Goaliepro Center - Suomen ensimmäinen MV-erikoisliike

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby N.Bäckström » Wed Jul 20, 2011 8:21 am

verkkokauppaan myös käytettyjä varusteita.
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Postby vili97 » Sat Jul 23, 2011 10:04 pm

Oisko sitten mahdollista että goaliepro vois ottaa myyntiin joitakin käytettyjä pro varusteita asiakkailta? Ja ne vois tulla myyntiin verkkokauppaan. Vaikkapa esim vain briansin ja stompin pro-varusteita.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby Jukka Ropponen » Sun Jul 24, 2011 9:05 am

Käytettyjä tulee joka vuosi myyntiin, mutta ne menee yleensä sitten saman tien. Nytkin on tulossa myyntiin Lukon ja Pelicansin maalivahtien varusteet elo/syyskuun aikana ja menevät varmaan taas kaupan parissa päivässä.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby eipii » Thu Aug 04, 2011 12:11 pm

1) Kuinka tärkeä sijainti on sinulle? Mikä olisi ideaali sijainti?
Omalta kannalta sijaintihan on melkein täydellinen. Objektiivisesti ajateltuna, sijainti on varmasti erittäin hyvä. Kun katsoo pelkästään minkä verran harrastajia on pääkaupunkiseudulla sekä sen kehyskunnissa. Vaikka se hankalaa onkin pohjoisessa asuville, niin omaan nilkkaan lyödään jos kauppaa lähdetään pohjoisemmaksi viemään.

2) Onko valikoima riittävän kattava? Mitä muuta kaipaisit myyntiin?
Ainakin maalivahdin perustarpeet tuntuvat löytyvän, ehkä jotain maalivahdille suunnattuja toppauksilla varustettuja hikipukuja, viiltosuojasukkia jne.

3) Kuinka tärkeä luistinten teroituspalvelu osana konseptia on?
Itse teroitan omat luistimeni aina teidän koneella.

4) Mihin aikaan / minä päivinä haluaisit asioida liikkeessä?
Arki-iltaisin.
5) Kuinka tärkeä verkkokauppa on? Kuinka sitä tulisi kehittää?
Verkkokauppa on varmasti hyvä konsepti kauempana asuville. tämä edellyttää tietysti sitä että kaikki tavara olisi verkkosivuilla näkyvillä. Tosin kukaan tuskin ostaa 1500+euron patjoja kokeilematta niitä.

*** Asiakaspalveluun tulisi kiinnittää huomiota. En tiedä miten muilla, mutta tuntuu olevan mahdonta saada tilattua mailoja teidän kautta.. Keväällä asiaa lähdettiin hoitamaan, mutta asia jäi sitten jonnekkin matkan varrelle..eikä asiasta koskaan mitään enään kuulunut. Katostaan nyt mitä tapahtuu viikon verran olen vastausta odotellut lähestyttyäni puhelimella/meilitse, pitääkö se kävellä paikan päälle jotta tilauksen saa tehtyä? Vai pitääkö kävellä Intersporttiin ja tehdä tilaus? ***
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby Jukka Ropponen » Thu Aug 04, 2011 1:31 pm

eipii wrote:1)

*** Asiakaspalveluun tulisi kiinnittää huomiota. En tiedä miten muilla, mutta tuntuu olevan mahdonta saada tilattua mailoja teidän kautta.. Keväällä asiaa lähdettiin hoitamaan, mutta asia jäi sitten jonnekkin matkan varrelle..eikä asiasta koskaan mitään enään kuulunut. Katostaan nyt mitä tapahtuu viikon verran olen vastausta odotellut lähestyttyäni puhelimella/meilitse, pitääkö se kävellä paikan päälle jotta tilauksen saa tehtyä? Vai pitääkö kävellä Intersporttiin ja tehdä tilaus? ***


Kiitos palautteesta, tsekkasin nasian heti. Valtsu hoiti tilauksesi heti sisään niin mailitse kuin puhelimella, mutta kyselyistä huolimatta emme ole saaneet mitään vahvistusta Warriorin edustajlöat Kim Korhoselta joka hoitaa meidän tilaukset. Tsaekkaan asian Nummisen Teemun kanssa ensi viikolla jos ei muuten saad eteenpäin.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby eipii » Thu Aug 04, 2011 1:40 pm

Jukka Ropponen wrote:
eipii wrote:1)

*** Asiakaspalveluun tulisi kiinnittää huomiota. En tiedä miten muilla, mutta tuntuu olevan mahdonta saada tilattua mailoja teidän kautta.. Keväällä asiaa lähdettiin hoitamaan, mutta asia jäi sitten jonnekkin matkan varrelle..eikä asiasta koskaan mitään enään kuulunut. Katostaan nyt mitä tapahtuu viikon verran olen vastausta odotellut lähestyttyäni puhelimella/meilitse, pitääkö se kävellä paikan päälle jotta tilauksen saa tehtyä? Vai pitääkö kävellä Intersporttiin ja tehdä tilaus? ***


Kiitos palautteesta, tsekkasin nasian heti. Valtsu hoiti tilauksesi heti sisään niin mailitse kuin puhelimella, mutta kyselyistä huolimatta emme ole saaneet mitään vahvistusta Warriorin edustajlöat Kim Korhoselta joka hoitaa meidän tilaukset. Tsaekkaan asian Nummisen Teemun kanssa ensi viikolla jos ei muuten saad eteenpäin.

Jukka

Jeps, Valtsu ottikin jo yhteyttä. Warriorin päässä jotain ongelmia, ei muutakun ensi kerralla kun viivytyksiä tulee niin asiakkalle jonkinlaista infoa myös. :)
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests