Nuorten MM-kisat

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Mika järvinen kuuluisi kisoihin vai ei?

EI
21
34%
KYLLÄ
40
66%
 
Total votes : 61

Nuorten MM-kisat

Postby SNICKERS » Wed Dec 19, 2007 8:50 pm

Eli kohta lähtee U-20 MM-kisat käyntiin ja ajattelin avata siitä uuden aiheen. Seurataan siis täällä miten kisat etenee :)

MV valinnoista vähäsen.. Riku Helenius aika odotetusti lähtee kisoihin ykkösmolarin statuksella eikä siinä mitään, mutta enemmän ihmetyttää toisen veskan valinta kisoihin. Harri Säteri. Mies pelannut A:ssa torj% 89.5 ja ei yhtään varsinaista liiga peliä alla(!). Kolmos vahti olisikin ansainnut mielestäni paikan. Mika Järvinen pelannut A:ssa 91.8 varmuudella ja liigassa jokunen ottelu kertynyt(7?). Järvinen sanoikin täällä paikallisessa lehdessä, että huomasi heti ensimmäisinä päivinä ettei kuulu suunitelmiin. Kertoi ettei mv-valmentajalta tullut mikään näköistä palautetta koko aikana(!).

Mitäs olette itse mieltä? Laitan vielä äänestyksen :D
SNICKERS
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:15 pm

Postby Parski » Thu Dec 20, 2007 5:42 am

Itse äänestin kyllä, mutta laitetaan tähän vielä yksi tilasto, jossa Harri Säteri päihittää Mika Järvisen. Elikkä Suomen u-20 maajoukkueen Mestiskiertueen pelit, jossa niitä näyttöjä on ollut hyvä antaa.

Nro Pp Pelaaja O PO MIN PM T V H V% NP PM/h T%
32 MV SÄTERI Harri 9 4 208:37 7 109 2 1 50.00 0 2.01 93.97
30 MV JÄRVINEN Mika 3 3 154:44 8 88 1 2 33.33 0 3.10 91.67
1 MV HELENIUS Riku 1 1 58:33 4 26 0 1 0.00 0 4.10 86.67


Kaksi muuta maalivahtia. jotka ovat päässeet pelaamaan Mestis kiertueella ovat Jokereiden Niko Hovinen sekä JYPin Jarno Laitinen

69 MV HOVINEN Niko 5 3 180:00 12 104 2 1 66.67 0 4.00 89.66
60 MV LAITINEN Jarno 5 2 119:44 7 57 0 2 0.00 0 3.51 89.06
Harvemmin tänne on tullut paskaa kirjoiteltua!
User avatar
Parski
Lord of goaltending
 
Posts: 645
Joined: Tue May 30, 2006 9:55 am
Location: Kotka

Postby beaver » Thu Dec 20, 2007 5:45 am

Harri Säteri pelaa TAPPARASSA. Jos Järvinen pelaisi Tapparan A:ssa, niin ei hänkään olisi tällä kaudella saanut liigapelejä.
Tuo Säterin valinta perustuu siihen, että hän pelaa tällä hetkellä aika huonosti menestyvässä joukkueessa. Yleinen käsitys on se, että joukkueen menestymättömyys ei johdu Säteristä. Lisäksi Säteri on pelannut 20:sten "Mestismaaotteluissa" tosi hyvin.
Järvinen taitaa olla se kaveri, joka pelasi junnuna HPK:ssa ja jäi sielläkin eräitten maalivahtien varjoon. Korjatkaa, jos olen muistanut väärin.
Järvinen on varmaan ihan hyvä veska, ei siinä mitään. Hänkin tullee vielä näyttämään kykynsä. Onko muuten hänet varattu änäriin?

Tässä on sellainen mielenkiintoinen pointti koskien MM-kisoja, että Säterillä on aika paljon pelissä, koska ensi kesänä on se tärkeä päivä.
Hänen pörssinsä joko nousee tai laskee MM-kisoissa. (Mikä viisaus :lol: )
Roppaa eteen...
User avatar
beaver
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:29 am
Location: Pirkkala

Postby Blocker » Thu Dec 20, 2007 11:52 am

Järvisen puolesta äänestin. Lahjakkaita ovat molemmat, mutta Järvinen silti mielestäni hieman varmempi torjuja.
Last edited by Blocker on Thu Dec 20, 2007 8:31 pm, edited 1 time in total.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby The wall » Thu Dec 20, 2007 12:18 pm

"Säteri kuitenkin ollut aika ailahteleva ja kuulemma on yöelämä maistunut paremmin kuin harjoittelu. "

Mistäs tämmöstä olet kuullut?
The wall
Resident goalie geek
 
Posts: 440
Joined: Fri Apr 28, 2006 11:24 am
Location: Espoo

Postby Blocker » Thu Dec 20, 2007 12:33 pm

The wall wrote:"Säteri kuitenkin ollut aika ailahteleva ja kuulemma on yöelämä maistunut paremmin kuin harjoittelu. "

Mistäs tämmöstä olet kuullut?


Pikkulinnut lauleskeli, mutta PITÄISI olla ihan luotettavaa tietoa. :wink: Ja majava, EN ole istunut viereisellä jakkaralla... :lol:
Last edited by Blocker on Thu Dec 20, 2007 8:32 pm, edited 1 time in total.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby beaver » Thu Dec 20, 2007 12:39 pm

Blocker varmaan on ollut itse ravintoloissa Säterin kanssa. Kannattaisi tuommoisten juttujen kanssa olla aika varovainen.
Mitä minä tunnen Säteriä, niin tunnollisempaa ja nöyrempää harjoittelijaa saa hakea vähän kauempaakin kuin Kuopiosta. Järvinenkin on varmaan hyvä monessakin suhteessa. Sitä en tiedä, onko nöyrempi, koska en häntä tunne henkilökohtaisesti enkä ole hänen kanssaa tekemisissä päivittäin.

Täällä on ihan turhaa alkaa mollata naapuriseuran kaveria. Siitä ei ole mitään hyötyä. Sen verran pitäisi rotia olla, että pitää oman kaupungin poikien ja kolleegoiden puolta riippumatta takin väristä tai vaikkapa paikkakunnasta.

Mitä tulee Ilveksen ja Tapparan esim. A-junnuihin, niin hyviä kavereita näyttävät olevan keskenään ja joskus jopa näkee heitä yhdessä kaupungilla tekemässä sitä sun tätä. Sama koskee muita ikäluokkia.
Roppaa eteen...
User avatar
beaver
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:29 am
Location: Pirkkala

Postby Cheese » Thu Dec 20, 2007 12:58 pm

Äänestin ei, koska Säteri vaikuttaa ihan lupaavalta maalivahdilta, se perusteella mitä olen täällä Tampereella käynyt pelejä katsomassa. Eikä Tapparan menestymättömyys aassa ole ollut hänen vikansa ja kyllä hän mielestäni paikkansa ansainnut.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby Parski » Thu Dec 20, 2007 1:46 pm

Blocker wrote:kuulemma on yöelämä maistunut.


Eiköhän se yöelämä maistu (varsinkin vapaailtana) hyvin monilla muillakin, jotka ovat tuossa samassa iässä.. Itse voin ainakin asian tunnustaa ja minua tuo yö elämä ei ole harjoituksissa vielä ainakaan haitannut...
Harvemmin tänne on tullut paskaa kirjoiteltua!
User avatar
Parski
Lord of goaltending
 
Posts: 645
Joined: Tue May 30, 2006 9:55 am
Location: Kotka

Postby The wall » Thu Dec 20, 2007 2:05 pm

Parski wrote:
Blocker wrote:kuulemma on yöelämä maistunut.


Eiköhän se yöelämä maistu (varsinkin vapaailtana) hyvin monilla muillakin, jotka ovat tuossa samassa iässä.. Itse voin ainakin asian tunnustaa ja minua tuo yö elämä ei ole harjoituksissa vielä ainakaan haitannut...


Nimenomaan! Ei ole varmaan säteri ainoa joka yö elämää joskus viettää :wink: Ja jos siitä ei ole haittaa jääkiekolle niin mitä väliä sillä on?
The wall
Resident goalie geek
 
Posts: 440
Joined: Fri Apr 28, 2006 11:24 am
Location: Espoo

Postby Jobe » Thu Dec 20, 2007 2:39 pm

oon nyt noin 5 vuotta ollu järvisen kanssa samalla leirillä (aluksi järvinen oli oppilaana, sitte ohjaajana) ja voin ton perusteella sanoa että äärettömän lahjakas kaveri, mutta kyllä se yö elämäkin näytti järviselle maistuvan kun lähti jätkien kanssa suunnilleen joka yö/ilta savonlinnan keskustaan :D
It takes hard work, time, dedication and sacrifice. It takes blood, sweat and - when no one's watching, tears.
Jobe
MV-friikki
 
Posts: 62
Joined: Sun Nov 11, 2007 10:15 am
Location: Kerava

Postby Stratos » Thu Dec 20, 2007 6:47 pm

Mitä nyt Säterin peliä nähnyt, voin sanoa että pirun vikkelä jalkainen kaveri. Minuun teki vaikutuksen. Järvisestä en voi mitään sanoa ja pakko myöntää, että Säterinkin näkemisestä aikaa. Jätän äänestämättä.
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Postby Blocker » Thu Dec 20, 2007 8:28 pm

The wall wrote:
Parski wrote:
Blocker wrote:kuulemma on yöelämä maistunut.


Eiköhän se yöelämä maistu (varsinkin vapaailtana) hyvin monilla muillakin, jotka ovat tuossa samassa iässä.. Itse voin ainakin asian tunnustaa ja minua tuo yö elämä ei ole harjoituksissa vielä ainakaan haitannut...


Nimenomaan! Ei ole varmaan säteri ainoa joka yö elämää joskus viettää :wink: Ja jos siitä ei ole haittaa jääkiekolle niin mitä väliä sillä on?


Eei, tuskin se ketään järkevää ihmistä mitenkään haittaa, mutta on niitäkin koiden uran ovat vastaavat touhut tuhonneet. Oli miten oli, eihän se meille tosiaan kuulu mitä touhuavat, kunhan ottavat kiekkoja kiinni. Eli en sitten sanonut mitään... Mutta eipä tosiaan siitä sitten sen enempää, Säteri on hyvä maalivahti, se siitä. Kuitenkin mieluummin näkisin Järvisen mieluummin leijonapaidassa.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Voihitsivoiharmi » Wed Dec 26, 2007 9:19 pm

Olipa Suomen joukkueelta aika näyttö! Varsinkin säteri oli kyl aika flames hetiku kiekko sekunniksi katos näkyvistä niin eikun V:hen... muutenkin mies ennakoi ihan liikaa
Ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä, on sanakirja.
- Ilveksen huoneentaulu.
Voihitsivoiharmi
Resident goalie geek
 
Posts: 345
Joined: Thu Jul 27, 2006 9:48 am

Postby jukka77 » Wed Dec 26, 2007 9:48 pm

ottelun häviö oli häpeällinen. kenttäpeli aukesi kuin sillipurkki liian monta kertaa. säteri ei ollut syypää häviöön mutta yhtähyvin olisi voinut jonkun kiekon ottaa poiskin. toisaalta otti hyviä varmoja torjuntoja monta. tämä siis sivusilmällä remeksen pahan perimän ohelta seurattuna.
jukka77
Resident goalie geek
 
Posts: 170
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:53 am

Next

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests