Mistä muovia?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Mistä muovia?

Postby Lallo-Gr » Sun Feb 03, 2008 3:12 pm

Olisi tarvetta ohuelle ja hieman taipuisalle muovilevylle. En tiedä yhtää mistä ettiä. Kun semmoiselle olisi käyttöä näin omia modauksia varten. Ns. "lisä suojia" oli tarkoitus askarrella. Osaako kukaan sanoa, että mistä löytyisi?
User avatar
Lallo-Gr
Resident goalie geek
 
Posts: 175
Joined: Sat Sep 02, 2006 1:40 pm
Location: Kerrostalon kolmas kerros/ Epsoo

Postby no goalie no game » Sun Feb 03, 2008 3:18 pm

Etolasta löytyy kaikenlaista, teollisuuspuolen myymälästä. Eli niillä on kahta erilaista myymälää, toisesta saa kotikrääsää, teollisuusmyymälästä (jos se nyt on oikea nimi) taas rakennustarviketta yms. Itse asiassa taitaa mennä Etra-nimellä tuo teollisuuspuoli.

Heh, huomasin että kirjoitettujen viestien määrää ei enää näe, mutta minusta on tullut Lordi of goaltending :wink: :!:
-Pari helppoa alkuun, laukaisee mukavasti jännityksen... (Juha Taponen / Koovee)
User avatar
no goalie no game
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Wed Apr 26, 2006 7:18 pm
Location: Harviala

Postby Lallo-Gr » Sun Feb 03, 2008 3:36 pm

edt: Kiitos NGNG:lle vinkeistä. Auttoi todella!

Juu onnitelen kaikki tuon saavuttajia.
Itse kipusin juuri äsken tuohon 100 postaukseen eli resident goalie geek:iksi.

Kun postaus määrät kasvavat näitä "arvonimiä / käyttäjäryhmiä" on luotava lisää.

Mitäköhän seuraavaksi? :D
User avatar
Lallo-Gr
Resident goalie geek
 
Posts: 175
Joined: Sat Sep 02, 2006 1:40 pm
Location: Kerrostalon kolmas kerros/ Epsoo

Postby Blocker » Sun Feb 03, 2008 4:19 pm

Lallo-Gr wrote:Kun postaus määrät kasvavat näitä "arvonimiä / käyttäjäryhmiä" on luotava lisää.

Mitäköhän seuraavaksi? :D


Sekin nähdään kohta kun Stratos siirtyy God-tasolle. :wink:

Muoveista vielä, että koulun käsityöluokasta kannattaa vilkaista, sieltä on modausvälinettä löytynyt useampaan otteeseen. Ja vieläpä yllättävän tarkoitukseen sopivia.
Blocker
Lord of goaltending
 
Posts: 727
Joined: Fri Dec 01, 2006 8:04 pm
Location: Tampere

Postby Tzeiba » Sun Feb 03, 2008 6:48 pm

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että varusteiden modaukseen kannattaa käyttää ainoastaan polykarbonaattia. Käytännössä särkymätön muovi ja sitä pystyy taivuttamaan kylmänä. Paksuuksia on 0.75:stä millistä ylöspäin. Ite oon ostanu teollisuus Etolasta.
User avatar
Tzeiba
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Mon Oct 01, 2007 11:43 am
Location: Turku

Postby Stratos » Sun Feb 03, 2008 7:39 pm

Onkin tullut mietittyä, että mistä löytäisi tarvikkeita kamojen modaamiseen. Netistä tilaamalla kun tulee aina postimaksut päälle, joten ei viitsi.. :roll: Täytyy siis kattella missäpäin lähin Etola on.

Blocker, mulle tulee tekstiksi varmaan sitten "Lundqvist" :lol:
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

Postby jukka77 » Sun Feb 03, 2008 8:33 pm

myös polyeteeni toimii verrattomasti, sanovat esmes mun pelihousut ja kilven levy.
j
jukka77
Resident goalie geek
 
Posts: 170
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:53 am

Postby Jore » Mon Feb 11, 2008 11:15 am

Aikasemmin kun modasin itse kamoja, niin ensin käytin näitä Etolan muoveja, mutta ne ei tuntunut kestävän tarpeeksi hyvin ja sitten päädyin ostamaan rautakaupasta ihan läpinäkyvää "pleksiä" mitä myyjä suositteli. En muista tarkkoja hc nimityksiä, mutta silloin oli kyllä ihan hyllytavaraa ja hyvin kesti. Se ei kyllä ollut kovinkaan taipuisaa, jos semmoista välttämättä haluaa.
Parhaiten toimi kun laittoi pleksin ja molemmille puolille telttapatjaa. Pysyy paremmin ehjänä ja on myös mukavemman tuntuinen. Niin ja kannatta aina neuloa näille oma "pussi" nylonista, niin kestää kulutusta paremmin :)
Jore
Resident goalie geek
 
Posts: 262
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:55 pm

Postby Miglu » Fri Feb 29, 2008 7:13 pm

Itse tein entisiin RBK:hini polviläpät, retkipatjaa vaan leikkelin ja kangasta päälle :lol: Hyvin se sitten auttoi, oli nääs liian ohuet ne suojat polven kohdalla.
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest