Pekka Rinne

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Stratos » Tue May 05, 2009 7:59 pm

Pave The Keeper wrote:Joojoo kyllä se munki mielestä oli otettavissa, ei ehkä käyny ilmi vaan kunnolla viestistä.

Tosiaan tarkoitus olikin ilmaista, että olen samaa mieltä kanssasi :)

Ekassa erässä tuli Rolista semmoinen vaikutelma, että kädet vähän tärisee. Syy taitaa löytyä siitä, että koko Kanadan joukkue jäi Suomen jyrän alle. Muuhun Kanadan joukkueeseen verrattuna Roloson oli erittäinkin mainio. Valitettavan usein kuitenkin torjui Suomen tilanteet.
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Postby Masa » Wed May 06, 2009 5:11 am

Rinne oli suoraan sanottuna rankkareissa umpisurkea...valuu aivan liian syvälle maaliin ja muutenkin ajoitus metsässä. Kuten Jukka mainitsi, pelasi kaudella todella hyvin jopa sensaatiomaisen hyvin odotuksiin nähden ja rankkaritkin tarttui... jännittääkö sit leijona paita sen verran mut joka tapauksessa parannettavaa on.

Itse pidän Rinteen peli tyylistä, vaikka on isokokoinen niin ei luota peittoon vaan tulee todella aktiivisesti kaarelle vastaan ja muutenki liikkuu isokokoiseksi kaveriksi sähäkästi... tuleeko vaikutelma sitten siitä että joskus pelaa itsensä hieman ulos ja sitten tulee kiire :lol: mutta ehdoton taistelija luonne=kiekon eteen keinolla millä hyvänsä.
User avatar
Masa
Lord of goaltending
 
Posts: 689
Joined: Thu Apr 27, 2006 2:01 pm
Location: Helsinki

Postby Nakamura » Wed May 06, 2009 3:35 pm

Eipä tosiaan ole rankkarit nuo Rinteen vahvimmat puolet... hetken jo luulin että kaikki uppoaa :lol:

Eipä kyllä muutenkaan ole(ainakaan minua)vakuuttaneet Rinteen otteet tähän mennessä.
No toivotaan että paranevat pelien edetessä :)
GoalieGeek #1&#1 Hasek Fan!
Se on ykskaks ku se peli on kaks-yks!
User avatar
Nakamura
MV-friikki
 
Posts: 66
Joined: Thu Jun 21, 2007 8:36 pm
Location: Rauma

Postby yage » Wed May 06, 2009 9:46 pm

Eipä kaaduttu maalivahtipeliin... vaan tehtiin kaverin veskasta hyvä. Niinku AINA.
Isot pojat näyttää sitten mallia, miten paikoista tehdään maali.
Montakohan vuotta pitää vielä odotella jäätävempiä maalintekijöitä?
User avatar
yage
Lord of goaltending
 
Posts: 515
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:03 am
Location: Tupos

Postby Lucky13 » Thu May 07, 2009 4:56 am

Näin.

Justiinsa kun tuntuisi olevan pakka kasassa, niin pudotaan. Rinne oli kuin eri mies verrattuna edellisiin otteluihin, ei hermostuneisuuden häivääkään. Hyvä peli häneltä, vielä kun tuo muu porukka saisi mustan sinne minne se kuuluu.

Olen kiinnittänyt huomiota noihin vastustajan torjuntamääriin per matsi. Jos esim. USA:n maalissa torjutaan n. 50 kertaa, ja silti Suomi häviää, ei silloin voi olla syy pelkästään vastustajan maalivahdissa... :roll:
*Tänä iltana ei tuu pakkeja*
User avatar
Lucky13
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Thu Jan 08, 2009 9:23 am
Location: Hämeenlinna

Postby Jukka Ropponen » Thu May 07, 2009 6:25 am

Rinteelle propsit eilisestä, mies paransi tiukan paikan tullen peliään todella paljon ja antoi kyllä joukkueelle mahdollisuuden voittaa. Nyt oli maalilla sama kaveri jonka pelejä olen katsonut NHL:ssä. Ajoitukset kohdallaan ja ennakoiminen poissa.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Previous

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron