Pelisukat ???

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Pelisukat ???

Postby Ilves 96 » Sat Oct 02, 2010 7:15 pm

Laitettais tällänen uus aihe,että miten kiinnitätte pelisukat ?
Itse olen sitä miettiny ja kokeillu erilaisia jippoja mut mikään ei oo sopinu.
Että teipillä vai jollain erillisillä klipsuilla? :?:
User avatar
Ilves 96
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Sun Nov 22, 2009 10:07 am
Location: Kokemäki

Re: Pelisukat ???

Postby Goalkeeper » Sat Oct 02, 2010 8:11 pm

Ilves 96 wrote:Laitettais tällänen uus aihe,että miten kiinnitätte pelisukat ?
Itse olen sitä miettiny ja kokeillu erilaisia jippoja mut mikään ei oo sopinu.
Että teipillä vai jollain erillisillä klipsuilla? :?:
Helpointa on olla ilman pelisukkia. Ei tule nnin kuuma, eikä tarvii niitten kanssa sohlata.
Goalkeeper
Resident goalie geek
 
Posts: 239
Joined: Thu Apr 27, 2006 1:09 pm
Location: Helsinki

Postby Kaukisgoalie » Sun Oct 03, 2010 5:49 pm

Juu samavika eli en käytä ollenkaan!
Kaikki kii... mitä ei saa potkii nurkkiin.
User avatar
Kaukisgoalie
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Fri Nov 27, 2009 7:51 pm
Location: Raisio

Postby mazazaza » Sun Oct 03, 2010 6:12 pm

Itse vedän sukat munasuojien niihin jalan ympärille meneviin lenkkeihin kii kilometrin pituisella teipillä. Järkevää? Ehkä ei, mutta mukavampi pelata, eikä tarvi pelätä toisten luistimia 8)
mazazaza
MV-friikki
 
Posts: 96
Joined: Fri May 12, 2006 3:32 pm
Location: tuusula

Postby Sakkeus » Mon Oct 04, 2010 11:58 am

Kerran olen kokeillut sukkia teippi kiinityksellä mutta ei ollut mielestäni kovinkaa hyvän tuntuinen pelata. Sen jälkeen en ole käyttänyt ollenkaan sukkia. Mielestäni ilman sukkia oli parempi pelata.
Sakkeus
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 18
Joined: Thu Dec 10, 2009 6:30 pm

Postby Jani » Mon Oct 04, 2010 12:26 pm

Oletteko sukkanauhoista kuulleet aiemmin? Sellaisilla pysyy ainakin omat pelisukat paikallaan. Eivät valu eivätkä ahdista. Suosittelen.

Image
Out of the ordinary... out of this world.
Jani
Resident goalie geek
 
Posts: 470
Joined: Tue Jul 11, 2006 5:24 pm

Postby Sakkeus » Mon Oct 04, 2010 12:37 pm

Jani wrote:Oletteko sukkanauhoista kuulleet aiemmin? Sellaisilla pysyy ainakin omat pelisukat paikallaan. Eivät valu eivätkä ahdista. Suosittelen.

Image


Olenpa hyvinkin kuullut. Eräs tuttuni käyttää sukkanauhoja eikä ne todellakaan valu. Mutta tuskin itse tulen kokeilemaan koska olen tottunut olemaan ilman sukkia.
Sakkeus
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 18
Joined: Thu Dec 10, 2009 6:30 pm

Postby Goalie99 » Thu Dec 23, 2010 7:19 pm

Jani wrote:Oletteko sukkanauhoista kuulleet aiemmin? Sellaisilla pysyy ainakin omat pelisukat paikallaan. Eivät valu eivätkä ahdista. Suosittelen.

Image

Mielipide keskustelua, mutta, ite en todellakaan suosittele.
Itellä menee noi sukkikset joka taivaan kerta kierolle ja mutkalle, ihan miten sattuu. Ja sattuu, jos istuu, ku kiekurat osuu sun reisiis!
saatta kuulostaa pölöltä, mutta itellä onpi tämmönen tilanne.
Mokkena en käytä lainkaan sukkia, mutta kenttäpelaajana on vähän pakko ni vedän sukat vaan jalkaan ja siinäse!
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Goalie#79 » Thu Dec 23, 2010 8:08 pm

Goalie99 wrote:
Jani wrote:Oletteko sukkanauhoista kuulleet aiemmin? Sellaisilla pysyy ainakin omat pelisukat paikallaan. Eivät valu eivätkä ahdista. Suosittelen.

Image

Mielipide keskustelua, mutta, ite en todellakaan suosittele.
Itellä menee noi sukkikset joka taivaan kerta kierolle ja mutkalle, ihan miten sattuu. Ja sattuu, jos istuu, ku kiekurat osuu sun reisiis!
saatta kuulostaa pölöltä, mutta itellä onpi tämmönen tilanne.
Mokkena en käytä lainkaan sukkia, mutta kenttäpelaajana on vähän pakko ni vedän sukat vaan jalkaan ja siinäse!


Siis miten sä istut? itse kun käytin vielä sukkia(en käytä enää) niin klipsut olivat reisien päällä vai "istutko" mahallasi :roll:
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

Postby Goalie99 » Fri Dec 24, 2010 10:38 am

Tarkotin että kun noi sukkaliivejen ihme klipsut laitetaan sukkiin, niin kun sä istut(esim. vaihtopenkille...) niin ne remmit menee mulla aina kiemuralle varustelaukussa, ja sitten ne kiemurat osuu sun takareisiin, siis ainakin mulla oli ne sukkanauhat takareisien puolella ja etureisien...
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Goalkeeper » Fri Dec 24, 2010 10:47 am

Goalie99 wrote:Tarkotin että kun noi sukkaliivejen ihme klipsut laitetaan sukkiin, niin kun sä istut(esim. vaihtopenkille...) niin ne remmit menee mulla aina kiemuralle varustelaukussa, ja sitten ne kiemurat osuu sun takareisiin, siis ainakin mulla oli ne sukkanauhat takareisien puolella ja etureisien...
Kannattaa laittaa ne etureiteen ja reisien ulkosivulle. Pysyy sukat yhtä hyvin jalassa, eikä paina istuessa.
Goalkeeper
Resident goalie geek
 
Posts: 239
Joined: Thu Apr 27, 2006 1:09 pm
Location: Helsinki

Postby Goalie99 » Fri Dec 24, 2010 10:56 am

Goalkeeper wrote:
Goalie99 wrote:Tarkotin että kun noi sukkaliivejen ihme klipsut laitetaan sukkiin, niin kun sä istut(esim. vaihtopenkille...) niin ne remmit menee mulla aina kiemuralle varustelaukussa, ja sitten ne kiemurat osuu sun takareisiin, siis ainakin mulla oli ne sukkanauhat takareisien puolella ja etureisien...
Kannattaa laittaa ne etureiteen ja reisien ulkosivulle. Pysyy sukat yhtä hyvin jalassa, eikä paina istuessa.

Kiitokset neuvoista!
Kokeilempa ensi kerralla.
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron