Markus Helanen jälleen kiekon parissa

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Markus Helanen jälleen kiekon parissa

Postby Jukka Ropponen » Wed Jun 29, 2011 7:52 am

On hienoa kertoa näitä uutisia eli vanhan valmennettavani Markus Helasen tilanne on kohentunut niin paljon että mies on taas takaisin kiekon parissa. Ensi kaudella tulee valmentamaan Kiekko-Vantaan maalivahteja ja iolemme myös sopineet että Markus tulee mukaan seuraamaan joitain Goaliepron pro treenejä ja päivittämään tietojaan. On hienoa saada auttaa tällaisessa asiassa.

Toki vanhat vammat ovat jättäneet jälkensä ja jos Markus laukoo itse harjoituksissa enemmän niin seuraava päivä ei ole helppo päänsäryn jne takia. Tosin olemme yhdessä todenneet että on parempi käyttää pelaajia laukojina jolloin hän voi itse keskittyä seuraamaan maalivahteja tarkemmin ja johtaa harjoitusta ja antaa palautetta.

Joka tapauksessa tervetuloa takaisin kiekon pariin.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Hienoa että "Hössö" on taas mukana kehissä.

Postby Mörmö » Wed Jun 29, 2011 11:54 am

Markus "hössö" Helanen oli tosiaan jo kuluvalla kaudella loppuosasta ainakin mukana katsomassa Norjan otteita Vantaan maalilla ja antamassa palautetta. Hienoa, että yhteistyö jatkuu myös ensi kaudella ja mies on saatu takaisin kiekon pariin, vakavan onnettomuuden jälkeen. Miehessähän olisi ollut potentiaalia vaikka mihin ilman huonoa tuuria...
Nuori ja Nuori - päiväkodissa niitä nuoria on... "Kai Suikkanen"
Mörmö
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Tue Jul 13, 2010 12:19 pm

Postby Jermo » Wed Jun 29, 2011 7:02 pm

Tämähän on helvetin hyvä asia! Osaatko sanoa, että onko terveystila jatkuvasti paranemaan päin, eli onko aika paras apu? Sellaisen käsityksen olen saanut, ettei vaiva kokonaan voi poistua. Hienoa jos pystyy toimivaan aktiivisesti urheilun parissa.

Aika hurjaa ajatella, että sellaista iskusta voi mennä elämä täysin uusiksi. Voin jopa vannoa, että olen itse saanut monta kertaa kovempia iskuja kupoliin kaukalossa, silti vain niskakivut ovat seuranneet. Joka kerta kolahtaessa tulee samantien mieleen Helasen tarina alta sekunnin.
"Suomen maajoukkueella on meneillään sukupuolenvaihdos."
Alpo Suhonen
Jermo
Resident goalie geek
 
Posts: 108
Joined: Wed Jan 02, 2008 6:13 pm

Postby Mörmö » Thu Jun 30, 2011 12:25 pm

[Aika hurjaa ajatella, että sellaista iskusta voi mennä elämä täysin uusiksi. Voin jopa vannoa, että olen itse saanut monta kertaa kovempia iskuja kupoliin kaukalossa, silti vain niskakivut ovat seuranneet. Joka kerta kolahtaessa tulee samantien mieleen Helasen tarina alta sekunnin.[/quote]

Kyllähän tässä kaikki tähdet yms, näytti suoraan sanottuna persettä Helasella ja nyt on tilanne mikä on, mutta pääasia, että mies ei luovuttanut missään vaiheessa vaikka paljon muutakin tapahtu elämässä ja näin pitäisi kaikkien toimia onnettomuuksien sattuessa!
Varmasti kaikki saa iskuja elämänsä aikana oli ne sitten tämä isku potenssiin kymmenen tai jotain muuta ja jotkut selviää ja jotkut ei... aina ei voi olla itse päättämässä seurauksista!
Nuori ja Nuori - päiväkodissa niitä nuoria on... "Kai Suikkanen"
Mörmö
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Tue Jul 13, 2010 12:19 pm

Postby Jukka Ropponen » Fri Jul 01, 2011 7:02 am

Tehdään juttu Markuksen kanssa hänen tilanteestaan sivuille sitten kun pääsemme yhdessä jäälle myöhemmin tässä kuussa. Jos teillä on asioita mielessä joita haluatte kysyä, niin pankaa noottia tänne.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo


Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests
cron