Mikä maila?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Re: Mikä maila?

Postby kofo » Fri Nov 23, 2012 8:59 am

Bauer One 60 :wink:



______________________________________________
kirjanpito Turku ja köpa vinterdäck
kofo
Rookie
 
Posts: 9
Joined: Wed Nov 07, 2012 11:33 am

Re: Mikä maila?

Postby karrmi » Sat Dec 29, 2012 8:42 am

Onkos arvon foorumin jäsenillä kokemuksia Warrior Ritual-mailoista
User avatar
karrmi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 22
Joined: Wed Apr 26, 2006 5:42 pm

Re: Mikä maila?

Postby kofo » Mon Dec 31, 2012 1:33 pm

Omakohtaista ei oo mutta kuullu vaan positiivista. Olis hauska kuulla muidenkin mielipiteitä. :)
kofo
Rookie
 
Posts: 9
Joined: Wed Nov 07, 2012 11:33 am

Re: Mikä maila?

Postby jrman » Sun Jan 06, 2013 5:22 pm

Ei ainakaan Swagger muuta kuin hätätilanteissa. Painava, löysä letku jonka kanssa tuntuu että pelaisi letkuvartisella leipälapiolla.

6K Pro, 71 ja curve taitaa olla se mun juttu. Ja right tietenkin, helpottaa pelaamista kun käyryys oikeaan suuntaan
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Re: Mikä maila?

Postby Wannabgoalie » Wed Jan 09, 2013 2:20 pm

Täytyy kyllä yhtyä edelliseen kun swaggerin omistan seuraava ei tule olemaan ainakaan swagger
Wannabgoalie
Rookie
 
Posts: 5
Joined: Sun Sep 30, 2012 5:52 pm

Re: Mikä maila?

Postby djpeikko » Thu Jan 24, 2013 4:36 pm

Tämä kausi on tullut pelailtua Ritualilla, ja omat kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Tasapaino mailassa kohdallaan ja sen kumi-insertin ansiosta ei lyö koviakaan laukauksia vastaanottaessa käsille. Ehdottomasti seuraavakin mailani on Ritual.

karrmi wrote:Onkos arvon foorumin jäsenillä kokemuksia Warrior Ritual-mailoista
djpeikko
Rookie
 
Posts: 7
Joined: Mon Jul 04, 2011 9:17 am

Re: Mikä maila?

Postby karrmi » Mon Feb 18, 2013 9:23 pm

djpeikko wrote:Tämä kausi on tullut pelailtua Ritualilla, ja omat kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Tasapaino mailassa kohdallaan ja sen kumi-insertin ansiosta ei lyö koviakaan laukauksia vastaanottaessa käsille. Ehdottomasti seuraavakin mailani on Ritual.

karrmi wrote:Onkos arvon foorumin jäsenillä kokemuksia Warrior Ritual-mailoista


Tuli sitten hommattua tuo Ritual ja loisto ostos, ei voi muuta sanoa. Pelkäsin hieman että lyökö käsille kun muinainen kokeilu komposiiteilla toi tenniskyynärpään mutta ei todellakaan mitään ongelmia. Tulevaisuus sitten kertoo kestävyyden mutta ei vielä parin viikon jälkeen mitään lohkeamia tai vastaavia mitä foami-mailoissa kyllä olisi tullut. Suosittelen.
User avatar
karrmi
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 22
Joined: Wed Apr 26, 2006 5:42 pm

Re: Mikä maila?

Postby Takkutukka » Tue Mar 05, 2013 9:39 am

Tämän kauden olen vetänyt Salming Hockey G13 mailalla, maila on hyvin kestänyt ainakin harrastetasolla 1-2 kertaa jää viikossa.
User avatar
Takkutukka
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Tue Nov 04, 2008 8:57 am
Location: Nastola

Re: Mikä maila?

Postby Jonppa » Tue Mar 05, 2013 3:01 pm

Itse oon vähän kahen mailan vaiheilla kumpi on parempi, Warrior swagger/woodrow vai Reebokin puiset mailat. Warriorilla paremmat lapamallit, mutta Reebok muuten kestävämpi ja kevyempi ja muistuttaa entisajan Kohoja. Pitäsi varmaan tilata kerralla isompi nippu customina jostain. Komposiiteista en ite henkilökohtaisesti tykkää oikein yhtään, ei omasta mielestä mitään tuntumaa kiekkoon ja muutenkin jotenkin tunnottomia ja palikan tuntusia omaan makuun.
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Re: Mikä maila?

Postby are » Thu Mar 21, 2013 9:47 pm

Millä mailalla lähtisitte pelaan harrasteeseen 2-3 kertaa viikossa? Ite oon aktiiviurani pelannut lähes poikkeuksetta Montrealin tikuilla. Lopettelin tossa 08 pelit A-junnujen 2. divariin ja nyt taas alottanut uudelleen mutta ikävä kyllä mun montun mailat rupee loppuun varastoista. Onko komposiitti nyt jo parempi ja kestävämpi ku toi Warriorin Swagger (eli käytännössä sama monttu millä oon pelannut) millä ainakin Suomen kassarit tykkää rapakon takana pelata edelleen? Voi droppaa ihan merkkejä ja malleja, kiitos!
are
Rookie
 
Posts: 8
Joined: Wed Jan 30, 2013 5:06 pm

Re: Mikä maila?

Postby eipii » Fri Mar 22, 2013 7:19 am

Itse tuli pelattua ensin Montrealin Magnumilla, siitä siirto sitten Swaggeriin. Näitä menikin sitten 3-6 kappaletta vuodessa. Nyt kaksi kautta käytössä on ollut Bauerin RX 10 (komposiitti), ja yksi kappaletta näitä mailoja on minulta hajonnut. Kahta mailaa olen samanaikaisesti pitänyt käytössä. Joten suosittelen tsekkaamaan, näin keväisin varmaan löytyy näitä mailoja n. 100euron hintalapulla.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Re: Mikä maila?

Postby tonzr » Fri Mar 22, 2013 11:36 am

Itse positiivisesti yllättyny oman Bauerin OnePro:n kestävyydestä, myöskin komposiitti ja hintaa hiukan rapiat 100e. Mennyt nyt 2-3kk 3-div + höntsy porukoiden mukana 4-5 krt vko eikä mitään merkkejän että alkais hajoamaa, toki nyt tämän sanottua se kohtalokas lämäri tulee tänään :lol:
User avatar
tonzr
Resident goalie geek
 
Posts: 129
Joined: Wed Feb 08, 2012 3:31 pm
Location: Oulu

Re: Mikä maila?

Postby JR86 » Thu Dec 05, 2013 10:44 am

Tullut nyt pelattua tuollaisella Bauerin reactor 2000-mailalla. Todella miellyttävä ja suosittelun arvoinen tekele. Hinta ei todellakaan päätä huimaa ja tuntuu jopa melko kestävältä.

Laukominen tuolla on mukavaa puuhaa ja saa helposti vauhtia kiekkoon. Lisäksi tykkään tuosta melaosan suorasta muotoilusta. Se on ihan torjumista ajatellen mukava innovaatio, kun kiekko käyttäytyy harvinaisen loogisesti tuohon osuessaan. Niin innoissani tuosta kepistä olen, että tuli juuri tilattua muutama lisää.
JR86
Maalivahti
 
Posts: 34
Joined: Thu Dec 05, 2013 10:36 am

Re: Mikä maila?

Postby tonzr » Thu Dec 12, 2013 5:31 pm

User avatar
tonzr
Resident goalie geek
 
Posts: 129
Joined: Wed Feb 08, 2012 3:31 pm
Location: Oulu

Re: Mikä maila?

Postby Puusilma » Thu Dec 19, 2013 5:28 am




Onko jo minkälaisia kokemuksia?
Eilen tuota kaupassa hipelöin ja pikainen tuntuma oli, että on ainakin kevyempi ja löysempi kuin perus swagger.
Puusilma
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Fri Oct 05, 2012 3:25 pm

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests