Pahin munauksenne?

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby kalevi » Mon Mar 09, 2009 8:18 pm

Pahin munaukseni oli varmaan viime kaudella, kun pelasimme sarjan huonointa joukkuetta vastaan. Vastustajalla oli kiekko punaviivalla ja joku heitti purkukiekon ja se tuli suoraan kohti maalia. En ollut kunnolla hereillä ja menin nopeasti jäihin ja kiekko pomppasi patjan yli. Jos pelejä ei lasketa niin pahin mokani tuli harjoituksissa, jossa minä menin hakemaan purkukiekkoa se tuli metrin parin maalin viereen. Otin kiekon huolimattomasti ja sujautin sen suoraan omiin. Kaverit nauroivat siitä minulle pari päivää :(
kalevi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:48 pm
Location: Kuhmo

Postby Imuri96 » Tue Mar 10, 2009 6:24 am

Repesin kyllä itsekkin munauksellesi... ei millään pahalla. Noita kyllä sattuu. :D
User avatar
Imuri96
Resident goalie geek
 
Posts: 411
Joined: Fri Dec 12, 2008 6:10 pm
Location: Helsinki

Postby kalevi » Tue Mar 10, 2009 8:17 pm

Kyllä mä ton naurun kestän Imuri96, koska mun maalivahti kaverillani on tapahtunut semmonen munaus, että semmosta ei voi oikeasti tapahtua.
kalevi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:48 pm
Location: Kuhmo

Postby mazazaza » Tue Mar 10, 2009 8:47 pm

kalevi wrote:Kyllä mä ton naurun kestän Imuri96, koska mun maalivahti kaverillani on tapahtunut semmonen munaus, että semmosta ei voi oikeasti tapahtua.
Kerro toki meillekki tämä tapahtuma. :D
mazazaza
MV-friikki
 
Posts: 96
Joined: Fri May 12, 2006 3:32 pm
Location: tuusula

Postby kalevi » Wed Mar 11, 2009 11:19 am

No vastustaja heitti purku kiekon alivoimalla ja hän lähti vastaan kiekkoa. Ensin hän huitaisi ohi kiekosta ja vastusja tuli ottaamaan kiekkoa häneltä. Hän huitaisi toisen kerran ohi kiekosta ja potkaisi sitten sen kiekon vielä vastustajalle vastustaja teki maalin. Hän joutui vaihtoon ja minä pääsin sitten loppu pelin maaliin. Hän selitti että se oli mailan vika (pelaa eri mailalla harkoissa kuin peleissä) ja sen jälkeen hän ei pelannut sillä mailalla.
kalevi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:48 pm
Location: Kuhmo

Postby Mikael » Thu Apr 30, 2009 5:40 pm

vastustaja pistää pitkän päätyy ja kiekko tulee pystys mua kohti.. en kyl yhtää tiiä mitä yritin nii hirveel viikatel kiekko vastustajan lapaa ja kaajuin sit viel :lol: mut onneks se veti tolppaa :D
:)
User avatar
Mikael
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Thu Nov 15, 2007 4:23 pm
Location: Rovaniemi

Postby pantsu#1 » Fri May 01, 2009 2:30 pm

Tuli jostakin vähä siniviivan takaa korkee rannari.En kehannu ottaa sitä ku luulin että se menee yli tai kimpoo räpylästä maaliin nii se vaan kaarsi pään yli maaliin :lol:
pantsu#1
MV-friikki
 
Posts: 82
Joined: Thu Mar 19, 2009 4:50 pm

Postby Wallu#1 » Sun May 03, 2009 10:33 am

Wallu#1 wrote:Me pelattiin IKK:ta vastaan,tuli 2-0 tilanne se veti kilvelle ja se pomppasi patjan päälle huomaamattomasti ja minä tietysti nousin , niin se lirui maalihin. Nolotti vähän.

Ja kerran pelattiin Sportia vastaan niin tuli kulmasta veto.Mutta minä tein oudon räpylä liikkeen ja räpylästä kimposi ylärimaan ja tippui maaliviivalle,mutta sportti pelaaja yksin sai vedettyä tyhjiin.

Yhdessä ottelussa tuli läpiajo ja siltä karkasi kiekko,minä tietysti menin vastaan heittäydyin polvilleni ja se sai kiekon kiinni ja kiersi minut ja veti rauhassa tyhjiin.

-Aika noloa,vai mitä?!-


Huikeet selitykset multa vuosi sitten...
Tilanteet loppuun asti.

http://www.youtube.com/watch?v=aVYXcMRx97g
(ja tosta toi top-3:nen...)
Wallu#1
Maalivahti
 
Posts: 59
Joined: Tue Jan 01, 2008 1:02 pm

Postby Pate-95 » Wed May 13, 2009 5:55 pm

Pahin munaus taitaa olla ku pelattiin yhessä turnauksessa sijotuspeliä 4-5.
Eka mä torjuin kiekon rällää, olin tiputtamassa sitä omalle pelaajalla, ja kato hups! Se oma pelaaja oliki vastustajan pelaaja joka sitte tietenki pisti tyhjistä sisää ja hävittii sen takii 0-1.
Pate-95
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Sun Feb 15, 2009 1:11 pm
Location: Helsinki

Postby Samppis » Fri May 15, 2009 6:18 pm

C2 junnuissa pelatessa vastustaja lämäsi siniviivalta kamalan lepakon metrin yli maalin. Tietenkin yritin saada sen kiinni ja hyppäsin kiekon perään, enkä tietenkään saanut kiekkoa kiinni ja lenusin jäähän enkä päässyt ylös. Sillä aikaa vastustaja teki vanhanaikaisen tyhjiin :lol:
"Leiju vaan, huomisissa harkoissa sut varmasti palautetaan maan pinnalle."
User avatar
Samppis
Rookie
 
Posts: 12
Joined: Wed Oct 15, 2008 12:21 pm
Location: Pyhäjoki

Postby wellu35 » Fri May 22, 2009 3:27 pm

Viimekaudella vastustajan pakki veti korkeen purkukiekon meikäläistä kohti, kiekko putos jäähän ja jatko lirumistaan, vastustajan hyökkääjä polki ekana kohti kiekkoo, noh aatteli siinä pienessä päässäni että ehdin tuikkaan kiekon pois... eihän siinä sitten niin kuitenkaan käyny vaan tyhjään uuniin sai poika kiekon laittaa... Nooh tilanne nauratti kyllä sitten jo seuraavana päivänä ja kuittia tuli kiitettävästi, onneks lihavat on lepposia ja ennenkaikkea hitaita se tuli tuossa tilanteessa todistettua! :lol:
wellu35
Rookie
 
Posts: 12
Joined: Tue Oct 28, 2008 8:28 pm
Location: saariselkä

cx

Postby simosimosimo » Sun May 31, 2009 7:45 pm

:arrow: :cry:
Last edited by simosimosimo on Wed Jun 24, 2009 12:11 pm, edited 4 times in total.
User avatar
simosimosimo
Maalivahti
 
Posts: 50
Joined: Mon Mar 09, 2009 11:30 am

Postby lasergoalie » Sat Jun 06, 2009 5:47 pm

Itse sain kerran turnauksessa tehot 0+2... omaan häkkiin. Ensimmäinen tuli alkulohkossa ja tipuimme yhden maalin verran liian huonon maalieron takia loppu peleistä. :(
lasergoalie
Rookie
 
Posts: 4
Joined: Sat Jun 06, 2009 1:58 pm
Location: Oulu

Postby #44 » Wed Jun 24, 2009 11:02 am

mulla kävi kun kiekko oli tulossa mua kohti aioin antaa yhellä syötön. Huitasin lumi kasaan ja lapa petti ja kiekko liru maaliin
User avatar
#44
Resident goalie geek
 
Posts: 157
Joined: Sun Apr 19, 2009 8:22 am
Location: jämsä

Postby kohox24 » Tue Jul 28, 2009 10:48 am

Itellä varmaan pahin moka on ku vastustaja heitti omast pääst alivoimal purku kiekon ja mä siin sit yritän huitasta sitä pakeille ja ohihan siitä sitte huitasin ja maaliin meni kiekko, mutta se siitä sitten
User avatar
kohox24
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Sat Jan 17, 2009 11:41 am
Location: Jyväskylä

PreviousNext

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests