goaliepron väki

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

goaliepron väki

Postby weasel » Tue Nov 06, 2007 2:18 pm

Haluaisin nyt antaa hieman noottia teillle (lue jamolle), koska olen soittanut enemmän kuin 3 kertaa, lähettänyt tekstiviestejä ja pari sähköpostiakin on tullut tekaistua, mutta vastausta en ole saanut yhteenkään edellä mainituista yrityksista! Olen koittanut saada yli viikon ajan jamoa kiinni , mutta kun ei niin ei. Mielestäni tämä ei ole hyvää asiakaspalvelua, joten aion hankkia räpylän ja kilven jostain muualta kuin teiltä. Olen koittanut ottaa yhteyttä niinä aikoina joina jamo on kirjannut olevansa parhaiten tavoitettavissa. toivottavasti muilla ei tule olemaan tätä harmillista ongelmaa. Olisin ostanut teiltä ensinmäistä kertaa jotakin, niin kyllä tämä jotain lovea tekee yrityksen imagolle ainakin minun puolella.
allekirjoittanut onnittelee!
weasel
Maalivahti
 
Posts: 42
Joined: Fri Jan 19, 2007 3:33 pm
Location: helsinki

Postby Jukka Ropponen » Tue Nov 06, 2007 2:29 pm

Laitoin viestin jamolle että näkee ja osaa itse vastata. Muistakaa että kiekko on meille kaikille harrastus ja intohimo, vaikka päivittäinen leipä tulee jamolle, Pekalle ja minulle ihan muista töistä. Tästä johtuen meillä on kaikilla aika lailla muitakinm kiireitä ja välillä matkoja jne.

Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa että olet oikeassa ja meidän pitäisi pystyä vastaamaan paremmin asiakkaille.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

yhteydenotto

Postby Jamo Hautakoski » Tue Nov 06, 2007 2:41 pm

Terve
Kyllä meikäläisen kohtuullisen hyvin saa kiinni, vaikka kieltämättä välillä voi mennä 1 päivä ennenkuin ehdin vastaamaan ( työmatkat ym. kiireet)
Kerrataan vielä nämä yhteydenpitomuodot, jollain varmasti saa kiinni.
1. YV saitin kautta. Vastailen päivittäin
2. jamo.hautakoski@goaliepro.com. Pyrin tsekkaamaan meilit joka päivä, mutta ainakin joka toinen päivä.
3. myynti@goaliepro.com. Pekkaa tsekkaa päivittäin ja vastaa.
4. Soitto numeroon 040-9011040. Vastaan iltaisin. Myös Valtteri vastaa tähän numeroon iltaisin silloin kun en itse ole paikalla. Jos ei vastata, niin viestin voi jättää vastaajaan. Soitamme takaisin mahd. pian.
5. SMS -viesti samaan numeroon. Näihin vastataan joka päivä.

terveisin
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Postby idooh » Fri Nov 09, 2007 11:21 am

joo, mullakin on vähän palautetta palveluun!!

tiedustelin eräistä patjoista joista olin kiinnostunut. vastauksen sain neljän päivän kuluttua. homma ihan ok siinä viikonloppu välissä. sain tietoon hinnan! luvattiin käydä tarkistamassa varasto, mitä värejä löytyy kyseisessä koossa. aikaa on nyt kulunut pari viikkoa, eikä ole kuulunut mitään. varasto todella kaukana?.
eikä tämä ainut kerta!
kuivaharjoitus dvd:täkin tilailin mutta sitäkään ei saatu toimitettua!?
ymmärrän että vakityö pitää hoitaa ensin vaikka se haittaa harrastusta ja sivu bisnestä!

p.s. vieläkin ne patjat kiinnostaa!
p.s.s. kuvia sähköpostiin ?
idooh
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:37 am
Location: Kannus

Postby Valtsu » Fri Nov 09, 2007 6:14 pm

Mä olen ollut tyytyväinen palveluun. Mitä nyt housujen kans vähä kesti, mut mailat yms. on tullut niinku ollaan sovittu. Ja varusteilla oli kokeilu mahdollisuus ennen kauppoja. Olen siis tyytyväinen. :D
User avatar
Valtsu
Maalivahti
 
Posts: 49
Joined: Mon May 14, 2007 6:11 pm
Location: Lohja

Postby idooh » Fri Dec 07, 2007 9:25 am

kyllä tää on vaikeaa !!
ei varmaan haluta tehdä kauppaa!
kuukausi on yritetty patjoja hommata mutta ei näytä kiinnostavan palvella.
kyselyjä olen laittanut pekalle maililla, mutta ei niin ei!! ????
surkeaa toimintaa!! :evil:
idooh
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 25
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:37 am
Location: Kannus

palvelu

Postby Jamo Hautakoski » Fri Dec 07, 2007 10:59 am

Terveiset sinne Kannukseen.
Kyseessä siis ne patjat jotka haluat testiin, eikö niin. Meillähän on tämä ainutlaatuinen palvelu että lähetämme varusteita kokeiltavaksi mahdollisuuksien mukaan niille joilla ei ole mahdollisuutta tulla varastolle niitä katsomaan ja itse hakemaan. Tällä hetkellä meillä on 1 pari näitä McKenney kokeilupatjoja, jotka kiertävät kiinnostuneilla maalivahdeilla ja joita voi vapaasti testata.Patjat tänään palautuneet edelliseltä testaajalta ja voin ne huomenna lähettää matkahuollon välityksellä Kannukseen jos vielä olet kiinnostunut. Soitellaan klo 17.00 jälkeen.
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests