Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby Pete » Mon May 09, 2011 12:50 pm

Wallin omaa käytin tähän talveen, mutta alkoi joulun alla noin puolen tunnin melskaamisen jälkeen valuttamaan liemet silmiin. Eikun kauppaan ja Niken semmoinen Björn Borg-tyylinen frotee tms. nauha käyttöön (ja se Wallin nauha veke). Ei valu enää hiki silmiin. Samaa matskua on myös rannehikinauhat.

Pete
Posts are goalies best friends
Image
User avatar
Pete
Lord of goaltending
 
Posts: 590
Joined: Thu Apr 27, 2006 3:04 pm
Location: Espoo

Postby vege00 » Tue Jun 21, 2011 9:35 am

Itelläni on Bauerin maskin mukana tullut hikinauha ja hyvin toimii.
vege00
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Mon Mar 07, 2011 6:46 pm
Location: kouvola

hikinauha

Postby Miketti » Wed Jul 27, 2011 8:35 pm

Ite oon käyttäny koko urani ajan ihan perus hikinauhoja: fatpipe, and1, adidas. Mitä nyt sattuu sillä hetkell kaupassa olevan myytävänä. Ei valu soija naamalle reeneissä. Turha hifistely sikseen :)
Miketti
Rookie
 
Posts: 9
Joined: Tue Apr 19, 2011 3:09 pm
Location: Varkaus

Postby RockRooster » Fri Aug 19, 2011 12:05 pm

Nyt lensi kaikki omat vanhat hikinauhat roskiin. Testasin tänään Sham Sweatbandsia ja ei tarvinut kertaakaan kikkailla ja ravistella päätä että saa hien pois silmiltä ja nenältä kesken tilanteen. Meikäläinen kun on runsaasti hikoilevaa mallia. Tää o hyvä.
RockRooster
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 15
Joined: Fri Jan 09, 2009 6:20 pm
Location: Tampere

Postby jrman » Tue Sep 20, 2011 5:14 pm

Vaughnin mukana tuli froteerätti, kuten Fusionin / Simmonsinkin mukana. Sitten oli joku Hiitelästä hankittu varanauha.

Kunnes hommasin tuon Shamin, tai siis parikin. Onhan tuo ihan pirun näpsäkkä. Meikäläinen vetelee ihan normipaksuisella ja tuohan imee kaiken.
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Postby tapio » Fri Nov 04, 2011 9:09 pm

Tänään oli ekaa kertaa käytössä Sham Sweatbands-hikinauha ja täytyy todetta että toimii! Puolitoista tuntia peliä ilman taukoja ja hikinauha otti itseensä kaiken hien, huomattavasti parempi kuin wallin tai bauerin hikinauha.
tapio
Maalivahti
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:32 pm

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby tsr » Tue Sep 25, 2012 11:27 am

Millä olette kiinnittäneet hikinauhat kypärään?
Olen koittanut saada hikinauhaa pysymään velcro-tarroilla (tarranauhojen ulkopinnat teippiä) kiinni, mutta ongelmana on kun kypärä kastuu treenien kuluessa niin velcro-tarrojen tarrapinta menetää otteensa. Kypäränä on Wallin Active-malli ja nauhana Sham Sweatbands.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä
tsr
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Sun Oct 10, 2010 9:19 am

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby sape32 » Thu Nov 08, 2012 1:07 pm

Wallin on paras
sape32
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Thu Nov 08, 2012 8:00 am

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby joens » Thu Nov 08, 2012 1:22 pm

Itselläni on Wallin Active maski, jossa ei ole hikinauhaa. Ennen minulla oli 2 eri pikku pyyhettä maalinpäällä, joilla hinkkasin naamaa ja hiuksia kun vaan pystyin, mutta silti tuli hiki silmille suht nopeasti. Sitten kokeilin Buff huivia. Tuplana kääritty pään ympärille ja vola, eipä ole hikeä enään näkynyt naamalla/silmillä. Imee erittäin hyvin hien (ihan litimärkä treenien jälkeen) ja on mukava oheudensa takia. Toinen syy on myös, että koitan suojata korviania parhaani mukaan (molemmissa krooniset tulehdukset). Suosittelen kokeilemaan jos hikoilu on ongelma hikinauhoista huolimatta.

http://www.buff.fi/faq.jsp
joens
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:08 am

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby Jakke76 » Fri Nov 09, 2012 5:52 am

Mulla on käytössä Sportsmask ja siinä sen oma hikinauha. Ihan hyvin on toiminut, ei valittamista. Toisaalta uteliaisuudesta ja monien kehuista johtuen tekisi mieli kokeilla tuota Shamin hikipantaa.

Avovaimo käyttää pelatessaan tuommoista Buffia ja hän on kehunut sen todella hyväksi ratkaisuksi. Sen takia hänen Walliinsa ei ole hikinauhaa laitettu.
Game worn pelipaita kokoelmaani: http://jaritre.wix.com/jarisgameworns
Jakke76
Resident goalie geek
 
Posts: 350
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:11 pm

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby kofo » Tue Dec 18, 2012 12:37 pm

Bauerin maskin mukana tullut hikinauha ja toimii moitteettomasti.
kofo
Rookie
 
Posts: 9
Joined: Wed Nov 07, 2012 11:33 am

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby Jukka Ropponen » Mon Nov 17, 2014 12:23 pm

Nyt olen itse käyttänyt Sham superhikinauhoja maskissa jo usean vuoden ajan ja en enään menisi pelaamaan ilman näitä ollenkaan ilman pakkoa. Itse asiassa kerran oli unohtunut tuo nauha pyykkipussista pois mutta onneksi oli tavallinen maskin hikinauha varaosapussissa. Kokemus ei ollut yhtään mukava kun on tottunut pelaamaan imukykyisellä Shamilla ja ei ole koko ajan hiet silmissä häiritsemässä. Tämä on oikeasti sellainen asia että tuon suuren eron huomaa kun kokeilee tuotetta.

Voisin laittaa kahdelle vapaahetoiselle testaajalle hikinauhat ilmaiseksi kokeiluun kun lupaavat kirjoittaa kokemuksestaan lyhyen arvostelun & havaintonsa. Jos olet kiinnostunut niin laita mailia verkkokauppa (at) goaliepro.com ja kerro millä tasolla pelaat, kuinka usein olet jäällä, millä maskilla pelaat ja miten hikoilu / hiki silmissä vaikuttaa pelaamiseen nyt, vai vaikuttaako. Valitsemme pari testaajaa ja laitamme ilmaiset tuotteet tulemaan.

Ps. Itse tuote on saatavissa nyt verkkokaupastamme: http://goaliepro.mycashflow.fi/product/ ... nauha-sham
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby vny78 » Sun May 03, 2015 7:08 pm

Sham sweatband käytössä ja toimii tosi hienosti. Suosittelen.
"Ei tarvitse olla maailman paras. Riittää, että on paras paikallaolijoista" -RD
vny78
Rookie
 
Posts: 3
Joined: Sat Apr 11, 2015 5:36 am

Re: Kuinka hyvin maskisi hikinauha toimii

Postby Koinzi » Wed Sep 16, 2015 9:21 pm

Itse vaihdoin viime kevään loppupuolella Wallin hikinauhasta Sham sweatbands hikinauhaan (original paksuudeltaan) ja ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.

Vaikka miten pitkä vuoro olisi niin ei tule hiki silmille kuten ennen vanhaan Wallin hikinauhan kanssa.

Ainoa asia mikä harmittaa on etten samantien ostanut tuplapakkausta noita Shameja.

Suosittelen lämpimästi ja noitahan saa ihan näppärästi GoaliePron omasta verkkokaupastakin tilattua :P
"En pelkää kovan laukauksen torjumista vaan sitä etten saa kyseistä laukausta torjuttua." Roberto Luongo #1
User avatar
Koinzi
Rookie
 
Posts: 3
Joined: Wed Sep 16, 2015 8:26 pm

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
cron