Maalivahti etsii jääaikaa tampereen seudulta

Tällä alueella voit ilmoittella jos tarvitse maalivahtia pysyvästi tai vaikkapa tuuraamaan yksiin treeneihin sekä tarjota palveluksiasi joukkueille.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Maalivahti etsii jääaikaa tampereen seudulta

Postby Darksbane » Wed Sep 12, 2012 11:38 am

Terve kaikille tasapuolisesti!

Olen 26-vuotias maalivahti ja pelannut kiekkoa aivan junnusta asti. Loukkaantumiset tosin stoppasivat vakavamman urakehityksen 19-vuoden iässä kun palasin jenkeistä huikean kiekkokauden jälkeen, mutta veri vetää jäälle ja tolppien väliin yhä. Pelasin myös hetken tanskassa tämän useamman vuoden tauon aikana, ja olen käynyt hajanaisesti jäällä kun mahdollisuuden olen siihen saanut.

Muutin tampereelle vuosi sitten, enkä oikein tahdo löytää tietoa tai mahdollisuutta päästä jäälle hakemaan tuntumaa takaisin. Muutamaan seuraan olin viimekauden alussa yhteydessä mutta maalivahteja tuntui olevan jonoksi asti eikä annettu edes mahdollisuutta tulla näyttämään osaamista.

Aivan höntsäkiekosta jossa jengi vähän luistelee sinnepäin ja pelkästään pelataan en ole kiinnostunut vaan tahtoisin päästä jäälle aivan oikeasti treenaamaan. Myös jäävuorot joissa on mahdollisuus vain ottaa laukauksia riittävästi kiinnostavat.

Pahoittelen jos tämä viesti tuli väärälle palstalle mutta kuulosti oikealta. :)

Olen kiitollinen kaikista mahdollisista vinkeistä ja informaatiosta

Kiitos ajastanne,

-DB
Darksbane
Rookie
 
Posts: 1
Joined: Wed Sep 12, 2012 11:25 am

Return to Maalivahtipörssi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron