G-Netik Räpylästä Käyttökokemuksia.

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

G-Netik Räpylästä Käyttökokemuksia.

Postby Make#34 » Sat Dec 28, 2013 8:49 pm

Minulla on ollut pitkään "haaveena" testata tätä räpylää.
Viimekaudella katselin hiukka kateellisena kun näitä alkoi näkymään.
Kuolasin Jukan käytössä olevaa hanskaa ja kokeilin sitä käteeni muutamaan otteeseen.
Nyt sain vihdoinkin tuollaisen omaksi joka oli Vehasen viimekauden hanska ja tuplapussilla.
Olen sitä nyt pariin kertaan testannut harjoituksissa ja täytyy sanoa että on aivan.täydellinen hanska ainakin omaan makuuni.
Olen aikalailla kolunnut noita Briansin räpylöitä 25 vuoden peliurani aikana ja kyllä tämä vaikuttaisi yhdeltä parhaista.
Se mikä siitä tekee niin erikoisen on sen käteen istuvuus.
Edellisen Thieffin käytön jälkeen meinasi olla välillä peukalon lihakset kipeänä yms. Johtuen varmaankin kulmasta tms.
Eli senkin olin jonkun käytettynä ostanut ja varmaankin omat specsit siinä.
Jos nyt oikein muistelen niin minulla on ollut Hookkia, Beastia, Thieffiä, Focusta käytössä.
Mikään noista ei ole auennut noin hyvin kuin tämä G-Netik ja pussin aluekkin on kyllä aika maagisen iso.
Mennään kyllä mielestäni jo aika rajoilla mutta kuitenkin sallituissa mitoissa.
Painoon tuo koko ei ole vaikuttanut ollenkaan.
Kevythän tuo on kuin mikä.
Ja tässä hanskassahan on kämmenen ulkopuolella pehmikkeet jotka estävät iskujen läpituloa.
Ja kyllähän tuon kestävyys on testattu jos Vehanen on sillä pelannut liigatasolla ja vieläkin on aivan mahtavassa kunnossa eikä iske läpi ollenkaan.
Olen kyllä ollut niin tyytyväinen tuohon.
Myöskin valmennettavani osti Ropposen käyttämän "OKK" setin eli G-Netikin patjat ja Hanskat.
Tuossa hanskassa ei ollut tuplapussia, mutta se ei hanskasta tehnyt sen huonompaa.
Jukallahan nuo eivät kovassa käytössä ehtineet olla ja hanska oli kyllä heti käteen sopiva. Eli ei ollenkaan jäykkyyttä tms. Siitä minä ainakin pidän että ei tarvitse alkaa värkkäämään sen kanssa että saadaan turha jäykkyys pois.
Voinen omasta puolestani väittää käyttäväni tällä hetkellä yhtä parhaimmista Briansin Räpylöistä joita markkinoilla on ja paras jota itse olen käyttänyt.
User avatar
Make#34
Maalivahti
 
Posts: 44
Joined: Sat May 12, 2012 5:53 am

Re: G-Netik Räpylästä Käyttökokemuksia.

Postby Eicca83 » Fri Jan 03, 2014 5:47 pm

Ite kans hommasin yhden niistä 3:sta Vehasen käyttämistä viime vuoden G-netikeistä ja en voi
muuta kuin kehua kyseistä rällää.
On ylivoimaisesti paras räpylä mikä on kädessä ollut.
User avatar
Eicca83
Maalivahti
 
Posts: 50
Joined: Sun Nov 14, 2010 6:26 pm


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron