Kärkinauhat- mitä niillä tekee?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

kuinka sitoa kärkinauhat?

Postby progoalie96 » Mon Jun 06, 2011 7:51 pm

Oon tässä ite miettiny et mikä on se niin sanottu "oikea tapa" sitoa kärkinauhat. ku itellä ne tuppaa menemään aina miten sattuu ni jos täältä sais apua :?
progoalie96
Rookie
 
Posts: 1
Joined: Wed Feb 09, 2011 8:59 pm
Location: sonkajärvi

Re: kuinka sitoa kärkinauhat?

Postby eipii » Mon Jun 06, 2011 8:09 pm

progoalie96 wrote:Oon tässä ite miettiny et mikä on se niin sanottu "oikea tapa" sitoa kärkinauhat. ku itellä ne tuppaa menemään aina miten sattuu ni jos täältä sais apua :?

Ei siihen ole mitään "oikeaa" tapaa, jokainen sitoo kuten tykkää ja mikä parhaalta tavalta omasta mielestä tuntuu.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Re: kuinka sitoa kärkinauhat?

Postby raZor » Mon Jun 06, 2011 9:26 pm

progoalie96 wrote:Oon tässä ite miettiny et mikä on se niin sanottu "oikea tapa" sitoa kärkinauhat. ku itellä ne tuppaa menemään aina miten sattuu ni jos täältä sais apua :?


Olisiko tästä ohjeistuksesta apua.
Kuinka saat Velocity-patjat toimaan parhaalla mahdollisella tavalla
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Flex toe

Postby Sinkkari » Fri Aug 26, 2011 10:23 am

Niin eli olis kiinnostusta näitä kohtaan. Mistä näitä mahtaa suomesta edes saada? Tarkotus olis tollaset hmmata ku nilkassa nivelsidevamma niin se ei hirveesti vääntöä salli sitten kun sen kanssa taas jäälle pääsee. ja käsittääkseni tämä flex toe vähentää nilkkaan kohdistuvaa vääntöä ja painetta mitä esim kärkinauhat saattaa aiheuttaa.
Sinkkari
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 16
Joined: Mon Nov 23, 2009 12:30 pm

Re: Flex toe

Postby eipii » Fri Aug 26, 2011 11:10 am

Sinkkari wrote:Niin eli olis kiinnostusta näitä kohtaan. Mistä näitä mahtaa suomesta edes saada? Tarkotus olis tollaset hmmata ku nilkassa nivelsidevamma niin se ei hirveesti vääntöä salli sitten kun sen kanssa taas jäälle pääsee. ja käsittääkseni tämä flex toe vähentää nilkkaan kohdistuvaa vääntöä ja painetta mitä esim kärkinauhat saattaa aiheuttaa.

Ei taida suomesta saada, itse tilaillu näitä suoraan flex toen sivuilta.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Re: Flex toe

Postby vili97 » Fri Aug 26, 2011 11:58 am

eipii wrote:
Sinkkari wrote:Niin eli olis kiinnostusta näitä kohtaan. Mistä näitä mahtaa suomesta edes saada? Tarkotus olis tollaset hmmata ku nilkassa nivelsidevamma niin se ei hirveesti vääntöä salli sitten kun sen kanssa taas jäälle pääsee. ja käsittääkseni tämä flex toe vähentää nilkkaan kohdistuvaa vääntöä ja painetta mitä esim kärkinauhat saattaa aiheuttaa.

Ei taida suomesta saada, itse tilaillu näitä suoraan flex toen sivuilta.

Itse tilasin goaliemonkeysta. En oiken tykänny ku oli vähän liian lyhyet. Ja jotenki myös päässy narut purkautumaan vähän.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby vili97 » Fri Aug 26, 2011 3:08 pm

Huomasin äsken että se muoviosa sieltä päästä on mennyt halki. Kolmet jäät se kesti :cry: . En oo ostamassa kyllä uudelleen.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby eipii » Fri Aug 26, 2011 4:20 pm

vili97 wrote:Huomasin äsken että se muoviosa sieltä päästä on mennyt halki. Kolmet jäät se kesti :cry: . En oo ostamassa kyllä uudelleen.

Itselläni kesti 1,5vuotta nyt toiset menossa, ollut jo 6kk käytössä nämäkin. Ehkä jotain tekemistä sen kanssa miten näitä käyttää, miten laittaa kiinni jne...
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby Takkutukka » Mon Aug 29, 2011 7:09 am

eipii wrote:
vili97 wrote:Huomasin äsken että se muoviosa sieltä päästä on mennyt halki. Kolmet jäät se kesti :cry: . En oo ostamassa kyllä uudelleen.

Itselläni kesti 1,5vuotta nyt toiset menossa, ollut jo 6kk käytössä nämäkin. Ehkä jotain tekemistä sen kanssa miten näitä käyttää, miten laittaa kiinni jne...


Itsellä on Flextoe kestäny hyvin noin 6 kk, et en voi sanoa kestävyydestä mitään pahaa.
User avatar
Takkutukka
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Tue Nov 04, 2008 8:57 am
Location: Nastola

Re: Flex toe

Postby jrman » Thu Sep 08, 2011 5:56 pm

eipii wrote:
Sinkkari wrote:Niin eli olis kiinnostusta näitä kohtaan. Mistä näitä mahtaa suomesta edes saada? Tarkotus olis tollaset hmmata ku nilkassa nivelsidevamma niin se ei hirveesti vääntöä salli sitten kun sen kanssa taas jäälle pääsee. ja käsittääkseni tämä flex toe vähentää nilkkaan kohdistuvaa vääntöä ja painetta mitä esim kärkinauhat saattaa aiheuttaa.

Ei taida suomesta saada, itse tilaillu näitä suoraan flex toen sivuilta.


taitaa saada. kerron halukkaille lisää vaikka yv:lla
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Re: Flex toe

Postby eipii » Thu Sep 08, 2011 8:03 pm

jrman wrote:
eipii wrote:
Sinkkari wrote:Niin eli olis kiinnostusta näitä kohtaan. Mistä näitä mahtaa suomesta edes saada? Tarkotus olis tollaset hmmata ku nilkassa nivelsidevamma niin se ei hirveesti vääntöä salli sitten kun sen kanssa taas jäälle pääsee. ja käsittääkseni tämä flex toe vähentää nilkkaan kohdistuvaa vääntöä ja painetta mitä esim kärkinauhat saattaa aiheuttaa.

Ei taida suomesta saada, itse tilaillu näitä suoraan flex toen sivuilta.


taitaa saada. kerron halukkaille lisää vaikka yv:lla

Nättiä! ;) Pistä mulle myös infoa!
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

kärkinauhat

Postby Meikäläinen » Fri Sep 09, 2011 7:52 am

Itse olen pari kolme kautta käyttänyt "sports lace" viritelmää.... nyt joudun ehkä hankkiman uudet koska nauha alkaa kuoleutumaan. Mielestäni toimineet asiallisesti tässä käytössä.
...ei tämä mitään rakettitiedettä ole
User avatar
Meikäläinen
Resident goalie geek
 
Posts: 149
Joined: Mon Jun 18, 2007 12:09 pm
Location: Hämeenlinna

Postby no goalie no game » Fri Sep 09, 2011 3:26 pm

Hyvin on toimineet myös Motonetin minimustekalat. Tosin venyvyys saattaa näissä käytön myötä muuttua enemmän kuin Flextoeissa.
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron