Cam Ward

Keskustelua maalivahdeista junioreista NHL:ään ja kaikista siltä väliltä.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby Walsu#23 » Wed Mar 03, 2010 9:18 am

Itelläni on semmoinen kaulasuoja joka on hyvin pitkälti samanlainen kuin pelaajilla. Itechin kaulasuoja (mallia en muista), paitamallinen, kaulaa suojaava osa noin 6 senttiä korkea, tarranauhalla kaulan takaa kiinni. Istuu aivan sairaan hyvin, tuntuu käytettäessä siltä että jos luistin osuisi niin oikeasti suojaisi. Ei siis tunnu tosiaan "ruokalapulta".


Mulla on justiin tuommoinen.Mahtavasti suojaa,eikä tarvitse mitään pelätä.
"Onko sulla jotain ongelmia ?"
Walsu#23
Maalivahti
 
Posts: 39
Joined: Sun Nov 08, 2009 10:47 am

Postby Goalie99 » Fri Sep 16, 2011 11:17 am

Sem wrote:juu kyllä se kaulasuojakin olisi hyvä olla samanlainen molarilla kuin pelaajillakin.

http://www.youtube.com/watch?v=dT4PenDwiPo

Harvalla taitaa sellaista kaulasuojaa olla?

Mulla on. Reebokin 3k, ihan kenttisten kaulis ja mutta, toimii kuitenkin. En ala hommailemaan mitään kovia maalivahdin kaulasuojia koska mulla ei ole tarvetta. Kaulapleksin( maskissa kiinni roikkuva läpinäkyvä muovi) on hankittu, ja nämä kaksi pakkausta saa riittää. Reisisuojat eivät siis ole sama asia kuin lisäpolvarit, näin olette antaneet minun ymmärtää. Voisitteko selittää seuraavaksi mitkä ne sitten ovat?
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby vili97 » Fri Sep 16, 2011 12:18 pm

Miksi topicin nimi on cam ward kun täällä puhutaan vain kaulasuojista?
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby Goalie99 » Sat Sep 17, 2011 11:25 am

vili97 wrote:Miksi topicin nimi on cam ward kun täällä puhutaan vain kaulasuojista?

Varmaankin siitä syystä, koska vanhus aloitti tämän topiikin Cam Wardin resisläpistä ja tämän loukkaantumisesta. Kieltämättä taas menny ihan offtopikiks :oops:
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Previous

Return to Maalivahti - nykyajan gladiaattori

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron