Antti Niemi

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Mefi » Fri Nov 09, 2007 1:03 pm

iltalehti antoi urheilu sivulla antti niemelle lampaan, kuulemma ei huippu pelastuksiin venyny.. En itse ainakaan samalla linjalla ole kun pelin katsoin.
Image
User avatar
Mefi
Resident goalie geek
 
Posts: 286
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:13 pm
Location: Oulu

Postby korppu » Fri Nov 09, 2007 1:14 pm

mokkevalakka wrote:hyvä peli eilen.seurattuani jokin aikaa niemen pelejä ,eilen tuli sellainen ajatus mieleen että miten miehen polvet tulee kestämään tuota ylös nousu tekniikkaa.suoraan v:stä vääntää itsensä ylös jäästä.
nurminen taisi käyttää samaa tekniikkaa muistini mukaan ja oliko siitä seurauksena tullut polvivamma?


Kyllähän Pasin ura loppui polvivammaan, mutta tuskin se tuosta ylös nousu tekniista johtui. En muista millaisesta tilanteesta se vamma lopulta tuli.
User avatar
korppu
Lord of goaltending
 
Posts: 1215
Joined: Thu Apr 27, 2006 12:17 pm

Postby Parski » Fri Nov 09, 2007 1:25 pm

korppu wrote:
mokkevalakka wrote:hyvä peli eilen.seurattuani jokin aikaa niemen pelejä ,eilen tuli sellainen ajatus mieleen että miten miehen polvet tulee kestämään tuota ylös nousu tekniikkaa.suoraan v:stä vääntää itsensä ylös jäästä.
nurminen taisi käyttää samaa tekniikkaa muistini mukaan ja oliko siitä seurauksena tullut polvivamma?


Kyllähän Pasin ura loppui polvivammaan, mutta tuskin se tuosta ylös nousu tekniista johtui. En muista millaisesta tilanteesta se vamma lopulta tuli.


Muistelisin niin, että Pasin polvi meni lukkoon, kun mies oli tullut pois jäältä ja käveli pukukoppiin?! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jostain syystä tälläinen mielikuva.
User avatar
Parski
Lord of goaltending
 
Posts: 645
Joined: Tue May 30, 2006 9:55 am
Location: Kotka

Postby Cheese » Fri Nov 09, 2007 7:09 pm

Mefi wrote:iltalehti antoi urheilu sivulla antti niemelle lampaan, kuulemma ei huippu pelastuksiin venyny.. En itse ainakaan samalla linjalla ole kun pelin katsoin.


Itse en peliä nähnyt koska olin treeneissä mutta urheiluruudusta katsottuani kyllä se peli ihan kohtuu hyvin meni. Rankkari jäi harmittamaan kun Laamanen kaatoi maalin Niemen pään päälle. Hyvin oli rankkarissa mukana mutta pelaaja oli vain parempi.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby Flamíngoo » Fri Nov 09, 2007 10:24 pm

Parski wrote:
korppu wrote:
mokkevalakka wrote:hyvä peli eilen.seurattuani jokin aikaa niemen pelejä ,eilen tuli sellainen ajatus mieleen että miten miehen polvet tulee kestämään tuota ylös nousu tekniikkaa.suoraan v:stä vääntää itsensä ylös jäästä.
nurminen taisi käyttää samaa tekniikkaa muistini mukaan ja oliko siitä seurauksena tullut polvivamma?


Kyllähän Pasin ura loppui polvivammaan, mutta tuskin se tuosta ylös nousu tekniista johtui. En muista millaisesta tilanteesta se vamma lopulta tuli.


Muistelisin niin, että Pasin polvi meni lukkoon, kun mies oli tullut pois jäältä ja käveli pukukoppiin?! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jostain syystä tälläinen mielikuva.


Mulla taas on sellanen muistikuva että siihen polven päälle olisi joku pelaaja kaatunut. En ole kyllä yhtään varma.
If all else fails dive headfirst.
User avatar
Flamíngoo
Resident goalie geek
 
Posts: 105
Joined: Thu Aug 09, 2007 7:34 pm
Location: Helsinki

Postby Voihitsivoiharmi » Sat Nov 10, 2007 7:42 am

iltalehti antoi urheilu sivulla antti niemelle lampaan, kuulemma ei huippu pelastuksiin venyny.. En itse ainakaan samalla linjalla ole kun pelin katsoin

Ihme homma! varsinkin ekas eräs otti pari tärkeetä torjuntaa ja pelaaminen oli varmaa eikä minkäänlaista hutilointia ilmennyt joka oisi johtunut jännityksestä

ja asiasta viidenteen jos pysyttäs aiheessa
Ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä, on sanakirja.
- Ilveksen huoneentaulu.
Voihitsivoiharmi
Resident goalie geek
 
Posts: 345
Joined: Thu Jul 27, 2006 9:48 am

Postby The wall » Sat Nov 10, 2007 9:13 am

Flamíngoo wrote:
Parski wrote:
korppu wrote:
mokkevalakka wrote:hyvä peli eilen.seurattuani jokin aikaa niemen pelejä ,eilen tuli sellainen ajatus mieleen että miten miehen polvet tulee kestämään tuota ylös nousu tekniikkaa.suoraan v:stä vääntää itsensä ylös jäästä.
nurminen taisi käyttää samaa tekniikkaa muistini mukaan ja oliko siitä seurauksena tullut polvivamma?


Kyllähän Pasin ura loppui polvivammaan, mutta tuskin se tuosta ylös nousu tekniista johtui. En muista millaisesta tilanteesta se vamma lopulta tuli.


Muistelisin niin, että Pasin polvi meni lukkoon, kun mies oli tullut pois jäältä ja käveli pukukoppiin?! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jostain syystä tälläinen mielikuva.


Mulla taas on sellanen muistikuva että siihen polven päälle olisi joku pelaaja kaatunut. En ole kyllä yhtään varma.


En tiedä miten pasin polvi on mennyt, mutta kyllä tuo ylös nousu tekniikka rasittaa polvia todella paljon. Mielummin aina niin, että ponnistaa vain toisella jalalla ylös.
The wall
Resident goalie geek
 
Posts: 440
Joined: Fri Apr 28, 2006 11:24 am
Location: Espoo

Postby Hirmulätty » Sat Nov 10, 2007 11:13 am

Cheese wrote:
Mefi wrote:iltalehti antoi urheilu sivulla antti niemelle lampaan, kuulemma ei huippu pelastuksiin venyny.. En itse ainakaan samalla linjalla ole kun pelin katsoin.


Itse en peliä nähnyt koska olin treeneissä mutta urheiluruudusta katsottuani kyllä se peli ihan kohtuu hyvin meni. Rankkari jäi harmittamaan kun Laamanen kaatoi maalin Niemen pään päälle. Hyvin oli rankkarissa mukana mutta pelaaja oli vain parempi.


Paikanpäällä olleena mielestäni "oikea" tuomio olisi ollut ei jellonaa eikä lammasta. Tasapaksu peli ottaen huomioon miehen otteet liigassa.
Ei ollut oikeasti pahoja tilanteita, haparoi rännikiekoissa sekä pakkien kanssa kommunikointi oli ihme piipitystä jos sitäkään. (vrt. esim. Riksman jonka ääni kuuluu katsomon yläriville asti..)

Rankkarissa näkyi miehen kokemattomuus maajoukkueympyröissä, pelaaja teki ensimmäisen pienen vartaloharhautuksen ja Niemi oli jäässä jonka jälkeen peli olikin menetetty. Itseasiassa rankkarin aiheuttaneessa tilanteessa Niemi oli myös jäissä kun pelaaja vasta lähti punnertamaan poikittain maalinedessä.

Tsemppiä jatkoon!
"Hextall revolutionized the game with his puck handling ability. He took it to a new level and was like a third defenseman back there. Too bad he forgot how to stop the puck late in his career."
User avatar
Hirmulätty
Resident goalie geek
 
Posts: 298
Joined: Thu Oct 26, 2006 9:35 am
Location: Porvoo

Postby Hirmulätty » Mon Nov 26, 2007 8:41 am

Jollei pakasta löydy sopivia niin tehdään sitten itse! (Jatkoaika.com)

Image
"Hextall revolutionized the game with his puck handling ability. He took it to a new level and was like a third defenseman back there. Too bad he forgot how to stop the puck late in his career."
User avatar
Hirmulätty
Resident goalie geek
 
Posts: 298
Joined: Thu Oct 26, 2006 9:35 am
Location: Porvoo

Postby CCM » Mon Nov 26, 2007 11:39 am

Pelsun huoltaja kerto että Niemi ei tykänny TPS:än kovista ''levy'' mallisista lumpiosuojista, joten otti Itechin joustavammat
Spartan Pride! Spartan Power! Spartan Will!
CCM
Lord of goaltending
 
Posts: 600
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:38 am

Postby Hirmulätty » Tue May 06, 2008 4:41 am

Jatkoaika.comin mukaan Antti Niemi lähtee Chicagoon ensi kaudeksi!

Ei voi kuin onnitella miestä upeasta saavutuksesta jo tässä vaiheessa!
"Hextall revolutionized the game with his puck handling ability. He took it to a new level and was like a third defenseman back there. Too bad he forgot how to stop the puck late in his career."
User avatar
Hirmulätty
Resident goalie geek
 
Posts: 298
Joined: Thu Oct 26, 2006 9:35 am
Location: Porvoo

Postby Voihitsivoiharmi » Tue May 06, 2008 7:10 pm

Ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä, on sanakirja.
- Ilveksen huoneentaulu.
Voihitsivoiharmi
Resident goalie geek
 
Posts: 345
Joined: Thu Jul 27, 2006 9:48 am

Previous

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest