari » Sat Feb 09, 2008 2:44 pm

en yleensä pistä nimiä mieleen...
jalmari
MV-friikki
 
Posts: 90
Joined: Tue Dec 25, 2007 10:25 pm
Location: oulu

Postby Cheese » Sat Feb 09, 2008 4:18 pm

Kyllä kaikkien pitäisi Hervanta tuntea. Kummeleista viimeistään.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby Mr. HooVer » Sat Feb 09, 2008 4:30 pm

Hervanta = Tampereen Monaco. Yhtä paljon kansallisuuksia, yhtä vähän veroeuroja.
VAROITUS NÖÖSEILLE: Yllä oleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, "haihattelua", asiatonta huumoria tai pilkkaavia ilmaisuja. Lue varauksella
User avatar
Mr. HooVer
Lord of goaltending
 
Posts: 582
Joined: Wed Dec 13, 2006 6:59 pm

Postby Blocker » Sat Feb 09, 2008 4:37 pm

Ja veroeurojen vähyys johtuukin sitten jostain ihan muusta kuin Monacossa. :wink:

Mutta asiaan jatkoa, eli Hervannastahan lähtee toisen kaukalon päädystä piiiitkä tunneli yläviistoon jota kautta paikka on alun perinkin pistetty kasaan. Joskus olen kuullut että tunneli johtaa jonnekin paloaseman suunnalle ja nyt olisikin kiva saada varma tieto siitä, että mihin se oikein sitten päätyykään?
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Cheese » Sat Feb 09, 2008 4:54 pm

Tunneli kulkee tietääkseni koko Hervannan alla. Se menee muistaakseni kaikkiin Hervannan yleisiin keskuksiin. Joskus meinattiin jätkien kanssa mennä katsomaan mitä tunnelin päässä on, mutta kun tunneli jakautui kolmeen osaan, niin lähdimme takaisin. Ei olisi ollut hirveän kivaa eksyä Hervannan alle, pimeään tunneliin pelkän kännykän valossa.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby Stratos » Sat Feb 09, 2008 6:09 pm

Tuli itekkin koettua tuo Hervanta. Miten siellä pitäisi hengittää? Haisi perunakellari ihan kivasti, summerikin on sopivan hiljainen.. Puhtaat kumimatot ja miellyttävästi kopit rappuhyppelyn päässä. Noh, tulipahan kehitettyä anaerobista kuntoa, ei oikeen saanut happea :lol:
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Postby Blocker » Sat Feb 09, 2008 6:47 pm

Siihenkin tottuu... Kyllä mull aitellä sielä aina on henki kulkenut ihan mukavasti, ei ongelmia. Uudet kopit, matot ja suihkutkin ihan meneviä. Ainoa iso miinus on jää, joka joskus (ei aina) on vähän puuroa. Kyllä se ihan mahtava junnuhalli on. Kiva kattoo kun oli aikoinaan pelejä koko ajan ja tuttuja kaukalossa ja kahviossa. Tykkäsin aina tunnelmasta!
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

PreviousNext

Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests