Tsekatkaa Juhan laatimat säännöt.

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Tsekatkaa Juhan laatimat säännöt.

Postby Jamo Hautakoski » Sat Jan 12, 2008 1:05 pm

Kaikenlainen yritysten mainostaminen on edelleen pannassa tällä saitilla.
En usko että kukaan tahallaan lähettää sääntöjen vastaisia viestejä, välillä vaan ollaan niin innostuneita jostain jutusta että tuppaa unohtumaan.
Tsekatkaa siis aina välillä muistin virkistämiseksi Juhan säännöt tuolta tiedotteet-osiosta niin ei moderaatoreiden tarvitse poistella eikä modata kenenkään viestejä.
Kiitos ja kumarrus
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

säännöt

Postby Jamo Hautakoski » Wed Apr 16, 2008 7:26 am

Simmons-ketju jouduttiin poistamaan, koska ketjussa alkoi taas esiintymään sääntöjenvastaista kirjoittelua.
Uskokaa nyt että minkäänlainen yllytys tai vinkit tullien ja verojen kiertämiseen ei ole sallittua tällä keskustelupalstalla.
Jatkossa moderaattorit tulevat olemaan entistäkin tarkempia vastaavanlaisten ketjujen kanssa koska jatkuvasta muistuttamisesta huolimatta sääntöjä ei noudateta.

terveisin
Jamo
Moderaattori
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby Stratos » Wed Apr 16, 2008 2:36 pm

Entäs jos sääntöjä rikkovat viestit olisi poistettu ja tuo äskeinen viesti postattu kys. aiheeseen?
Image
Mielipiteistä keskustellaan
Stratos
Lord of goaltending
 
Posts: 1809
Joined: Fri Apr 28, 2006 12:11 pm
Location: Edmonton, AB, Canada

mainostaminen

Postby Jamo Hautakoski » Fri Jan 30, 2009 11:22 pm

Terve
Viestejä taas jouduttu poistamaan ja taas kyseessä sama syy: Mainostaminen.
Tämä Foorumi ei ole yritysten mainospaikka ja sitä on syytä kaikkien kunnioittaa.
Poikkeus on tietysti Goaliepro joka ylläpitäjänä mainostaa joskus jonkin verran edustamiaan merkkejä.
terveisin
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Simmons

Postby older mv fan » Fri Dec 18, 2009 6:34 pm

Tervehdys
Ihon hyvä että mainostus on kiellettyä, mutta en ymmärrä miksi Simmons keskusteluketju on katkaistu koska kenen kannattaa mainostaa Simmonsia kun sitä ei kukaan tuo maahan. Ymmärrettävää olisi jos kyseessä olisi Vaughn tai Bauer yms....
On maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
P.S Mainostuksen uhasta piittaamatta em. kamat ovat hyvä hinta/laatusuhteisia.....
:shock: :wink:
older mv fan
Rookie
 
Posts: 2
Joined: Fri Dec 18, 2009 6:25 pm

Re: Simmons

Postby goalie#29 » Fri Dec 18, 2009 9:02 pm

older mv fan wrote:Tervehdys
Ihon hyvä että mainostus on kiellettyä, mutta en ymmärrä miksi Simmons keskusteluketju on katkaistu koska kenen kannattaa mainostaa Simmonsia kun sitä ei kukaan tuo maahan. Ymmärrettävää olisi jos kyseessä olisi Vaughn tai Bauer yms....
On maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
P.S Mainostuksen uhasta piittaamatta em. kamat ovat hyvä hinta/laatusuhteisia.....
:shock: :wink:

Noh, Simmons-varusteet ovat halpoja kopioita Goaliepron edustamista merkeistä. Ja juuri ulkomailta tilaaminen on Goalieprolle haitallista, koska usein ulkomailta tilataan Goaliepron edustamia varusteita.
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

poistaminen

Postby Jamo Hautakoski » Thu Feb 04, 2010 3:51 pm

Moi
Modet ei poistele juurikaan mitään viestejä näistä keskusteluista, koska siihen ei kirjoittajat juurikaan ole antaneet aihetta. Ei meillä kenelläkään ole oikeasti edes aikaa käydä näitä ketjuja koko ajan läpi, joten vastuu on hyvin pitkällä palstalle kirjoittavilla. Hyvinhän tämä on toiminut.
Jos jotain joskus poistetaan, niin siihen on yleensä syynä kaksi asiaa:
1. Linkki jonkun yrityksen sivuille ( mainostaminen kielletty)
2. Kirjoittelu on hyvän tavan vastaista

Kaikista varustemerkeistä saa tietysti keskustella aivan vapaasti, kunhan keskustelu on sääntöjen puitteissa.

Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby Sape] » Tue May 11, 2010 2:04 pm

Itseäni ainakin v*tuttaa aivan suunnattomasti, kun monet uudet käyttäjät tekevät jokaiselle pikku kysymykselle oman aiheen, vaikka sen voisikin laittaa johonkin muuhun topickiin.
Sape]
Resident goalie geek
 
Posts: 214
Joined: Mon Oct 06, 2008 4:13 pm

Re: Simmons

Postby jrman » Thu Jul 22, 2010 8:48 pm

goalie#29 wrote:
older mv fan wrote:Tervehdys
Ihon hyvä että mainostus on kiellettyä, mutta en ymmärrä miksi Simmons keskusteluketju on katkaistu koska kenen kannattaa mainostaa Simmonsia kun sitä ei kukaan tuo maahan. Ymmärrettävää olisi jos kyseessä olisi Vaughn tai Bauer yms....
On maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
P.S Mainostuksen uhasta piittaamatta em. kamat ovat hyvä hinta/laatusuhteisia.....
:shock: :wink:

Noh, Simmons-varusteet ovat halpoja kopioita Goaliepron edustamista merkeistä. Ja juuri ulkomailta tilaaminen on Goalieprolle haitallista, koska usein ulkomailta tilataan Goaliepron edustamia varusteita.


tähän pitää kommentoida sen verran, että tuo ei voi olla rajoittava asia että joku haluaa tilata jotain halvempaa. Kaikkien perse ei kestä kustannuksia, jos kamat pitää Suomesta ostaa.

Harrasteveskarille joku Brians on monesti liian kallis merkki. Itse odotin Stompin olevan edullisempi, mutta olihan se aika yllätys kun setin hinta selvisi.

Eli siis, jos joku neuvoo tullien kiertoa, niin toki viestit poistoon. Mutta edulliset vaihtoehdot pitää pystyä käsittelemään. Ja esim Simmons, kyllä se ihan laatua on, eikä pelkkä halpakopio.
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Postby Goalie99 » Mon Jan 10, 2011 6:23 am

Sitten itseäni alkoi lievästi sanottuna ärsyttää, kun käyttäjä jardell kokoajan heitti mulle p*sk* yyveetä, esim. ''Kerran rasioista kotoisin oleva pissis sai mahtavan idean jnejnejne'', ja laitto musta pilkkaus tarinan huumoria??!-topickiin....
Mielestäni meni vähän taas ylitte toi homma.
Onneksi moderaattorit poisti viestin, ainakaan seuraavana päivänä en nähnyt sitä pilkkausviestiä siellä.
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby jardell » Mon Jan 10, 2011 8:03 am

Goalie99 wrote:Sitten itseäni alkoi lievästi sanottuna ärsyttää, kun käyttäjä jardell kokoajan heitti mulle p*sk* yyveetä, esim. ''Kerran rasioista kotoisin oleva pissis sai mahtavan idean jnejnejne'', ja laitto musta pilkkaus tarinan huumoria??!-topickiin....
Mielestäni meni vähän taas ylitte toi homma.
Onneksi moderaattorit poisti viestin, ainakaan seuraavana päivänä en nähnyt sitä pilkkausviestiä siellä.


jospa se liisa nyt oikeen miettii että kukahan niitä yyvee viestejä rupesi lähettämään...

ensimmäisen julkaisinkin... ja mulla on niitä kyllä sen verran lisää että kyllä niistä huumori osastolle hupia saadaan!!!! Esim oon 99 syntynyt mut siltii 14wee 185cm tyttö... jeah täts rait..
paino on voimaa, yli paino on ylivoimaa... ;)
jardell
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:37 pm
Location: nakkila

Postby Goalie99 » Mon Jan 10, 2011 8:44 am

Jaa, no mistäs sä päättelet että mä oon 99 syntyny?
Pidä jo vihdoin se turpas ummessa :x
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby jardell » Mon Jan 10, 2011 8:54 am

Goalie99 wrote:Jaa, no mistäs sä päättelet että mä oon 99 syntyny?
Pidä jo vihdoin se turpas ummessa :x




e tytöt 3 molari... kertooko sulle mitään????

Itse osaan laskea..



Elikkäs nyt olen 13 ja täytän helmikuussa 14.
Viisi vuotta sitten, eli 2006 jolloin olin jotain 9vee, olin 145 pitkä.
Nyt olen 185cm ja noin 14 elikkäs silleen.

tunnut kyllä olevan kovapäinen kun eilen sanoit ettet postaile enää mitään jossen mäkään ja senkus vaan jatkat...
Mun mielestä näissä foorumin säännöissä voitaisiin tyhmyydestä rokotaa, ja silloin eräs nimeltämainitsematon tyttö olisi jo täysin rokotettu.. ;)
paino on voimaa, yli paino on ylivoimaa... ;)
jardell
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:37 pm
Location: nakkila

Postby Mc#34 » Mon Jan 10, 2011 2:48 pm

TPS Tytöthän on Tepsin junioriseuran ainut tyttöjen joukkue, joten mukaan on mahtunut ikähaarukasta 01-97.

Mc#34
User avatar
Mc#34
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 20
Joined: Mon Jan 10, 2011 2:42 pm

Postby jardell » Mon Jan 10, 2011 5:19 pm

Mc#34 wrote:TPS Tytöthän on Tepsin junioriseuran ainut tyttöjen joukkue, joten mukaan on mahtunut ikähaarukasta 01-97.

Mc#34



ja lyhin maalivahti on 3metrinen???
paino on voimaa, yli paino on ylivoimaa... ;)
jardell
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:37 pm
Location: nakkila

Next

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 9 guests
cron