Patjat

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby jami1997 » Sat Apr 23, 2011 1:21 pm

mitkä on tällä hetkellä kaikista kevyimmät patjat???
Uusia piakkoin hommaamassa ja haluttais tietää patjojen painoja tai painoeroja.
kädet käyvät kuin entisellä niittookoneen kuljettajalla
User avatar
jami1997
Maalivahti
 
Posts: 45
Joined: Wed Feb 17, 2010 4:10 pm

Postby #44 » Sat Apr 23, 2011 1:28 pm

Zero G on mun muistaakseni kevyimmät tällä hetkellä, mutta itellä on Smith eikä nekään kyllä mitkään painavat ole. Jos kevyitä haluat ni on made in Kanada
User avatar
#44
Resident goalie geek
 
Posts: 157
Joined: Sun Apr 19, 2009 8:22 am
Location: jämsä

Postby The Puck Goes Inski » Wed May 04, 2011 5:07 pm

The Puck Goes Inski wrote:Tuli sitten ostettua Pallaksen 216 Spyder patjat...Iso "mutta" on kuitenkin laatu. Laskeutumisalustan saumat ovat jo neljien treenien jälkeen rispaantuneet kauttaaltaan ja yksi remminpään kiinnitys piti käyttää suutarilla toisien (!) treenien jälkeen. Suutari totesi repeämisen syyksi heikkotasoisen langan käytön ompeleessa.
Ja Pallaksen patjojen lankojen heikko laatu on aiheuttanut kuluneen kauden aikana enemmänkin harmia. Sekä kneelift että erittäin ärsyttävästi patjan etuosa (siinä missä on koristesalama) on alkanut purkautua. Siinä missä kneeliftin sai korjattua omalla patentilla, on patjan etuompeleiden korjaaminen paljon hankalampaa. Uudet ompeleet vaatisivat patjanmateriaalin poistamisen ja kun olen pääkaupunkiseudulta pari arvioita ottanut paljonko tuollainen maksaisi niin ei 400 euron patjoja paljoa kannata hankintahinnan suuruisilla summilla fiksailla. Hätäkorjaukseksi vein sen erääseen kiekkoliiikkeeseen korjattavaksi joka liimasi osat. Katsotaan kauanko kestää.

Ihmettelen suuresti Pallaksen toimintaa. Tajuan että jos joku Nokia tekee puhelimia miljoonia niin yksittäisen kompotentin kanssa on merkittävää maksaako se 1 vai 2 penniä. Mutta tekeekö Pallas oikeasti niin paljon noita Spyder patjoja että ompeleissa kannattaa käyttää tuollaista jämälankaa? Tuntuisi kun Spyder merkin hengessä ompelulankana olisi käytetty hämähäkin seittiä. Eikö ompeleita ole testattu ollenkaan vai onko Pallaksella tapana testauttaa tuotteensa maksavilla asiakkailla?

Minua harmittaa muutenkin kuin huijattuna asiakkaana. Sillä patjat olisivat toiminnallisesti varsin pätevät, mutta valittu ommellanka pilaa koko kokonaisuuden.
The Puck Goes Inski
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Fri Dec 04, 2009 7:21 pm

Postby korppu » Wed May 04, 2011 6:16 pm

Ota yhteyttä suoraan Pallakselle. Puhelinnumero löytyy heidän sivuiltaan.
User avatar
korppu
Lord of goaltending
 
Posts: 1215
Joined: Thu Apr 27, 2006 12:17 pm

Postby Stratos » Sun May 08, 2011 2:13 pm

Onko kellään mitään tietoa tuosta Brian's H sarjasta? Kannattaako sijoittaa ennemmin käytettyyn pro kamaan..
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

H sarja

Postby Pekka Ajanto » Mon May 09, 2011 10:18 am

Moi!

H-sarja on uusi Briansin kaukoidästä tuleva linja.

Siinä senior, int ja jr.

Meille tulee myymälään kesällä Sr ja int tuotteita. Linjassa vain kintaat ja patjat.

Laadukkaan oloiset, hyvin viimeistellyt - hyvä kokonaisuus.

Sr patjoissa tulee kokoja: 33+1, 35+1 ja 36+2.
Värit all white ja white-black-silver.

OVH luokkaa 580 e

Kannattaa tsekata kesällä!
www.goaliepro.com

Brians, McKenney, Stomp
Pekka Ajanto
Resident goalie geek
 
Posts: 104
Joined: Tue Feb 19, 2008 7:27 pm

Postby anassi » Fri Jun 03, 2011 7:22 am

Tietäiskö kukaan mistä sais varaosia patjoihin remmit, soljet jne.?
anassi
Maalivahti
 
Posts: 48
Joined: Tue Oct 19, 2010 2:40 pm
Location: Oulu

Postby eipii » Fri Jun 03, 2011 8:12 am

anassi wrote:Tietäiskö kukaan mistä sais varaosia patjoihin remmit, soljet jne.?

Eiköhän suutareilta löydy.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Postby Kotzone » Sun Jun 05, 2011 7:23 pm

anassi wrote:Tietäiskö kukaan mistä sais varaosia patjoihin remmit, soljet jne.?


Ensikaudella varaosia saa ainakin Reebokilta eli kaikilta sitä myyviltä urheiluliikeiltä saa. Limingassa esim. on urheiluliike josta saa maalivahtikamaa.
Kotzone
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Mon May 09, 2011 7:35 pm
Location: Muhos

Postby Molke96 » Sun Jun 19, 2011 1:28 pm

Paljonko maksaa jos tilaat patjat ulkomailta esim jenkeistä?siis paljon tulee toimituskuluja ja tullimaksuja sun muuta?::O
Molke96
Rookie
 
Posts: 10
Joined: Sat Mar 13, 2010 9:27 am
Location: vantaa

Postby korppu » Sun Jun 19, 2011 2:26 pm

Toimituskulut riippuvat liikkeistä, joista tilataan, sekä siitä, mitä kuljetusfirmaa käytetään. Tullimaksujen ja verojen määrä taas riippuu tuotteiden arvosta.
User avatar
korppu
Lord of goaltending
 
Posts: 1215
Joined: Thu Apr 27, 2006 12:17 pm

Postby N.Bäckström » Sun Jul 24, 2011 2:54 pm

Minkäslaiset patjat olisi parhaat C2 junnulle ?
Siis hintalaatu suhteeltaan
Simmons 996 (uudet)
Stomp (vähän käytetyt)
Bauer ONE 100 (käytetyt)
Tps R8 (käytetyt)
SWD 9990 pro (käytetyt)
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Postby Santsess » Sun Jul 24, 2011 3:21 pm

Simmonsseissa ainakin on hintalaatusuhde täysin rautaa. Ainakin Hanskoissa, pari kertaa olen päässyt jäälle ja rakastuin.
User avatar
Santsess
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Fri Jul 24, 2009 4:15 pm
Location: Turku

Postby Blur » Thu Aug 18, 2011 7:54 am

Nyt ois meininki kuin sotkassa, eli patjanvaihtoviikot!
Meinasin vaihtaa kaksi kerrallaan, en kuitenkaan joustinpatjoihin.
Tällä hetkellä käytössä on (muistaakseni, en jaksanut tätä kirjoittaessa lähteä kellariin tarkistamaan) 32" Heaton 10:t, jotka veljeltä aikoinaan perin. Tuntuvat nykyään ehkä vähän pieniltä, jäävät turhan ylös, kun laittaa polven oikiaan kohtaan.

Mulle tarjottiin tossa todella vähän käytettyjä pari vuotta vanhoja Bauereita, jotka tais olla 34". Pitäis käydä kokeilemassa.

Olen noin 175cm pitkä, mittasin http://www.goaliestore.com/board/equipm ... oject.html näiden ohjeiden mukaan ATK:n ja sain tulokseksi noin 44cm = 17,3"
Tämän tuloksen perusteella tommoiset 34" Bauerit voisivat olla jossain määrin sopivat.


Olen siis noilla Heatoneilla pelannut varmaan viis vuotta, mutta alkavat olla tiensä päässä. Pelailu on ihan harrastehokia keskimäärin 2x/vko, välillä saattaa jokunen lämärikin tulla, mutta ei mitään kauheaa ruoskimista. Vehkeet kuitenkin pitää olla kunnossa :lol:
Kiinnostaisi hieman tietää mitä polkkareille on tapahtunut tässä ajassa.. Ainakaan noilla ei kovin helppoa ole tiputtaa V:hen, ja olen varsin pystyssä pelaava / toispolvitorjuja vielä. Olen kuullut että uudemmat polkkarit kääntyvät lähes itsestään laskeutuessa, kun noilla vanhoilla saa oikeasti ajatuksen kanssa (ja polvien huutaessa) yrittää, jos V:tä haluaa.

Neuvoja otetaan vastaan. Kiitos ja anteeksi.
Suomen kesä on yleensä lyhyt, ja vähäluminen.
Blur
Rookie
 
Posts: 3
Joined: Thu Oct 28, 2010 12:43 pm
Location: Espoo

Postby Kömpe » Thu Aug 18, 2011 2:25 pm

Hiisi kun tuli lopetettua itse kiekko viime kaudella, mutta olisin aloittamassa uudelleen höntsä kiekon. Kamoja ei enää vain ole, uudet patjat pitäs hankkia nopeasti, mutta en oikeen osaa sanoa mistään varusteista mitään, vissii vähän pudonnu kärryiltä. Hinta luokkaa 400-700e kattellu kun ei harrasteeseen liene tarve mitään huippuja hommata:

Ehdotuksia? Itse olen kattellu seuraavia mutta jos olisi mielipiteitä tai kommentoitavaa olisi kiva kuulla.
Bauer Vapor x50 sr
Warrior Swagger Sr
Bauer Supreme ONE 60 ja 80 sr
Reebok Revoke 7000
Ei se vaihtamalla välttämättä parane... ;)
User avatar
Kömpe
Maalivahti
 
Posts: 35
Joined: Wed Apr 26, 2006 5:18 pm
Location: Vaasa

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests
cron