Pahin munauksenne?

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby ikosa » Fri Aug 21, 2009 6:44 am

vuosi sitten, ensimmäinen sarjapeli. Meidän toinen veska aloitti peli ja pelasi melkein kokopelin. Kuitenkin noin 15 sekuntia ennen pelin loppua, vastustaja ajoi veskan päälle joka ei voinut enää pelata peliä loppuun. Vastustaja sai jäähyn ja aloitus hyökkäyspäädystä.
Menin kylmiltään maalille ja peli oli sillä hetkellä meille 2-1.
Vastustaja voitti aloituksen, vastustajan puolustaja lähti nousemaan keskialueelle ihan vapaasti. Punasen kohdalla se heitti korkeankiekon kohti maalia, kiekko pompsahti räpylääm pään yläpuolella josta se tippui maskiin ja siitä maaliin. Siinä samalla summeri soi ja otteluaika oli täysi. Peli päättyi 2-2. Mukavat katseet sai pukukopissa, niin pelaajilta kun valkuilta =)
ikosa
MV-friikki
 
Posts: 61
Joined: Tue Dec 04, 2007 9:42 am
Location: Kouvola

Postby Niemi » Fri Aug 21, 2009 12:34 pm

Joo no mulla kerran kävi sillä tavalla, että vastustajan pelaaja ampu purku kiekon ränniin. Pysäytin kiekon mailalla, ja maila oli ihan kummallisessa asennossa. Kiekko kimpos mun mailan kautta suoraan vastustajan lapaan joka oli tulossa kiekon perään. Siitä se sitten sai kuljetella kiekon maaliin.
- Jääkiekkoilija, ei urheilija.

NNiccee@gmail.com
Image
Niemi
MV-friikki
 
Posts: 72
Joined: Tue Aug 04, 2009 6:34 pm
Location: Saginaw, Michigan

Postby N.Bäckström » Sun Nov 01, 2009 3:12 pm

Mulle kävi viime vuonna sillein että vastustajalta karkas kiekko lavasta ja minä menin tietenkin huitaisemaan sitä mutta en osunnu kiekkoon kunnolla ja vastustaja sai kiekon ja veti hiljaisen vedon mutta juuri ja juuri sain huitaistua kiekon mailallani jonnekin kulmaan omille pelaajille
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm
Location: Padasjoki

Postby jani91 » Tue Dec 22, 2009 7:19 pm

mulla kävi joskus sillee pelissä ku vastustaja pääs yksin läpi niin varvasnaru oli juuri sopivasti katkennu no pari potkua vastaan ja naru terän alle ja suoraan selällen ja jätkä teki tyhjiin.. :D sen turvin taidettiin vielä hävitä se peli :D
jani91
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Wed Apr 15, 2009 10:37 am
Location: suonenjoki

Postby Goalie#79 » Tue Feb 09, 2010 7:54 pm

mulla kävi tällä kaudella yhessä pelissä,että vastustaja laitto meidän pään sinisen ja punasen välistä semmosen lurun pyörivän kiekon ja justiinsa ku kiekko oli tulos lapaa se yllätys..yllätys.. pomppasi ennen mailan lapaa ja tietenkin pomppi maaliin että aika perus :o ..... ja mitä opimme kroppa takana helpoissakin
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

Postby Hextall » Thu Feb 25, 2010 10:20 am

tuli keskikentältä roikku sit menin jäihi ja maila etee sit lipes maila kädestä vähän ja puikoista osu tolppaa sit vastustaja törkkäs maillala ku en huomannu missä kiekko oli :oops:
Hextall
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:45 pm

Postby N.Bäckström » Thu Feb 25, 2010 11:05 am

Tänä vuonna kävi silleen että hiljanen purku kiekko tuli maalia kohti otin pystystä sen mailalla haltuun vastustaja tulee mua kohti ja oman joukkueen pelaaja perässä yritän syöttää omalle pelaajalle. Ja yritykseksi se jäikin syöttö suoraan vastustajan lapaan ja se laittoi kiekon helposti tyhjiin.
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm
Location: Padasjoki

Postby Goalie99 » Tue Apr 13, 2010 5:58 pm

Eipä ole sattunut yhen kauden uralla kauheesti mokia, mutta kyllähän niitä muutama: kun pelasimme 2001-syntyneitä poikia vastaan, pääsin ensin maalille, ja laitin jalkani v-asentoon jo silloin kun vastustaja oli keskellä kenttää. Sitten se veti lurun siitä siniviivan ylitse, ja osusi patjaan, nostin sen, olin ihan varma että ei mene maaliin, mutta tiputin sen räpylällä vahingossa punaviivalle, melkein maaliin, sitten äkkiä suojasin sen räpsällä ja hupsista vaan -vastustaja työnsi räpyläni minkä sisällä oli kiekko, ja sitten räpyäkäteni liusui yli punaviivan, ( siis yli maaliviivan ), ja sitten se tuomari ei ollutkaan viellä viheltäny, niin se hyväksyttiin maaliksi. Kaiken kukkuraksi me hävittiin se ottelu 12-3 :x :lol:
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby I.Muri » Sun Apr 18, 2010 2:46 pm

Pahin munaukseni?
Luultavasti maalivahdinkamojen pukeminen... :D
I.Muri
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 15
Joined: Wed Nov 19, 2008 8:36 am

Postby jami1997 » Mon Apr 19, 2010 4:14 pm

hutkaisin maalin edesssä ohi kiekosta, mutta laukaisi ohi maalista :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
User avatar
jami1997
Maalivahti
 
Posts: 45
Joined: Wed Feb 17, 2010 4:10 pm

Postby mas » Mon Apr 19, 2010 4:35 pm

jami1997 wrote:hutkaisin maalin edesssä ohi kiekosta, mutta laukaisi ohi maalista :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Nuo hymiötkään eivät riitä kuvaamaan repeilyäni kun luin viestisi.
Onko se muka niin vaikeaa kirjoittaa selvää suomen kieltä?
mas
MV-friikki
 
Posts: 72
Joined: Fri Apr 03, 2009 7:15 pm

Postby OfficialGoalie #1 » Fri May 14, 2010 1:41 pm

Viime vuonna sarjassa pelit alkoi hyvin. Oltiin johdossa kauden ensimmäistä ottelua 2-1 kun vastustajan pelaaja voitti aloituksen ja syötti puolustajalle. Puolustaja laittoi hieman helpohkon ropelin maalin ohi (huomaa: maalin ohi!) Viisaana poikana aloin laittamaan kiekkoa varmasti kulmaan, kunnes kiekko pomppasi suoraan mailan varteen ja siitä omiin. Kyllähän siinä tuli ärräpäitä päästettyä, mutta kun lukee näitä muiden mokia, ei tunnukkaan niin pahalta, koska huomaa että ei ole ainoa kuka mokaa. :D
OfficialGoalie #1
Rookie
 
Posts: 6
Joined: Fri May 14, 2010 12:48 pm
Location: Kemi

Postby Niemi » Sun May 23, 2010 8:22 pm

Tää ei sattunut omalle kohdalle vaan entisen joukkueeni toiselle maalivahdille, joka kirjoittelee aktiivisesti myös täällä GP:Ssä, mutta kerrotaampa kuitenkin.
Viimeinen ottelu kaudella 09-10 Kiekko-Karhuja vastaan virroilla.
Peliä oli jäljellä jotain 15 minuuttia, ja vastustaja alivoimalla.
Vastustajan pelaaja lämmää purkukiekon omalta siniseltänsä meidän maalivahtia kohti.
Semmoinen laskeutuva päiden yli lentävä kiekko.
Nooh, ei se mitään suoraan maaliin.

Naureskellaan vieläkin kun tapahtuneesta puhutaan =)
- Jääkiekkoilija, ei urheilija.

NNiccee@gmail.com
Image
Niemi
MV-friikki
 
Posts: 72
Joined: Tue Aug 04, 2009 6:34 pm
Location: Saginaw, Michigan

Postby abellardo » Mon May 24, 2010 1:33 pm

Ja kyseessähän olen minä, ja todellakin leppoisena kaverina saa vieläkin naureskella tuolle pelille, itseni ja koko joukkueen puolesta 8)
Pukukoppipelaajia tarvitaan aina!
User avatar
abellardo
Resident goalie geek
 
Posts: 355
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:20 pm
Location: Tampere

Postby Niemi » Mon May 24, 2010 4:06 pm

abellardo wrote:Ja kyseessähän olen minä, ja todellakin leppoisena kaverina saa vieläkin naureskella tuolle pelille, itseni ja koko joukkueen puolesta 8)


Pelihän meni muutenkin nappiin ja sillain : D
- Jääkiekkoilija, ei urheilija.

NNiccee@gmail.com
Image
Niemi
MV-friikki
 
Posts: 72
Joined: Tue Aug 04, 2009 6:34 pm
Location: Saginaw, Michigan

PreviousNext

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
cron