Warrior on ostanut Smithin

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby Jonppa » Thu Feb 09, 2012 4:23 pm

Niin no kyllä siinä mielessä, mutta jotenkin tuntuu tyhmältä, että jos on pro niin eikö sen pitäsi sitten kanssa olla pro eli hyvistä materiaaleista tehty? Tuossa tulee jotenkin mieleen, että mikä sitten on se ero sr ja "kiinalaisten" pro kamojen välillä, jos kerran pro varusteitakin tehdään heikommasta materiaalista. En tiedä, mutta jotenkin mun mielestä vähän turhaa.

Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan. Muutenkin olen sitä vastaan, että jopa jääkiekkovarusteitten valmistus pitää siirtää tuollaisiin halpatyövoimamaihin, missä ei ole mitään käsitystä koko jääkiekosta. Itse ainakin yritän välttää ostamasta näitä tuotteita.
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Postby T3H GUBZU » Thu Feb 16, 2012 10:19 am

Jonppa wrote:Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan.

Kyllä mä sain käytettynä tosi halvalla O.o Ihan nyvin nuo patjat ovat toimineet tämän kauden --> RBK Premiere Series II 33+1" SR PRO
Pelin häviäminen ei ikina ole maalivahdin vika, vaan pelaajien, joista ei ollut tekemään enempää maaleja kuin vastustaja :]
T3H GUBZU
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Mon Sep 05, 2011 2:38 pm

Postby Jonppa » Thu Feb 16, 2012 10:21 am

T3H GUBZU wrote:
Jonppa wrote:Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan.

Kyllä mä sain käytettynä tosi halvalla O.o Ihan nyvin nuo patjat ovat toimineet tämän kauden --> RBK Premiere Series II 33+1" SR PRO


Niin siis kyllä vähän vanhempia malleja saa, mutta meinasin näitä uusia malleja ps4 ja revoket.
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Postby T3H GUBZU » Thu Feb 16, 2012 12:16 pm

Jonppa wrote:
T3H GUBZU wrote:
Jonppa wrote:Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan.

Kyllä mä sain käytettynä tosi halvalla O.o Ihan nyvin nuo patjat ovat toimineet tämän kauden --> RBK Premiere Series II 33+1" SR PRO


Niin siis kyllä vähän vanhempia malleja saa, mutta meinasin näitä uusia malleja ps4 ja revoket.

No revoke voi olla jo toinen juttu, mut millaset ne ps4 on ku en ole koskaan ennen kuullutkaan??
Pelin häviäminen ei ikina ole maalivahdin vika, vaan pelaajien, joista ei ollut tekemään enempää maaleja kuin vastustaja :]
T3H GUBZU
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Mon Sep 05, 2011 2:38 pm

Postby Masa » Thu Feb 16, 2012 2:12 pm

T3H GUBZU wrote:
Jonppa wrote:
T3H GUBZU wrote:
Jonppa wrote:Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan.

Kyllä mä sain käytettynä tosi halvalla O.o Ihan nyvin nuo patjat ovat toimineet tämän kauden --> RBK Premiere Series II 33+1" SR PRO


Niin siis kyllä vähän vanhempia malleja saa, mutta meinasin näitä uusia malleja ps4 ja revoket.

No revoke voi olla jo toinen juttu, mut millaset ne ps4 on ku en ole koskaan ennen kuullutkaan??


Uusin premier series malli eli PS4. Ei saa vielä suomesta, GSBB:ltä löytyy paljon infoa ja tietysti valmistajan sivuilta.
User avatar
Masa
Lord of goaltending
 
Posts: 689
Joined: Thu Apr 27, 2006 2:01 pm
Location: Helsinki

Postby T3H GUBZU » Thu Feb 16, 2012 3:36 pm

Masa wrote:Uusin premier series malli eli PS4. Ei saa vielä suomesta, GSBB:ltä löytyy paljon infoa ja tietysti valmistajan sivuilta.
No ei se sitten ole ihme etten ole kuullut :oops:
Pelin häviäminen ei ikina ole maalivahdin vika, vaan pelaajien, joista ei ollut tekemään enempää maaleja kuin vastustaja :]
T3H GUBZU
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Mon Sep 05, 2011 2:38 pm

Postby Mörmö » Thu Feb 23, 2012 11:26 am

Ainakin noita Reebokin Kanadassa valmistettuja pro varusteita ei taida saada Suomesta enää mistään ilman että joutuu maksamaan miljoonan.

Kyllähän Reebokin tuotteitakin saa ihan Made in Kanada, tosin vaatii custom palveluiden käyttöä muussakin kuin pelkässä värin vaihdossa ja ei se hinta pomppaa niin kovaksi kuin luulisi vrt. muihin merkkeihin.
Tällöin tavara on samaa laatua kuin "ison meren" takana pelaavillakin.

Ei muuta kuin jälleenmyyjiltä asiaa tiedustelemaan mikäli kiinnostaa...
Nuori ja Nuori - päiväkodissa niitä nuoria on... "Kai Suikkanen"
Mörmö
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Tue Jul 13, 2010 12:19 pm

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby antsu » Tue Dec 04, 2012 6:25 pm

hoi,
Tietääkö joku missä näitä warrun ritual vermeitä, lähinnä patjoja, pääsee hipelöimään pk-seudulla? Vantaalla käyty parissa putiikissa... Melko heikko oli tulema. Vai onko tuo täälläkin mainittu Mansen-kiekko-mekka paras paikka?
User avatar
antsu
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 26
Joined: Tue Sep 06, 2011 2:11 pm
Location: Jäke

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby tertsi » Wed Dec 05, 2012 6:00 am

Taitaa olla Suomessa ritualin vehkeitä huonosti, itse tilasin viikko sitten patjat saksasta kun suomesta niitä ei saanut ja vastauskin oli maahantuojalla ettei niitä tänä vuonna enää tule mikä on sikäli mielenkiintoista että saksasta tilaamalla ei ollut mitään ongelmaa ja heilläkään niitä ei ollut varastossa. Patjat tulivat eilen ja on kyllä laadukkaasti valmistetut vaikkakin kiinassa tehyt, eli tuli ritual pro 36+1,5". Oli muuten tarjouksessa noi saksan hockeyzentrale:ssa jos kiinnostaa tilailla.
tertsi
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Sat Jan 24, 2009 11:20 am
Location: Oulainen

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby da_goalie » Wed Dec 05, 2012 9:34 am

tertsi wrote:Taitaa olla Suomessa ritualin vehkeitä huonosti, itse tilasin viikko sitten patjat saksasta kun suomesta niitä ei saanut ja vastauskin oli maahantuojalla ettei niitä tänä vuonna enää tule mikä on sikäli mielenkiintoista että saksasta tilaamalla ei ollut mitään ongelmaa ja heilläkään niitä ei ollut varastossa. Patjat tulivat eilen ja on kyllä laadukkaasti valmistetut vaikkakin kiinassa tehyt, eli tuli ritual pro 36+1,5". Oli muuten tarjouksessa noi saksan hockeyzentrale:ssa jos kiinnostaa tilailla.



Täytyy tähän kompata, että Ritualin patjoja ei tosiaan enää Suomeen tule.
Itse satuin olemaan sen verran onnekkaassa asemassa, että sain jälleenmyyjän kautta maahantuojan viimeiset 36+1½" patjat. Ovat kyllä loistovermeet, tarvitsevat kyllä aika paljon sisäänajoa, että niillä uskaltaisin pelissä pelata.
Ja tosiaan jos tuolta jenkeistä meinaa Ritualit tilata (Made in Canada) niin kalliiksi tulee. Yllättävän laadukkailta nuo Made in China patjatkin näyttävät, mutta aika kertoo miten nuo sitten käytössä kestää verrattuna Canadassa tehtyihin Pro patjoihin. Kunhan saan tarpeeksi jäitä alle noilla niin voisin kirjoitella vähän tarkempaakin arviota plussista ja miinuksista.
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby antsu » Wed Dec 05, 2012 4:17 pm

ok, kiitos vastauksista. oliko muuten mitään "ylläreitä" kokojen suhteen. oliko kokeiltu oikea koko vai ihan lonkalta? olen antanut itselleni ymmärtää että warrut saattaisivat olla vähän isompia kuin esim rbk...
User avatar
antsu
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 26
Joined: Tue Sep 06, 2011 2:11 pm
Location: Jäke

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby da_goalie » Wed Dec 05, 2012 7:27 pm

antsu wrote:ok, kiitos vastauksista. oliko muuten mitään "ylläreitä" kokojen suhteen. oliko kokeiltu oikea koko vai ihan lonkalta? olen antanut itselleni ymmärtää että warrut saattaisivat olla vähän isompia kuin esim rbk...


Itse en päässyt patjoja edes sovittamaan ja tilasin tuon 36+1½" polkkeet ihan fiilispohjalta kun vanhat olivat 35+1 Bauer One 100 patjat. Kokoeroa patjoilla on kyllä useampi tuuma johtuen Bauerien S-tyyppisestä muodosta, kun taas nuo Warriorit ovat aika "lautamallia" eli ainakin alkuvaiheessa kannattaa varautua siihen, että ne ovat pidemmät kuin Reebokin tai Bauerin koot. Tiedä siitä sitten kuinka paljon nuo patjat pehmenevät käytössä tuohon S-muotoon, aika näyttää.
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby tertsi » Wed Dec 05, 2012 8:35 pm

Warriorilta löytyy hyvä koko taulukko jota itse käytin apuna koon valintaan ja tuli juurikin oikean kokoiset. Tänään pääsin ensimmäisen kerran jäälle ja oli yllättävän helpot pelata, hiukan iso koko aiheutti pään vaivaa mut vain
tottumis kysymys. Liukuu todella hyvin ja tykkäsin myös kun riparit lensivät kauas eikä jääny lähelle pyörimään.
Säätöjä on paljon ja vaihtoehtoja jokaiselle varmasti löytyy, ite tykkään väljästä jalkakanavasta ja tiukasta polvesta
Löyty säädöt heti. Noissahan tuntuis olevan vähän breikkiä myös polven yläpuolella vaikka ulkoreuna on yhtenäinen
Joten saapi s-kaarelle jos haluaa, ite en ainakaan näe sitä tarpeelliseksi. Suosittelen patjoja kyllä kaikille.
tertsi
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Sat Jan 24, 2009 11:20 am
Location: Oulainen

Re: Warrior on ostanut Smithin

Postby eipii » Wed Dec 05, 2012 9:45 pm

Amerikan mantereen puolelta yleisenä kommenttina on tuntunut olevan että Ritualeissa 1.5" plussaa vastaa muiden merkkien 2.5".
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests