maskin maalaajat

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby Reggie » Tue Dec 04, 2007 1:22 pm

Joulutauolla meinasin varmaan maalautaa maskiini Eddie- (Iron Maiden) aiheiset kuviot. Täytyy vielä käydä keskustelemassa maalarin kanssa.
Reggie
Maalivahti
 
Posts: 44
Joined: Wed May 09, 2007 3:40 pm

Postby joonas34 » Wed Dec 12, 2007 9:33 pm

juha wrote:Sain vihdoin ja viimein oman maskini maalautettua psartilla (Pertti Salo Art) ja jälki on uskomattoman hyvää. Toimitin hänellä hahmot oikealle ja vasemmalle sivulle sekä takalevyyn ja hän ideoi siitä loppumaskin lisäten taustat, viikatteet yms yms. ja lopputulos on vieläkin parempi ja moniulotteisempi, kuin olisi voinut odottaa.

Voin suositella psart:iä jokaiselle foorumilaiselle, palvelu pelaa ja jälki on ensi luokkaista. Alla kuvia lopputuloksesta (tutusti klikkamalla saa kuvat isommiksi ja pääsee ihastelemaan yksityiskohtia lähempää).

terveisin,
-juha-


Kauanko maskin maalaus loppujen lopuksi kesti? itellä ois tarkotus maalaa oma maski kanssa Salolla... entinen seurakaveri (Mika Norja) suositteli samaa miestä, mut ei osannu kertoo kauan hommassa oikeen kesti. Monsieur Koponen on tällä hetkellä suunnitellut kynä sauhuten ja kuhan häneltä saan kuvat ni pitäis maski saada maalaamoon :D onhan mulla tossa 2. maskikin, joten sinänsä ei hirvee kiire oo...
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby raZor » Wed Dec 12, 2007 9:41 pm

joonas34 wrote:Kauanko maskin maalaus loppujen lopuksi kesti? itellä ois tarkotus maalaa oma maski kanssa Salolla... entinen seurakaveri (Mika Norja) suositteli samaa miestä, mut ei osannu kertoo kauan hommassa oikeen kesti. Monsieur Koponen on tällä hetkellä suunnitellut kynä sauhuten ja kuhan häneltä saan kuvat ni pitäis maski saada maalaamoon :D onhan mulla tossa 2. maskikin, joten sinänsä ei hirvee kiire oo...


Ihan asiaan kuulumaton kysely mutta kun minulta on hieman näköjään mennyt ohi, että milloin Joonas on tehnyt comebackin? Etkö sinä jossain veiheessa myynyt kaikki vermeesi ja pistit pillit pussiin vai muistako ihan väärin? :roll:
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby joonas34 » Wed Dec 12, 2007 9:46 pm

raZor wrote:Ihan asiaan kuulumaton kysely mutta kun minulta on hieman näköjään mennyt ohi, että milloin Joonas on tehnyt comebackin? Etkö sinä jossain veiheessa myynyt kaikki vermeesi ja pistit pillit pussiin vai muistako ihan väärin? :roll:


jatketaan aiheeseen kulumatonta. no comebackin oon kyllä tehnyt mutta laji ei oo lätkä :wink: jäälle en enää palaa (paitsi ehkä valmentajan puuhissa)... Salibandysssä oon nyt pyörinyt tolppien jatkeena ja sitä hommaa on tarkotus jatkaa pidempäänki (LoSBin A-sm pelaajasopimus tähtäimessä).
-LoSB A-SM- "I aint done yet"
User avatar
joonas34
Lord of goaltending
 
Posts: 617
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:57 pm
Location: lohjan tennari

Postby raZor » Wed Dec 12, 2007 9:48 pm

juha wrote:Sain vihdoin ja viimein oman maskini maalautettua psartilla (Pertti Salo Art) ja jälki on uskomattoman hyvää. Toimitin hänellä hahmot oikealle ja vasemmalle sivulle sekä takalevyyn ja hän ideoi siitä loppumaskin lisäten taustat, viikatteet yms yms. ja lopputulos on vieläkin parempi ja moniulotteisempi, kuin olisi voinut odottaa.

Voin suositella psart:iä jokaiselle foorumilaiselle, palvelu pelaa ja jälki on ensi luokkaista. Alla kuvia lopputuloksesta (tutusti klikkamalla saa kuvat isommiksi ja pääsee ihastelemaan yksityiskohtia lähempää).

terveisin,
-juha-


Sitten hieman asiaakin. Minulla ollut jo pitkään tajuton kuume saada maskiin maalaus mutta olen sellaisessa vaiheessa, että pian(suhteellinen käsite) on käsillä maskin vaihto. PM6000 on ottanut sen verran iskuja, että ei siihen enää tässä vaiheessa maalausta kannata laittaa ja suunnitelmissa olisikin mahdollisesti RazorVX:n tai T3:n hommaaminen. Mutta siis psart kuulostaa todella hyvältä vaihtoehdolta ottaa maalaus.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby raZor » Wed Dec 12, 2007 9:51 pm

joonas34 wrote:jatketaan aiheeseen kulumatonta. no comebackin oon kyllä tehnyt mutta laji ei oo lätkä :wink: jäälle en enää palaa (paitsi ehkä valmentajan puuhissa)... Salibandysssä oon nyt pyörinyt tolppien jatkeena ja sitä hommaa on tarkotus jatkaa pidempäänki (LoSBin A-sm pelaajasopimus tähtäimessä).


jatketaan vielä hiukan... asia selvä ja muistikin siis pelasi vielä ;)
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Reggie » Thu Dec 13, 2007 10:05 am

joonas34 wrote:
Kauanko maskin maalaus loppujen lopuksi kesti? itellä ois tarkotus maalaa oma maski kanssa Salolla... entinen seurakaveri (Mika Norja) suositteli samaa miestä, mut ei osannu kertoo kauan hommassa oikeen kesti. Monsieur Koponen on tällä hetkellä suunnitellut kynä sauhuten ja kuhan häneltä saan kuvat ni pitäis maski saada maalaamoon :D onhan mulla tossa 2. maskikin, joten sinänsä ei hirvee kiire oo...


Maskin maalaus kestää parisen viikkoa. Itse vien myös maskini Salolle (tänään tai huomenna). Lyhyen tuttavuuden perusteella uskallan kyllä varauksettomasti suositella kyseistä maalaria.
Reggie
Maalivahti
 
Posts: 44
Joined: Wed May 09, 2007 3:40 pm

Postby juha » Sun Jan 20, 2008 11:45 am

Saloa voi suositella kaikille varauksetta. Todella loistavaa asiakaspalvelua ja jälki huippuluokkaa.

Maalausaika riippuu aina paljon siitä kuinka paljon herralla on jonosa maskeja. Yleensä menee ymmärtäni perusteella noin 2 viikkoa.

Pahoittelut että vastauksessa kestänyt. Ollut hieman hektistä viime aikoina siviiliduunin puolella.

terveisin,
-juha-
User avatar
juha
Site Admin
 
Posts: 465
Joined: Sat Apr 22, 2006 1:10 pm
Location: Espoo

Maski maalaajat

Postby Molarix » Sat Jan 26, 2008 12:23 pm

Ostin tossa uuden maskin ja päätin maalauttaa sen uudestaan.
Eli kertokaa hyviä maskimaalareita jotka toimivat Pääkaupunkiseudulla.
Ja hintojakin voi laitella. :)

-Molarix
Molarix
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 24
Joined: Wed Nov 28, 2007 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Maski maalaajat

Postby raZor » Sat Jan 26, 2008 12:36 pm

Molarix wrote:Ostin tossa uuden maskin ja päätin maalauttaa sen uudestaan.
Eli kertokaa hyviä maskimaalareita jotka toimivat Pääkaupunkiseudulla.
Ja hintojakin voi laitella. :)

-Molarix


Aiheet yhdistetty. Tässäkin tilanteessa olisi "Haku"-toimintoa voitu käyttää ennenkuin aloitaa samasta aiheesta uuden ketjun.

-JP-
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron