Maalivahdit taikauskoisia??

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby Jani » Wed Sep 01, 2010 7:57 am

Suotta arvon foorumilaiset provosoidutte noista trollausviesteistä. Kyllä asianosaiset jossakin vaiheessa väsyvät erikoiseen huumoriinsa ja haihtuvat omille teilleen. Näitä tulee ja menee. On aina tullut ja mennyt.

Ignorance is bliss.
Out of the ordinary... out of this world.
Jani
Resident goalie geek
 
Posts: 470
Joined: Tue Jul 11, 2006 5:24 pm

Postby Jukka Ropponen » Wed Sep 01, 2010 8:48 am

Jani wrote:Suotta arvon foorumilaiset provosoidutte noista trollausviesteistä. Kyllä asianosaiset jossakin vaiheessa väsyvät erikoiseen huumoriinsa ja haihtuvat omille teilleen. Näitä tulee ja menee. On aina tullut ja mennyt.

Ignorance is bliss.


Juuri näin. Pidetään jokainen huoli vaan siitä että omat viestit ovat asiallisia.

Ja takaisin päivän aiheeseen eli kyllä tuo taikausko istuu aika syvällä suuressa osaa maalivahteja. Näin voin ainakin sanoa omasta ja valmennettavieni puolesta. Itse miettii edelleen kaikkea mahdollista ja jos peli menee hyvin, niin seuraavaan kertaan koittaa olla muuttamatta mitään jne.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby T3H GUBZU » Fri Sep 09, 2011 1:34 pm

mazazaza wrote:Kukaan ei saa ennen peliä sanoa "tänää nollapeli". Jos ton kuulen, tulee pelissä vähintään se 1 maali viimeisellä sekunnilla :D
Harmillisesti tuokin on täyttä totta. se vielä sanotaan varmaan joka peliä ennen :(
T3H GUBZU
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Mon Sep 05, 2011 2:38 pm

Postby vili97 » Fri Sep 09, 2011 1:51 pm

T3H GUBZU wrote:
mazazaza wrote:Kukaan ei saa ennen peliä sanoa "tänää nollapeli". Jos ton kuulen, tulee pelissä vähintään se 1 maali viimeisellä sekunnilla :D
Harmillisesti tuokin on täyttä totta. se vielä sanotaan varmaan joka peliä ennen :(

On tuo kyllä totta. Itse en ole pelannut nollapeliä varmaan vuoteen. Ainase 1 maali vähintään menny.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby mokke#1 » Fri Sep 09, 2011 5:36 pm

vili97 wrote:
T3H GUBZU wrote:
mazazaza wrote:Kukaan ei saa ennen peliä sanoa "tänää nollapeli". Jos ton kuulen, tulee pelissä vähintään se 1 maali viimeisellä sekunnilla :D
Harmillisesti tuokin on täyttä totta. se vielä sanotaan varmaan joka peliä ennen :(

On tuo kyllä totta. Itse en ole pelannut nollapeliä varmaan vuoteen. Ainase 1 maali vähintään menny.


Mä oon kieltäny pelaajia ja valmentajia sanomasta tota. Sitä rupee alitajunnassa vaan mietiskelemään ja jossain kohtaa herpaantuu sitte hetkellisesti ja siellä se sitte onki.
User avatar
mokke#1
Resident goalie geek
 
Posts: 406
Joined: Thu Jun 29, 2006 9:11 am
Location: vantaa

Postby goalie#29 » Fri Sep 09, 2011 5:48 pm

Jo sekin, että katsoo pelin loppupuolella taululle ja on siihen asti nollapeli, saa helposti ajattelemaan asiaa. Yleensä silloin keskittyminen herpaantuu ja silloin kolisee :)
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby vili97 » Fri Sep 09, 2011 7:29 pm

goalie#29 wrote:Jo sekin, että katsoo pelin loppupuolella taululle ja on siihen asti nollapeli, saa helposti ajattelemaan asiaa. Yleensä silloin keskittyminen herpaantuu ja silloin kolisee :)

Näinhän se menee mullakin. :)
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby Maxell » Sat Sep 10, 2011 10:52 am

Varusteet menee samassa järjetyksessä aina,eli vasen puoli ensin (Vasen luistin,patja ennen oikeaa ja rällä ennen kilpeä),mutta tuo on lähinnä rutiinia eikä taikauskoa.
Tolppien kolkuttelut kuuluu tapoihin totta kai myös.
Maxell
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 24
Joined: Sat Aug 09, 2008 7:46 pm

Postby Mc#34 » Tue Sep 13, 2011 2:30 pm

Mulla ei ole kyllä oikein koskaan ollut mitään rutiinia, mutta tapoihini kuuluu, että ennen pelejä en puhu juuri lainkaan( mistäköhän sellanenkin on tullut...) :lol:
User avatar
Mc#34
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 20
Joined: Mon Jan 10, 2011 2:42 pm

Postby Tuomashi » Wed Sep 14, 2011 3:29 pm

Mulla ei ainakaan mitään taikauskoisuutta/rutiineja ole. Sinne tolppien väliin vaan ja mahdollisimman paljon kiekkoja kiinni. <-- joka ei vaan tunnu onnistuvan :shock: :D
Imuteho huikeat kaksikymmentä kiekkoa minuutissa.
User avatar
Tuomashi
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Sat May 14, 2011 3:19 pm
Location: Alavus

Postby Jermo » Thu Sep 15, 2011 11:25 am

Maxell wrote:Varusteet menee samassa järjetyksessä aina,eli vasen puoli ensin (Vasen luistin,patja ennen oikeaa ja rällä ennen kilpeä),mutta tuo on lähinnä rutiinia eikä taikauskoa.
Tolppien kolkuttelut kuuluu tapoihin totta kai myös.


Poikkesin kerran ikiaikaisesta rutiinistani laittaa vasen patja ensin, ja sinä päivänähän IFK tiputti Jokerit.. saatana.
"Suomen maajoukkueella on meneillään sukupuolenvaihdos."
Alpo Suhonen
Jermo
Resident goalie geek
 
Posts: 108
Joined: Wed Jan 02, 2008 6:13 pm

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests
cron