Ensimmäinen veteraaniklinikka

Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kiekkoon liittyvästä - muustakin kuin maalivahtipelistä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Pete » Sun Oct 12, 2014 9:43 am

Löytyi tuossa kovalevyä selatessa tiedosto, jossa listattu Granissa 14.8.2004 pidetyn (ensimmäinen?) konkarileirin osanottajalista:

Savolainen Petri
Timonen Urpo
Lastujoki Simo
Halmesvaara Juha
Välikoski Ville
Pirttineva Anssi
Hintsala Jore
Jääskeläinen Aleksi
Siren Topi
Salmela Heikki
Rautio Juha
Karhu Petri

Taisin tuohon tapahtumaan varata jäät ja kerätä osallistujat ja Jukka & kumppanit huolehtivat ohjelmasta ja tapahtuman vetämisestä.

Hienoa että homma jatkuu :P

Kuinka moni kävijöistä vielä käy pelaamassa? Omalta kohdalta mv-harrastus loppui polvien sanoessa työsopimuksen irti...

Pete
Last edited by Pete on Thu Mar 19, 2015 3:15 pm, edited 1 time in total.
Posts are goalies best friends
Image
User avatar
Pete
Lord of goaltending
 
Posts: 590
Joined: Thu Apr 27, 2006 3:04 pm
Location: Espoo

Re: Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Topi » Wed Dec 10, 2014 1:32 pm

Kyllähän sitä vielä pappakiekkoa 1-2 x viikossa. Polven kanssa on tunnettu historia ja lonkan kanssa sittemmin myös. Mutta vieläkään ei ole kamoja myyty. Jorenkin kans on tänä syksynä samoilla jäillä (Pirkat, YHL) oltu.
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki

Re: Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Le GoaP » Sat Jan 31, 2015 6:21 pm

Miten mulla on muistikuva, että tämä olisi ollut Hernesaaressa eikä Granissa? Lisäksi en muista Hintsalan Jorea olleen mukana, vaikka olimme tuttuja Pirkoista. Toki 11 vuotta on pitkä aika, saattaa jotkut yksityiskohdat muistissa muuttua...

Joo, omalla kohdalla vaivasi lähes kaikki selästä alaspäin toisella jääkiekkorupeamalla (eka 1981-1989 ja toka 2004-2014). Tällä hetkellä olen fys.terapia kuntoutuksessa reilu vuosi sitten jälleen menneen välilevyn takia. Jatkuvasti risana olon takia päätin, että jääkiekko jatkuu aikaisintaan kun täytän 50v, jos silloin haluja peleihin vielä on.
Le GoaP
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Sun May 19, 2013 3:45 pm

Re: Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Pete » Fri Mar 13, 2015 4:22 pm

Olen kohtalaisen varma, että vuosi on väärin tuossa viestissäni. Lienee 2003 oikea, ja Granissa oli kyseinen tapahtuma. Jäi mieleen kun itse varasin ja maksoin jäät. Hernesaaressa oli todennäköisesti 2004.

Pappakiekkoa täälläkin, nyt yritän latoa kiekkoa entisten veskarikollegojen selän taakse :twisted:
Posts are goalies best friends
Image
User avatar
Pete
Lord of goaltending
 
Posts: 590
Joined: Thu Apr 27, 2006 3:04 pm
Location: Espoo

Re: Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Jukka Ropponen » Sat Mar 14, 2015 7:32 am

Hieno että olette kuitenkin mukana kiekon kanssa edelleen vaikka paikathan tässä on hiukan kovilla itse kullakin.
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Ensimmäinen veteraaniklinikka

Postby Le GoaP » Sun Mar 15, 2015 7:18 pm

Pete wrote:Olen kohtalaisen varma, että vuosi on väärin tuossa viestissäni. Lienee 2003 oikea, ja Granissa oli kyseinen tapahtuma. Jäi mieleen kun itse varasin ja maksoin jäät. Hernesaaressa oli todennäköisesti 2004.


Sen verran vielä...voi olla, että Goaliepron eka veteraaniklinikka oli Granissa ja vuonna 2003, mutta siinä tapauksessa tuo nimilista on väärä ja vuodelta 2004. Tämä siitä syystä, että itse muistan uudenvuoden päivänä 2004 saaneeni yhtäkkiä väläyksen, että kiekkoa voisi alkaa itseasiassa taas pelaamaan. Ekalle GP-klinikalle osallistuin syksyllä 2004 ja se tod.näk. oli Hernesaaressa.
Le GoaP
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Sun May 19, 2013 3:45 pm


Return to Yleinen hokiturina

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
cron