Cheater cagea Suomesta?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Cheater cagea Suomesta?

Postby BamBam » Tue Aug 07, 2012 11:11 am

Terve!

Osaako joku auttaa meikäläistä löytämään tällaista cheater -tyyppistä häkkiä maskeihin? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei tunnu mistään löytyvän.

Liitteenä vielä kuva siitä, minkätyyppinen häkki on hakusessa jos ei ole ennen tullut vastaan.

edit.
Sanotaan nyt vielä, että jos joku tietää eurooppalaisen verkkokaupankin, joka tuollaisia kauppaisi niin käy sekin. Pointtina tässä on se, että olen tilaamassa Kanadasta itselleni maskia ja olisi mahdollisuus saada siihen sellainen häkki asennettua kuin itse haluan. Olisi tietysti hyvä löytää sellainen häkki, jota saisin täältä suunnalta helposti ostettua, jotta ei tarvitsisi aina lähteä Kanadasta saakka tilailemaan.
Attachments
images.jpeg
Esimerkki cheateristä
images.jpeg (4.81 KiB) Viewed 7638 times
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby jrman » Tue Aug 07, 2012 4:55 pm

Ei ole kyllä yleispäteviä nuo häkit joten suosiolla tilaisin heti kärkeen pari häkkiä
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby BamBam » Tue Aug 07, 2012 7:05 pm

Vähän siihen tulokseen olen itsekin tulossa. Jostain syystä noita häkkejä ei oikein eurooppalaisista liikkeistä tunnu löytyvän. Kovin tuota lätäkön toisella puolella kehutaan ja suosio tuntuu kasvavan kovaa vauhtia, joten ehkä joku päivä myös meidän suuntaan tiensä löytävät.

Harmi juttu, mutta olen henkilökohtaisesti saanut tarpeekseni sertifioidusta kissansilmästä ja sertifioimaton malli tuo mukanaan riskejä joita en haluaisi ottaa. Tämän lisäksi kun näkyvyyttä vielä tuossa cheater -mallissa poikkeuksetta kehutaan parhaaksi, en taida pystyä omaa päätöstä enää tuosta muuttamaan. Pari häkkiä siis tilaukseen samoin tein. Laskin kyllä, että eipä tuon tilaus Kanadasta maksa juuri yhtään enempää, kuin esim. Bauer 961:n häkin ostaminen eurooppalaisesta verkkokaupasta.
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby jukka77 » Wed Aug 29, 2012 9:36 am

Koita Tony Priolo / Sportmask. Sillä on tuollaisia cheater-häkkejä ainakin Mageihin, luulisi löytyvän myös perusmaskiin. Siitä passaako tuo sitten Bauerin maskiin, ei voi tietää. Sopivalla googlauksella löytyy myös se paja joka esim Sportmaskille tekee nuo häkit, sieltä itse ainakin aikanaan kyselin kun Magen häkkejä meni useampi kaudessa.

Jukka

ps. täällä palstallahan tulee roikuttua kokoajan, viimeksi käynyt 2010 ja heti taas uudestaan nyt. Nähdään sit taas 2014...
jukka77
Resident goalie geek
 
Posts: 170
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:53 am

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby BamBam » Fri Aug 31, 2012 7:30 am

jukka77 wrote:Koita Tony Priolo / Sportmask. Sillä on tuollaisia cheater-häkkejä ainakin Mageihin, luulisi löytyvän myös perusmaskiin. Siitä passaako tuo sitten Bauerin maskiin, ei voi tietää. Sopivalla googlauksella löytyy myös se paja joka esim Sportmaskille tekee nuo häkit, sieltä itse ainakin aikanaan kyselin kun Magen häkkejä meni useampi kaudessa.

Jukka

ps. täällä palstallahan tulee roikuttua kokoajan, viimeksi käynyt 2010 ja heti taas uudestaan nyt. Nähdään sit taas 2014...


Kiitos tästä infosta! Sen verran myöhässä se kuitenkin tuli, että maski on jo Acme Artilta tilauksessa ja valmistuksessa. Ron siellä päässä oli tosin sen verran reilu jätkä, että heitti kaupan päälle toisen häkin, kun sanoin, että täältä suunnalta ei toivomani kaltaista häkkiä löydy. Ei sitten välttämättä tarvitse heti olla uutta tilaamassa.
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby N.Bäckström » Thu Sep 06, 2012 12:43 pm

#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Re: Cheater cagea Suomesta?

Postby BamBam » Thu Sep 06, 2012 6:33 pm

N.Bäckström wrote:http://www.wallmask.fi/fi/ajankohtaista/107-uusi-ristikkomalli-cheater-cage

nyt löytyy myös wallilta



Noniin! Saas nähdä saavuttaako tuo malli sitä suosiota meillä, mitä se on rapakon takana saavuttamassa. Käyttäjäkokemuksien (oma kokemus vielä hankkimatta) mukaan tuossa pitäisi olla näkyvyys varsin ylivertainen. Oma maski on jo lähes valmis ja ristikko tulee sieltä, joten on hyvin epätodennäköistä, että tuo omaani sopii, mutta silti hyvä tietää ja hieno homma.
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests