Rintapanssari

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Re: Rintapanssari

Postby mokke#1 » Wed Dec 05, 2012 10:48 pm

tonzr wrote:Mahtanee seuraava suoja mikä tulee olla Passaun panssari, pikku cheateilla tietty :wink:


Oman passaun panssarin kävin maanantaina tullista hakemassa. Todella hyvän tuntunen ja liikkuvan olonen panssari... jäälle tosin sen kanssa en vielä ole päässyt kun kipeänä olen ollut.
User avatar
mokke#1
Resident goalie geek
 
Posts: 406
Joined: Thu Jun 29, 2006 9:11 am
Location: vantaa

Re: Rintapanssari

Postby tonzr » Thu Dec 06, 2012 5:49 am

Laitappa sitte tänne vaikka jotain kertomusta miltä tuntu ja miten toimi. Aikalailla lorannu gsbb läpi ja muultakin mitä löytynyt nii hyvältä vaikuttaa. Pitää alkaa huilaan rahaa kasaan ku meni tohon UL7 settii veronpalautukset :roll:
User avatar
tonzr
Resident goalie geek
 
Posts: 129
Joined: Wed Feb 08, 2012 3:31 pm
Location: Oulu

Re: Rintapanssari

Postby joens » Thu Dec 06, 2012 10:49 am

Passau kyllä vaikuttaa pätevältä kamppeelta hintaisekseen, mutta huomasin myös että Simmons 996 panssari on kerännyt kehuja ja on vielä hyvässä alessa tällä hetkellä. Löytyykö kokemuksia?
joens
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:08 am

Re: Rintapanssari

Postby Jeegeri » Thu Dec 06, 2012 11:03 am

Mulla on toi 996 ihana kelpo kapistus mut rinnasta iskee pikkasen läpi.. vaatis pikku lisäpanssarin tohon eteen tarrat siinä sitä varten olis..
Jeegeri
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 18
Joined: Tue Apr 06, 2010 11:38 am

Re: Rintapanssari

Postby joens » Thu Dec 06, 2012 11:36 am

Eikö siihen saa sen extra padding setin? tais maksaa 20 taalaa
joens
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:08 am

Re: Rintapanssari

Postby sharer » Sat Dec 08, 2012 11:57 am

mokke#1 wrote:
tonzr wrote:Mahtanee seuraava suoja mikä tulee olla Passaun panssari, pikku cheateilla tietty :wink:


Oman passaun panssarin kävin maanantaina tullista hakemassa. Todella hyvän tuntunen ja liikkuvan olonen panssari... jäälle tosin sen kanssa en vielä ole päässyt kun kipeänä olen ollut.


Tilasikko suoraan Passaun sivuilta vai jonkun liikkeen kautta? Ja tuliko kauheet tullimaksut päälle? Ite mietin Passaun, Battramin tahi Simmonsin hommaamista.
User avatar
sharer
Maalivahti
 
Posts: 44
Joined: Sun Nov 04, 2012 7:50 pm

Re: Rintapanssari

Postby mokke#1 » Sat Dec 08, 2012 8:30 pm

Ihan Passaulta tilasin sähköpostin kautta...todella hyvää ja nopeaa palvelua. Verot on 23% ja tulli 2,7%.
Eilen olin panssarin kanssa jäällä ekaa kertaa ja todella hyvältä tuntui. Ei iskeny läpi ja on todella liikkuva... ei huonannu ollenkaa että on uus panssari päällä (tosin vanha iskee läpi ). Joukkueen toisen veskarin kanssa samaan aikaan tilattii ja hänelläki panssari oli perjantaina ekaa kertaa kokeilussa ja saman moiset kommentit kuulu hänenki suusta. Tilauksesta toimitukseen (siihen että panssari oli suomessa ja postista haettavissa) meni kaksi ja puoli viikkoa.
User avatar
mokke#1
Resident goalie geek
 
Posts: 406
Joined: Thu Jun 29, 2006 9:11 am
Location: vantaa

Re: Rintapanssari

Postby tonzr » Mon Dec 10, 2012 2:51 pm

Image

Onko tämä se uus tuleva ritualin pro vai joku photoshoppaus vaan joltain?
User avatar
tonzr
Resident goalie geek
 
Posts: 129
Joined: Wed Feb 08, 2012 3:31 pm
Location: Oulu

Re: Rintapanssari

Postby Jani » Mon Dec 10, 2012 9:25 pm

tonzr wrote:Onko tämä se uus tuleva ritualin pro vai joku photoshoppaus vaan joltain?


Kyllä on. Toisaalla on julkaistu lisää kuvia Warriorin panssarista:

Image Image Image
Out of the ordinary... out of this world.
Jani
Resident goalie geek
 
Posts: 470
Joined: Tue Jul 11, 2006 5:24 pm

Re: Rintapanssari

Postby J.M.P » Tue Dec 11, 2012 8:15 am

Hmmm...eipä itseä oikein tuollaiset muoviset nippelinappeli namiskuukkelit käsissä kyllä vakuuta.
Mahtaako olla kovinkin kestävää kamaa, kun kiekko tulee sopivassa kulmassa, mailanisku tms.

Saa fanittaa tuota panssaria ketä haluaa, ei ole meikäläisen vanha eikä tuleva valinta...
"Mikä mielestäsi ratkaisi ottelun?" -toimittajan kysymys Tommy Salolle Valko-Venäjä pelin jälkeen
User avatar
J.M.P
MV-friikki
 
Posts: 94
Joined: Fri Sep 15, 2006 4:44 pm
Location: Helsinki

Re: Rintapanssari

Postby --zeipii-- » Tue Dec 11, 2012 10:03 am

Kieltämättä hiukan hajoamisherkän näköinen. Näyttäähän se haarniskalta, mutta tuntuuko myös..?
--zeipii--
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 17
Joined: Tue Dec 04, 2007 2:51 pm
Location: Tampere

Re: Rintapanssari

Postby eipii » Tue Dec 11, 2012 10:16 am

Omaan silmään näyttää kyllä todella liikkuvalta ja suojaavalta. Luulen että materiaalit on kuitenkin sellaiset että, ei ne kiekosta hajoa. Mielenkiinnolla odotellaan käyttökokemuksia.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Re: Rintapanssari

Postby Kotzone » Wed Dec 12, 2012 8:20 am

Ihme kyllä tuo muovinen käsivarren osa ei jäykistä tai tee panssarista kankeata. Päällä oon käyttänyt, jäälle asti en sitä saanut vielä. Edustajan mukaan sitä on kiekkotykillä ammuttu useita kertoja ja kestää. Mutta pidempi aikainen testaaminen ja käytöstä johtuva rasitushan sen lopullisen tuomion kertoo, mutta yllättävän hyvä keksintö! Painoa ei ole myöskään sen enempää kuin esim Bauerin nykyisessä Pro versiossa.
Kotzone
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Mon May 09, 2011 7:35 pm
Location: Muhos

Re: Rintapanssari

Postby Forelli » Wed Dec 12, 2012 8:32 am

Tuo ei muuten ole ihan uusi keksintö , aikoinaan yhdeksänkummentäluvun puolella muistan tuollaisen kokeilun jollain panssarivalmistajalla , todisteita yritin googlella hakea mutta eipäs löytynyt ihan näin parinpäovän aikana , nykkuteksniikka on varmasti eri mut mulle tuli vaan mieleen et kokeiltu ei toimi.
Mä luulin että mä olen hyvä, nyt tiedän.
User avatar
Forelli
MV-friikki
 
Posts: 76
Joined: Tue Nov 30, 2010 6:40 am
Location: Tampere

Re: Rintapanssari

Postby Kotzone » Wed Dec 12, 2012 8:49 am

tämä versio on patentoitu joten ainakin valmistajalla on kova luotto ja usko tuohon. Mutta aika näyttää miten käy..
Kotzone
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Mon May 09, 2011 7:35 pm
Location: Muhos

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
cron