Tukeeko joukkue varusteostoksia?

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Postby Japetius » Sat Jan 10, 2009 5:01 pm

Ehkäpä yhdistäminen olisi jossain suhteessa hyvä tai sitten opetella kattomaan ensin onko samantyylisiä topikkeja olemassa.
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby abellardo » Sat Jan 10, 2009 6:50 pm

Kooveessa saa patjat, rällän ja kilven. Ja myös rintapanssarin saa. Mulla oli viime vuonna D-junnuissa uudet RBK:n kintaat ja polkkeet. Ja myös uusi ccm:män rintsi. Kaikista alko tällä kaudella tulla vedot läpitte. Nykyään on käytetyt kintaat, käytetty rintsi ja uudet polkkeet. Kaikki oli uusissa mitoissa ja hyvässä kunnossa kun haettiin
Pukukoppipelaajia tarvitaan aina!
User avatar
abellardo
Resident goalie geek
 
Posts: 355
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:20 pm
Location: Tampere

Postby goalie#29 » Sun Jan 11, 2009 6:15 pm

Itse asiassa topicit ovat aivan hyvät erillään. Molemmissa on eri aihe. Toisessa seura vs. pelaajat ja vanhemmat, toisessa pelaajat ja vanhemmat vertailussa. Sitäpaitsi molemmat aiheet ovat tehty kauan sitten. Menee vähän turhaksi tämä yhdistettävien ketjujen kaivaminen..
goalie#29
Lord of goaltending
 
Posts: 969
Joined: Sat Oct 13, 2007 3:09 pm
Location: Kouvola

Postby Japetius » Sun Jan 11, 2009 7:05 pm

Siinä mielessä oikeessa, jos alkas yhisteleen samantyylisiä, niin tulis moitetta että "ettehän te nuita muitakaan" ja joutus sitte yhisteleen semmosia ketjuja joihin viimiset kirjottelut on tapahtunu yli puoli vuotta sitten.
"Pelin tuloksella ei oo merkitystä, tää on vaan jääkiekkoo"
Japetius
Resident goalie geek
 
Posts: 198
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:31 pm
Location: Keminmaa

Postby mazazaza » Sun Jan 11, 2009 7:36 pm

Samaa mieltä, ja loppuen lopuksi, koska jokainen aihe liittyy jääkiekkoon niin meillä olisi enää yksi topikki jäljellä, kun kaikki pitäis yhdistää. :roll:

Ja ettei ihan offtopiciks mene niin meidän seura ei kyllä tue yhtään maalivahtien varusteiden hankinnassa. Kuukausimaksusta vähennetään vain pieni osa ja siihen se jääkin. :?
mazazaza
MV-friikki
 
Posts: 96
Joined: Fri May 12, 2006 3:32 pm
Location: tuusula

seuraa ei tue

Postby da_goalie » Sun Jan 11, 2009 7:47 pm

Seura ei tue minunkaan joukkueessa pätkääkään.. Suurin apu on ehkä se että sanotaan "sun pitäis hankkii uus tommone" ja tietysti omilla rahoilla.
Mutta jos jotain positiivistä haetaan, niin saa muokata settiään juuri niillä varusteilla joista pitää (ja on varaa) :wink:
kaikki kiinni, loput kulmiin
da_goalie
Resident goalie geek
 
Posts: 159
Joined: Sat Oct 04, 2008 6:04 am
Location: Lohja

Postby vege00 » Tue Jun 21, 2011 10:43 am

Meilläkää ei joukkue maksa mitää.
vege00
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Mon Mar 07, 2011 6:46 pm
Location: kouvola

Postby vili97 » Sat Jul 23, 2011 8:56 pm

Meidän seura antaa kyllä ehkä jollekkin g-junnulle varusteet mutta siitä eteenpäin pitää ostaa kaikki ite. Luulis ehkä että vähä vanhemmatki sais ees joitakin kamoja käyttöön ku on nii kalliit kuukausimaksut. Mutta se saattaa johtua siitä että hallissa on hirveen kalliit jäävuorot.
User avatar
vili97
Resident goalie geek
 
Posts: 121
Joined: Tue Jun 14, 2011 4:56 pm

Postby N.Bäckström » Sat Jul 23, 2011 10:00 pm

No ei kyllä tue joukkue senttiäkään varuste ostoksissa.
On sen verran pieni seura että minä oon ainoo maalivahti ja ei pelaajiakaan ole ainakaan liikaa.
Kyllä minä nyt ymmärrän että seuralta ei tukea saa jotka tarvii jokaisenkin sentin
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Postby jani91 » Mon Jul 25, 2011 7:13 pm

eipä meilläkkään päin hirveesti apuja heru :cry: Onneks saa osissa sitte kamoja aina maksettua niin ei kaikki rahat mene kerralla ku oikein innostuu :D
jani91
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Wed Apr 15, 2009 10:37 am
Location: suonenjoki

Postby Goalie99 » Tue Aug 16, 2011 6:49 pm

Ei kylläkään täällä TPS-seurassakaan(!) ainakaan meidän tyttöjoukkue ole saanut pennin hyrrää veskareiden EIKÄ myöskään kenttisten vermeille :cry:
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Tofo » Fri Aug 19, 2011 9:51 am

Nastolassa saa patjat, rintapanssari, kilpi ja räpylä. Itse pelaan Naskin edustusjoukkueessa ja joka ikäluokassa olen saanut siitä olen todella kiitollinen ,että seura on mukana maalivahti toiminassa!
Tofo
Maalivahti
 
Posts: 33
Joined: Thu Oct 21, 2010 3:27 am
Location: Nastola

Postby Goalie#79 » Sat Aug 20, 2011 4:25 pm

Goalie99 wrote:Ei kylläkään täällä TPS-seurassakaan(!) ainakaan meidän tyttöjoukkue ole saanut pennin hyrrää veskareiden EIKÄ myöskään kenttisten vermeille :cry:


No eipä se kyllä Jyp-96 joukkueessakaan kuin pelaajille kypärät jotka eivät ole mitkään maailman parhaat niin tuskin nuoremmissakaan kauheena tueta, en oo aivan varma mutta oletan.
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

Postby Goalie99 » Mon Aug 22, 2011 6:17 am

Goalie#79 wrote:
Goalie99 wrote:Ei kylläkään täällä TPS-seurassakaan(!) ainakaan meidän tyttöjoukkue ole saanut pennin hyrrää veskareiden EIKÄ myöskään kenttisten vermeille :cry:


No eipä se kyllä Jyp-96 joukkueessakaan kuin pelaajille kypärät jotka eivät ole mitkään maailman parhaat niin tuskin nuoremmissakaan kauheena tueta, en oo aivan varma mutta oletan.


Niinpä, tuntuu vain että usein köyhemmät( ei voi yleistää )''pikkuseurat'' satsaavat varusteihin paljon enmmän kuin esim. TPS, Jyp tai jokin muu ''suurempi'' seura. Voi johtua mys siitä, että isoimmilla seuroilla alkaa olla niitä junnujakin niin saakelisti.
User avatar
Goalie99
Resident goalie geek
 
Posts: 390
Joined: Sat Apr 03, 2010 9:05 am

Postby Goalie#79 » Mon Aug 22, 2011 12:15 pm

Itse kun nousin vasta tänä kautena tuonne JYP:iin niin en tiedä sitten saivatko junnut maalivahdin kamoja kuten Tikissä ja Jykissä (Tikkakosken kiekko yhdistyi Palokan kiekon kanssa Jyvässeudun kiekoksi), mutta niissä ainakin tarjottiin nuoremmille maalivahdeille maila,rintsi,patjat,kilpi,räpylä aina olikohan 11 vuotiaaksi asti?
(Penkki)Urheilijoiden aatelia
Goalie#79
Resident goalie geek
 
Posts: 177
Joined: Sat Jan 30, 2010 1:41 pm
Location: Jyväskylä MLK

Previous

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests
cron