Maalivahdin mailojen kestävyys

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby CCM » Sun Jun 19, 2011 2:37 pm

Itse oon nyt pelannut kauden Combat custom mailoilla, paras maila kyllä millä olen pelannut. Kestävyys todella hyvä, ei irtoile paljoa edes palasia kun tulee ''lommoja''. Myös suht edullinen hinta ja nopea toimitus on plussaa. Mailat myös hyvässä tasapainossa ja todella kevyitä. Lavat eivät ole alkanuut löystyä juuri ollenkaan (lukuunottamatta todella ahkerasti osumia ottaneet mailat)
Spartan Pride! Spartan Power! Spartan Will!
CCM
Lord of goaltending
 
Posts: 600
Joined: Fri Apr 28, 2006 10:38 am

Postby N.Bäckström » Fri Sep 16, 2011 5:42 pm

Swaggerit alkaa sanomaan yhteistyö sopimusta irti joten uusia mailoja hakusessa. Kiinnostais tuo Reebokin 6k ("pro") maila. Onko kellään käyttö kokemuksia?
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Postby jrman » Fri Sep 16, 2011 5:47 pm

N.Bäckström wrote:Swaggerit alkaa sanomaan yhteistyö sopimusta irti joten uusia mailoja hakusessa. Kiinnostais tuo Reebokin 6k ("pro") maila. Onko kellään käyttö kokemuksia?


Ihan ok, toki vetelen tasolla jossa pelaajat tasolla 3-div ja harraste.

Itse ajatellut testa seuraavaksi Simmonsin ja Salmingin mailoja
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Postby da_goalie » Fri Sep 16, 2011 6:15 pm

Itsellä nyt reenikauden ajan ollut käytössä One60 tikku, tuo levikeosan muotoilu herätti aluksi kysymyksiä kestävyydestä, kun sattuu omaamaan tuollaisen "vänkyrän" muotoilun (kuvan voi joku googlesta metsästää jos haluaa). Ydellä mailalla olen tähän asti selvinnyt ja kestävyys tuntuu olevan hyvää luokkaa hintaisekseen komposiitiksi.. Tuntui vain käteen aika raskaalta X60 mailan jälkeen.
Suosittelen!
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Postby N.Bäckström » Sat Sep 17, 2011 8:48 pm

Reeni mailaksi tulee varmaan Reebokin 6k heti kun warriorit lopulta hajoaa (molemmat huonossa kunnossa) . Peli mailaksi ajattelin Bauerin Xprota tai X60 , tai Reebokin 11k . Kertokaapas käyttö kokemuksia kyseisistä mailoista
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Postby eipii » Sat Sep 17, 2011 9:47 pm

Itsellä etsintä uudelle mailalle. Warrior meni boikottiin... eiköhän se kerro jotain jos maalis-huhtikuussa on mailoja tilattu eikä vieläkään ole saatu toimitettua...

Eli voin kertoa että ei todellakaan kannata Warriorion mailoja tilata...
Vituttaahan se että Swagger on se millä itsekin pelannut monta vuotta Montreal Magnum/Warrior Swagger... Noh ehkä täytyy jotain uutta etsiä.. voi kertoa hyviä ehdotuksia... Avoinna valinnoille...
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby Epe#2 » Sun Sep 18, 2011 7:33 am

eipii wrote:Itsellä etsintä uudelle mailalle. Warrior meni boikottiin... eiköhän se kerro jotain jos maalis-huhtikuussa on mailoja tilattu eikä vieläkään ole saatu toimitettua...

Eli voin kertoa että ei todellakaan kannata Warriorion mailoja tilata...
Vituttaahan se että Swagger on se millä itsekin pelannut monta vuotta Montreal Magnum/Warrior Swagger... Noh ehkä täytyy jotain uutta etsiä.. voi kertoa hyviä ehdotuksia... Avoinna valinnoille...

jos haluut koittaa komposiittia osta Rbk 8K, koska on puu mailan hintanen ja mulla on nyt kestäny kuukauden hyvin ei minkäänlaisia hajoamisen merkkejä. maalit lähtevät helpolla mailasta.
Epe#2
Resident goalie geek
 
Posts: 140
Joined: Sat Feb 20, 2010 8:55 pm
Location: Lahti

Postby Goalie99 » Sun Sep 18, 2011 9:50 am

Itellä käytössä harjoituksissa sekä peleissä Warrior Swagger. Hyvin on kestänyt( viime joulukuusta ).
Ja meidän toisilla veskareilla on Warrior Woodrowit, jä ne on kestäneet jo varmaan jostain marraskuusta :wink:
Joten taita tuo Warrior olla ainakin hinnan ja kestävyyden kannalta se mun valinta :D
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Tofo » Mon Sep 19, 2011 10:10 am

Mistäs kyseisiä kapistuksia olette tilaillut?
Tofo
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Thu Oct 21, 2010 3:27 am
Location: Nastola

Postby Goalie99 » Fri Sep 23, 2011 2:21 pm

.
Last edited by Goalie99 on Thu Feb 13, 2020 12:46 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby eipii » Fri Sep 23, 2011 5:57 pm

Goalie99 wrote:
Tofo wrote:Mistäs kyseisiä kapistuksia olette tilaillut?

Mä en oikeastaan sitä ole tilannut, napannut vaan suoraan Sportia Worldin hyllyltä :lol:
En tiedä mistä ovat meijän muut moket hankkineet mutta ilmeisesti jostain massakaupasta kai :roll:
Kaukisgoalie yhden meidän joukkueen veskarimme isänä varmasti sattuu tietämään, mistä on tyttärelleen kapulan hankkinut :D

Tofon kysymys taisi mulle olla ilmeisesti... itse tilasin goaliepron kautta, ja vähän oli huhua että gp lopettaisi myös warriorin kanssa yhteistyön. Juurikin surkean asiakaspalvelun jne. takia.

Goalie99 viestiin, voidaan nyt todeta että, teidän sarjassa/reeneissä tuskin otetaan kovin paljoa irti mailojen kestävyydestä. Eiköhän se poikien puolella kunnolla ala tuolta jostain C-junnuista kun alkaa oikeasti kovia kiekkoja tulemaan.

Todetaan vielä loppuun että vanhoja Montreal Magnumeita(Swaggerin edeltäjä) kului n. 2 mailaa vuodessa (2-4krt/reenit/vko) tahtia. Kun taas Swaggereita on mennyt keskimäärin n. 4 eli onkohan jotain muutettu kun Warrioriin siirryttiin vai ollut huonoa tuuria? :)
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby jonttu95 » Fri Sep 23, 2011 7:12 pm

eipii wrote:
Goalie99 wrote:
Tofo wrote:Mistäs kyseisiä kapistuksia olette tilaillut?

Mä en oikeastaan sitä ole tilannut, napannut vaan suoraan Sportia Worldin hyllyltä :lol:
En tiedä mistä ovat meijän muut moket hankkineet mutta ilmeisesti jostain massakaupasta kai :roll:
Kaukisgoalie yhden meidän joukkueen veskarimme isänä varmasti sattuu tietämään, mistä on tyttärelleen kapulan hankkinut :D

Tofon kysymys taisi mulle olla ilmeisesti... itse tilasin goaliepron kautta, ja vähän oli huhua että gp lopettaisi myös warriorin kanssa yhteistyön. Juurikin surkean asiakaspalvelun jne. takia.

Goalie99 viestiin, voidaan nyt todeta että, teidän sarjassa/reeneissä tuskin otetaan kovin paljoa irti mailojen kestävyydestä. Eiköhän se poikien puolella kunnolla ala tuolta jostain C-junnuista kun alkaa oikeasti kovia kiekkoja tulemaan.

Todetaan vielä loppuun että vanhoja Montreal Magnumeita(Swaggerin edeltäjä) kului n. 2 mailaa vuodessa (2-4krt/reenit/vko) tahtia. Kun taas Swaggereita on mennyt keskimäärin n. 4 eli onkohan jotain muutettu kun Warrioriin siirryttiin vai ollut huonoa tuuria? :)


Onhan noissa Warrioreissa ihan erilainen se varsi kuin magnumeissa jotka itellä ainakin menee noista Warriorin malleista aina rikki..
User avatar
jonttu95
Resident goalie geek
 
Posts: 233
Joined: Thu Jul 26, 2007 12:52 pm

Postby eipii » Fri Sep 23, 2011 7:46 pm

jonttu95 wrote:Onhan noissa Warrioreissa ihan erilainen se varsi kuin magnumeissa jotka itellä ainakin menee noista Warriorin malleista aina rikki..

Niin tuntuu itsellä mennyt mailat poikki kiinnipito kohdan paikkeilta... Magnumeistakun hajosi lapa alapuolelta pikkuhiljalleen..
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby vili97 » Fri Sep 23, 2011 8:04 pm

Itellä lähtee swaggerin varresta puutikkuja ja jotenkin oudosti päässyt halkeaan. Jos nyt viel ens kauden menis.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby 1muri » Sat Sep 24, 2011 5:14 am

Ei sattuis kenelläkään olemaan Reebokin 11K mailoista kokemusta?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan että Ruotsi häviää...
User avatar
1muri
Resident goalie geek
 
Posts: 186
Joined: Sun Dec 07, 2008 7:29 am
Location: Espoo

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests