Rintapanssari, housujen päällä vai alla?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Rintapanssari, housujen päällä vai alla?

päällä
135
55%
alla
112
45%
 
Total votes : 247

Postby jonttu95 » Wed Jan 14, 2009 1:47 pm

mulla vapor xxx panssari ja pidän sitä päällä. joskus kokeillu pitää panssaria alla mut itse en oo tykänny
User avatar
jonttu95
Resident goalie geek
 
Posts: 233
Joined: Thu Jul 26, 2007 12:52 pm

Postby abellardo » Thu Jan 15, 2009 12:35 pm

Mulla RBK Premium I PRO ja pidän sitä housujen alla ja henkselit rintsin päällä
Pukukoppipelaajia tarvitaan aina!
User avatar
abellardo
Resident goalie geek
 
Posts: 355
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:20 pm
Location: Tampere

Postby ile#32 » Mon Jan 19, 2009 3:01 pm

Mä kans alkanu pitään housuissa ja vyö lenkistä niin kireelle kun saa. Jotenkin sivuilta vaan nousee ärsyttävästi housujen päälle ja joutuu jatkuvasti korjaan. Neuvoja? Ja vedot tulee kyllä helpommin läpi mut paljon parempi liikkua.
ile#32
Rookie
 
Posts: 5
Joined: Wed Jan 24, 2007 9:15 am

Postby Japetius » Mon Jan 19, 2009 3:36 pm

ile#32 wrote:Mä kans alkanu pitään housuissa ja vyö lenkistä niin kireelle kun saa. Jotenkin sivuilta vaan nousee ärsyttävästi housujen päälle ja joutuu jatkuvasti korjaan. Neuvoja? Ja vedot tulee kyllä helpommin läpi mut paljon parempi liikkua.


Jos siinä sun panssarissa on mahan kohalla semmonen lenkki, nii sio se esim. luistimennauhalla housuihin jonnekki lenkkiin, toimii hyvin ainaki mulla.
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby goalie#29 » Mon Jan 19, 2009 8:15 pm

Japetius wrote:
ile#32 wrote:Mä kans alkanu pitään housuissa ja vyö lenkistä niin kireelle kun saa. Jotenkin sivuilta vaan nousee ärsyttävästi housujen päälle ja joutuu jatkuvasti korjaan. Neuvoja? Ja vedot tulee kyllä helpommin läpi mut paljon parempi liikkua.


Jos siinä sun panssarissa on mahan kohalla semmonen lenkki, nii sio se esim. luistimennauhalla housuihin jonnekki lenkkiin, toimii hyvin ainaki mulla.


Eli lenkistä mennään jo. Tuohon voi vaikuttaa panssarin ja housujen malli ja koko. Jos et käytä henkseleitä, housut voi päästä valumaan, mistä seuraa siis panssarin nouseminen pois housuista.
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby Japetius » Tue Jan 20, 2009 1:52 pm

goalie#29 wrote:
Japetius wrote:
ile#32 wrote:Mä kans alkanu pitään housuissa ja vyö lenkistä niin kireelle kun saa. Jotenkin sivuilta vaan nousee ärsyttävästi housujen päälle ja joutuu jatkuvasti korjaan. Neuvoja? Ja vedot tulee kyllä helpommin läpi mut paljon parempi liikkua.


Jos siinä sun panssarissa on mahan kohalla semmonen lenkki, nii sio se esim. luistimennauhalla housuihin jonnekki lenkkiin, toimii hyvin ainaki mulla.


Eli lenkistä mennään jo. Tuohon voi vaikuttaa panssarin ja housujen malli ja koko. Jos et käytä henkseleitä, housut voi päästä valumaan, mistä seuraa siis panssarin nouseminen pois housuista.


Jaha.. tätä se siis teettää kun alkaa väsyneenä tutkimaan tekstejä ja parhaansa mukaan vastailemaan niihin :D
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby donkka » Thu Mar 19, 2009 6:41 pm

[quote="Pave The Keeper"]Me ollaan ostettu jo se Int Pro XL ja se makso poistomyynnistä jotain vähän päälle 100 euroo, normaalihintasena kait 275. Mä kokeilin myös Sr S, mutta se oli huomattavasti isompi kun toi Intti XL(<-eli siis Sr S on ihan liian iso vielä). Toi Intti XL on nyt ehkä vähän iso, mutta kesällä pitäs olla oikeen kokonen. Toisaalta toi Sr S oli PS I, joka on ainakin mun mielestä massiivisempi kuin PS II.[/quote]

Pave mistä tilasit panssarin??
donkka
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Tue Feb 12, 2008 10:57 am
Location: kajaani

Postby KMGOALIE » Thu Mar 19, 2009 9:10 pm

Päällä mut vois huomenna kokeilla tota sisällä jos se joidenkin mielestä helpottaa liikkumista . mut kyl oikee veskari kipua kestää :wink:
User avatar
KMGOALIE
Maalivahti
 
Posts: 54
Joined: Wed Oct 15, 2008 7:13 pm
Location: Helsinki

Postby abellardo » Thu Mar 19, 2009 9:25 pm

donkka wrote:
Pave The Keeper wrote:Me ollaan ostettu jo se Int Pro XL ja se makso poistomyynnistä jotain vähän päälle 100 euroo, normaalihintasena kait 275. Mä kokeilin myös Sr S, mutta se oli huomattavasti isompi kun toi Intti XL(<-eli siis Sr S on ihan liian iso vielä). Toi Intti XL on nyt ehkä vähän iso, mutta kesällä pitäs olla oikeen kokonen. Toisaalta toi Sr S oli PS I, joka on ainakin mun mielestä massiivisempi kuin PS II.


Pave mistä tilasit panssarin??


Toi paven viesti on yli vuoden vanha. Taitaa poistomyynnit menneet jo :lol: :lol:
Pukukoppipelaajia tarvitaan aina!
User avatar
abellardo
Resident goalie geek
 
Posts: 355
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:20 pm
Location: Tampere

Postby JoeL » Tue Apr 14, 2009 6:01 pm

Itellä on panssari rbk ja piän sen housujen päällä ja ei ole henkseleitä
meikä osaa :D
JoeL
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 23
Joined: Thu Apr 09, 2009 11:48 am
Location: Oulu

Postby Wallu#1 » Mon Apr 20, 2009 11:37 am

Itselläni(ki) on Rbk:n panssari,pidän sitä housujen päällä,ei henkseleitä.
Totta ne henkselit varmaan painaa sen panssarin sinne housujen sisään... :?:
Tilanteet loppuun asti.

http://www.youtube.com/watch?v=aVYXcMRx97g
(ja tosta toi top-3:nen...)
Wallu#1
Maalivahti
 
Posts: 59
Joined: Tue Jan 01, 2008 1:02 pm

Postby pantsu#1 » Tue May 05, 2009 1:56 pm

minä pidän housujen päällä.kokeilin housujen sisällä oli aika hyvä liikkua mutta ilmat kyllä lähti melkeen joka vedosta pihalle.
pantsu#1
MV-friikki
 
Posts: 82
Joined: Thu Mar 19, 2009 4:50 pm

Postby Cheese » Fri May 08, 2009 8:08 pm

Alla henkseleiden kera. Sidon panssarin myös kiinni housuihin.
Let There Be Cheese
And There Was Cheese
User avatar
Cheese
Resident goalie geek
 
Posts: 429
Joined: Thu Oct 18, 2007 7:13 pm
Location: Tampere

Postby roger » Sun May 10, 2009 2:43 pm

Otin muuten vähän aikaa sitten henkselit pois, minusta panssari on tarpeeksi tiukalla jo silloin kun sen on kiinnittänyt housuihin.
roger
Resident goalie geek
 
Posts: 439
Joined: Thu Apr 27, 2006 1:25 pm

Postby Japetius » Sun May 10, 2009 3:49 pm

Itellä ilmenny semmosia ongelmia, että välillä on ongelmia löytää hyvä tiukkuus panssarin osalta välillä housuje, ja muutaman kerran pitää sitten säätää kaukalon laidalla, mutta peleissä ei tarvitse edes oikeaa tiukkuutta miettiä ;)
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 5 guests
cron