Jani Nieminen

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Jani Nieminen

Postby Hextall » Thu Feb 12, 2009 8:43 pm

Mitä mieltä olette tästä ifk:oon nuorukaisesta hän on mielestäni hyvin lahjakas ja hyvät mahdollisuudet tulevaisuudessa nousta kovempii sarjoihin.
Olen käynyt katsomassa Niemisen otteluita ja hän on vakuuttanut minut täysin.

Elikkä ois kiva saada tietää teidän muiden mielipiteitä tästä häkkäristä.
Hextall
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 29
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:45 pm

Postby jonttu95 » Thu Feb 12, 2009 8:48 pm

Itse olin katsomassa Niemisen peliä kun hän oli lainalla Kiekko-Vantaassa ja kyllä se minutkin vakuutti huikeilla torjunnoilla ja piti muutenkin peliä Vantaan puolella pystyssä :wink:
User avatar
jonttu95
Resident goalie geek
 
Posts: 233
Joined: Thu Jul 26, 2007 12:52 pm

Postby Hirmulätty » Fri Feb 13, 2009 12:21 pm

Tästähän tuli oikein "Hexy" aihealue.. :wink:

Pojalla olisi mielestäni edellytykset aloittaa ensi kaudella HIFK:n 1.maalivahtina mutta pahaa pelkään että seurajohto on asiasta eri mieltä.

Suhteellisen tasaisesti pelannut koko kauden ja saanut hyvin vastuuta Pitkämäen haparoidessa pelaamissaan peleissä.

Ainoa este Niemisen kehittymiselle on mielestäni "maskotti" Lindfors kenen en usko pystyvän kehittämään nykypäivänä SM-liigatason maalivahteja.
"Hextall revolutionized the game with his puck handling ability. He took it to a new level and was like a third defenseman back there. Too bad he forgot how to stop the puck late in his career."
User avatar
Hirmulätty
Resident goalie geek
 
Posts: 298
Joined: Thu Oct 26, 2006 9:35 am
Location: Porvoo

Postby Pave The Keeper » Fri Feb 13, 2009 6:01 pm

Ja nythän Pitkämäki on jo myyty pois Niemisen tieltä. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Mutta IFK:n trendit tuntien, ei yleensä luoteta nuoriin omiin junnuihin, jos nyt tehtäs kumminkin poikkeus. Niklas Bäckström on aika hyvä esimerkki tästä IFK:n tuhlailusta...
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am


Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron