Pikkupohjola ja Pohjola 2008-2009

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Pikkupohjola ja Pohjola 2008-2009

Postby beaver » Wed Oct 01, 2008 10:23 am

Nostetaanpa tämäkin esille, koska asia on jälleen ajankohtainen.
Kartoituksia on pidetty siellä sun täällä. Ketäs foorumilaisia on osallistumassa eri Pikkupohjoloihin?
Osahan ei vielä tiedäkään, mutta tänne voi päivitellä sitä mukaan, kun tietoa tulee.
Last edited by beaver on Wed Dec 17, 2008 10:08 am, edited 2 times in total.
Roppaa eteen...
User avatar
beaver
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:29 am
Location: Pirkkala

Postby Pave The Keeper » Wed Oct 01, 2008 12:57 pm

Meillä on tehojää vasta tän kuun lopussa niin siihen asti ei tiedä vielä mitään...
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

Postby Miglu » Tue Oct 14, 2008 1:23 pm

Itse osallistuin Kempeleessä, saa nyt nähdä että tuleeko mitään.
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am

Postby _haga_ » Tue Oct 14, 2008 1:43 pm

itse en tänä vuonna mene kun olin jo viime vuonna ja pääsin toiselle kierrokselle mutta sitten tipuin mutta oli todella hieno kokemus.
_haga_
Rookie
 
Posts: 7
Joined: Thu Aug 14, 2008 12:35 pm
Location: huittinen

Postby Sape] » Tue Oct 14, 2008 7:02 pm

_haga_ wrote:itse en tänä vuonna mene kun olin jo viime vuonna ja pääsin toiselle kierrokselle mutta sitten tipuin mutta oli todella hieno kokemus.

Mäki pääsin sinne pikku pohjola 2 :o
Sape]
Resident goalie geek
 
Posts: 214
Joined: Mon Oct 06, 2008 4:13 pm

Postby Miglu » Sun Oct 19, 2008 4:37 pm

Kempeleestä jatkoon -> Oulaisiin (Y)
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am

Postby ikosa » Thu Oct 30, 2008 10:49 am

Mitä maalivahdilta vaaditaan tuolla pikkupohjola leirissä. Tai siis mihin siellä kiinnitetään huomiota.
Onko missään mitään linkkejä jossa kerrottaisiin maalivahdin näkökulmasta pohjolaleiristä ja siellä olevista testiradoista.
ikosa
MV-friikki
 
Posts: 61
Joined: Tue Dec 04, 2007 9:42 am
Location: Kouvola

Postby Parski » Thu Oct 30, 2008 12:06 pm

ikosa wrote:Mitä maalivahdilta vaaditaan tuolla pikkupohjola leirissä. Tai siis mihin siellä kiinnitetään huomiota.
Onko missään mitään linkkejä jossa kerrottaisiin maalivahdin näkökulmasta pohjolaleiristä ja siellä olevista testiradoista.


En tiedä mut veikkaan et riittää jos saat kiekkoja kiinne ja et nyt ihan vedä testejä läskiksi :D
Harvemmin tänne on tullut paskaa kirjoiteltua!
User avatar
Parski
Lord of goaltending
 
Posts: 645
Joined: Tue May 30, 2006 9:55 am
Location: Kotka

Postby goalie#29 » Thu Oct 30, 2008 1:57 pm

En kyllä usko, että testeillä varsinkaan maalivahdeilla on mitään väliä..
Pari vuotta sitten, kun minä ja joukkueen toinen veskari oltiin ekalla alueleirillä, niin oltiin sen luistelutestiradan viimeiset (lähes ainoat, jotka teki oikealla tekniikalla...) niin kahdeksan parhaan joukkoon päästiin molemmat, toinen ihan pohjolaan...
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby Tuopo » Thu Oct 30, 2008 8:15 pm

goalie#29 wrote:En kyllä usko, että testeillä varsinkaan maalivahdeilla on mitään väliä..
Pari vuotta sitten, kun minä ja joukkueen toinen veskari oltiin ekalla alueleirillä, niin oltiin sen luistelutestiradan viimeiset (lähes ainoat, jotka teki oikealla tekniikalla...) niin kahdeksan parhaan joukkoon päästiin molemmat, toinen ihan pohjolaan...

Mitä tarkoitat tuolla "oikealla tekniikalla"?
Tuopo
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Thu Apr 27, 2006 6:12 am
Location: Lappeenranta

Postby goalie#29 » Thu Oct 30, 2008 9:34 pm

No jos maalivahdin painonsiirtoluistelun kohdalla jätkät voi huoletta puoliksi luistella normisti, eikä liiton sedät sano mitään...
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby Miglu » Fri Oct 31, 2008 11:17 am

Sinun pitää osata liikkua hyvin. Ekalla leirillä ei ollut väliä, vaikka imi melkein kaikki (tai ainakin siltä se kuulosti kun kuunteli että: Vittuku meni kaikki), piti osata luistella maalin edessä hyvin, ja liikkua poikittaissyötöissä hyvin.
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am

pikkupohjola

Postby da_goalie » Fri Oct 31, 2008 12:58 pm

Hyvä se on minun joukkueestani mihinkään pyrkiä kun ei ole ollut kertaakaan ketään skouttaamassa maalivahtia meidän peleissä :?
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Postby Pave The Keeper » Fri Oct 31, 2008 1:13 pm

Ei niitä käy muidenkaan peleissä kovin paljon. Jos käyvät kerran peliä kattomassa niin sekin on hyvin. Ei yksinkertasesti resurssit riitä. Aattele että minkälainen lauma pitäs olla asiansa osaavia valmentajia jotta vois käydä kattomassa joka sarjan pelejä. Ja siinä on vielä sekin että ns. kakkosjoukkueiden pelejä ei "tarvitse" edes käydä katsomassa, koska oletetusti parhaat seuran pelaajat pelaavat ykkösporukassa. Mitä sarjaa pelaat? Ja pelaatko "ykkösjoukkueessa".
Jääkiekkoilija, ei urheilija.
Pave The Keeper
Lord of goaltending
 
Posts: 722
Joined: Tue Jun 05, 2007 6:37 am

pohjola

Postby da_goalie » Fri Oct 31, 2008 1:55 pm

Juuh ehkä skouttaajien puute johtuu siitä että pelaan AA sarjassa ja meillä on vain yksi joukkue (jossa on tosi hyviä että huonoja) että skouttaajia ei tarvi pelätä :D jos vaihtaa joukkuetta enemmän pääkkärille päin ni siellä saattais olla paremmat tsänssit
Jos siis taito riittäis :wink: itte on paha mennä sanoo että "oon parempi kuin toi" ku ei paljoo omaa pelii tuu katottua muualta ku ristikon takaa :D
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Next

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests