Maalivahti etsii kesäjäitä ja joukkuetta ensi kaudelle

Tällä alueella voit ilmoittella jos tarvitse maalivahtia pysyvästi tai vaikkapa tuuraamaan yksiin treeneihin sekä tarjota palveluksiasi joukkueille.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Maalivahti etsii kesäjäitä ja joukkuetta ensi kaudelle

Postby Luotsi » Wed May 07, 2014 5:25 pm

Moro

Etsin kesäjäitä. Olen töissä arkisin klo 7-15.30 eli töiden jälkeen ja vkl pääsisin reeneihin.
Etsin myös joukkuetta pääkaupunkiseudulta ensi kaudeksi. Sarjaksi käy pääkaupunkiseudun
harrastesarjat ja divarit.

Hieman itsestäni. Olen 27-vuotias ja olen aloittanut kaksi vuotta sitten jääkiekon ja jääkiekkomaalivahdin hommat.
Tätä ennen olen pelannut jalkapallomaalivahtina ja salibandymaalivahtina (pelaan 4 divaria). Olen käynyt useilla
lätkä mv-leireillä ja kesäksi on tiedossa pari lisää. Aloitan ensi syksynä myös harjoittelun henk koht valmennuksen alaisena. Olen valmis tulemaa trialeihin tai vastaaviin, niin saatte nähdä minkälainen kaveri on kyseessä :). Saavutuksia ei pahemmin ole (pari firma mestaruutta).

PS. Monet ovat luulleet minun harrastaneeni useamman vuoden lätkä mv hommia kun ovat nähneet minut maalissa.
Ovat olleet positiivisesti yllättyneitä kun olen kertonut harrastaneeni vasta kaksi vuota :)

Olkaa yhteyksissä joko suoraan tänne tai sitten sähköpostiini: oskariluotamo@hotmail.com.
Luotsi
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Thu Sep 06, 2012 9:22 am

Return to Maalivahtipörssi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests
cron