Smith patjojen varvasnarujen kiinnitys

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Smith patjojen varvasnarujen kiinnitys

Postby jama1 » Tue Jan 08, 2013 4:00 pm

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia Smith / Warrior patjojen varvasnarujen "vallankumouksellisesta" kiinnityssysteemistä.
Eli onko se parempi kuin tavalliset narut, solmujen kanssa? Entä liukuuko narut siinä helposti?
Mikäli se on huimasti perinteistä systeemiä parempi, niin ajattelin iltapuhteina värkätä sellaiset omiin patjoihin.

Täältä löytyy kuva virityksestä, tosin vielä ilman naruja.
http://ingoal.ingoalmagazine.netdna-cdn ... t-work.jpg

-jama
jama1
Rookie
 
Posts: 12
Joined: Mon Nov 20, 2006 6:15 pm
Location: Espoo

Re: Smith patjojen varvasnarujen kiinnitys

Postby da_goalie » Tue Jan 08, 2013 8:39 pm

Morjens.

Tuo "sliding toe bridge" ei ole mikään uusi keksintö, niitä on ollut olemassa jo muutaman vuoden ajan. (mm, Sher-Wood Cerberus patjat). Itsellä warrioreissa juurikin tuo ratkaisu, päällimmäisenä huolena oli tuon muoviosan kestävyys, muttei ainakaan vajaan parin kuukauden aktiivikäytössä ole muovi rikki paukahtanut, sen varalta patjojen mukana tuli 2x varabridgejä.
En ole nähnyt tuossa liukuvassa sillassa mitään vallankumouksellista etua verrattuna perinteiseen nauharatkaisuun, tuo liukusysteemi toimii kyllä ihan hyvin, mutta silti olen omiin polkkeisiin tehnyt 5cm solmua tuon sillan jälkeen. Saattaa tuosta sillasta olla jotain hyötyä, kun päästää kenkäosan lähemmäs jäätä jäihin menossa ja taas antaa tilaa noustessa, näin mahdollistaen kulmikkaamman muotoilun patjan alaosassa.
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Re: Smith patjojen varvasnarujen kiinnitys

Postby Jakke76 » Wed Jan 09, 2013 10:52 am

Mulla on Smith5000 patjat joissa tuo kyseinen systeemi on. Patjat on nyt olleet mulla jo reilut 4,5 vuotta ja edelleen systeemi on täysin ehjä. Eli hyvin kestävää muovia ainakin on Smith käyttänyt. Ja muutenkin patjat on edelleen TODELLA loistavassa kunnossa. Monia merkkejä on tullut kokeiltua ja kyllä Smith on kestävyydessä ihan omaa luokkaansa. Harmi ettei merkkiä enää ole.
Olen myös tehnyt solmun naruun kuten edellinenkin kommentoija.
Game worn pelipaita kokoelmaani: http://jaritre.wix.com/jarisgameworns
Jakke76
Resident goalie geek
 
Posts: 350
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:11 pm


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests