varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Varmasti

Postby Samuli » Sun Jan 15, 2012 7:29 pm

Varmasti, jos vain saisi sen numeron jostain
Samuli
Rookie
 
Posts: 2
Joined: Mon Dec 19, 2011 6:27 pm

Kuluneiden pajojen korjaus

Postby tero_78 » Sun Jan 29, 2012 3:13 pm

Köyhän miehen do-it-yourself kokeilu tuotti hyvän tuloksen. :)

Patjojen kuluneen alareunan korjaus nestemäisellä kumilla tuotti hyvän ja kulutusta kestävän pinnan.

Kuva: http://raatokiito.kuvat.fi/kuvat/MV-Rom ... una%29.JPG

Patjan reuna oli tosiaan ihan puhki kulunut alunperin. Vähän alkuun jännitti, miten tuo kestää kovaa mekaanista rasitusta, mutta hienosti on kestänyt!
Ei ne tartu..
User avatar
tero_78
Resident goalie geek
 
Posts: 128
Joined: Wed Oct 18, 2006 6:13 am
Location: Eurajoki

Postby Maxell » Sun Mar 25, 2012 11:16 am

Pistäiskö joku Liimataisen tai jonkun muun luotettavan korjaajan yhteystietoja yv:llä.
Maxell
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 24
Joined: Sat Aug 09, 2008 7:46 pm

Postby maojala » Sun Mar 25, 2012 3:54 pm

Laittaisko joku yv:llä Liimataisien yhteystiedot.
maojala
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Mon Nov 24, 2008 2:54 pm

Postby Felix » Sun Apr 01, 2012 11:18 am

Onnistuisko joku laittamaan myös minulle Liimataisen numeron?

aki.inkinen@gmail.com
Felix
Rookie
 
Posts: 4
Joined: Thu Oct 02, 2008 1:09 am

Postby maojala » Fri Apr 06, 2012 11:42 am

maojala wrote:Laittaisko joku yv:llä Liimataisien yhteystiedot.


Ei oo vielä kukaan kerennyt yhteystietoja laittamaan, joten uusi yritys.
maojala
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Mon Nov 24, 2008 2:54 pm

Postby maojala » Sun Apr 15, 2012 1:53 pm

maojala wrote:
maojala wrote:Laittaisko joku yv:llä Liimataisien yhteystiedot.


Ei oo vielä kukaan kerennyt yhteystietoja laittamaan, joten uusi yritys.


Kolmas yritys. Joko yv:llä tai vaihtoehtoisesti maojala@japo.fi

Kiitos!

Yhteystiedot saatu.
maojala
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Mon Nov 24, 2008 2:54 pm

Postby jardell » Thu May 03, 2012 8:43 am

Liimataisen tietoja olisin myös vailla... Kiitos ja kumarrus.
paino on voimaa, yli paino on ylivoimaa... ;)
jardell
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:37 pm
Location: nakkila

Postby jardell » Tue May 15, 2012 11:46 am

jardell wrote:Liimataisen tietoja olisin myös vailla... Kiitos ja kumarrus.


kellään ei siis liimataisen yhteystietoja ole?
paino on voimaa, yli paino on ylivoimaa... ;)
jardell
Rookie
 
Posts: 14
Joined: Sun Nov 07, 2010 8:37 pm
Location: nakkila

Korjaus palvelu

Postby Natzo » Tue Jul 10, 2012 6:07 am

Täällä on kyselty korjaus palvelua!

Raisiossa toimiva varusteiden korjauspalvelu hoiti muutamassa päivässä oman Briansini uuteen uskoon. On tehnyt Tps:lle kaikki korjaukset et ei mikään nyrkkipaja.

Hintaa tuli matkahuoltoineen 50e

Tässä yhteys tiedot.
Markko Packalen
040 5278007
Natzo
Rookie
 
Posts: 10
Joined: Mon Sep 01, 2008 12:49 pm

Re: varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Postby tsr » Wed Oct 03, 2012 1:16 pm

Olen vaihtamassa ranne/peukalolevyä RBK:n räpylään ja edessä olisi itse levyn muotoilu. Olen nähnyt usein myytävien räpylöiden ilmoituksissa mainintoja erikoismuotoiltujen peukalolevyjen osalta. Olisiko jollain laittaa kuvia tai piirroksia/selvennöksiä mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eli peukalo-osa pitäisi saada muotoiltua niin, että kiekot löytäisivät helpommin tiensä pussin pohjalle.
Vaativaa hommahan se varmaan on, mutta jos saisi edes sen periaatteen selville niin pääsisi kokeilemaan toteutusta.

Kuvat ja muut vinkit voi meilata osoitteeseen tomi_saaristo (@) hotmail.com

Jo etukäteen vinkeistä kiittäen,
Tomi
tsr
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Sun Oct 10, 2010 9:19 am

Re: varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Postby Mypa » Tue Oct 09, 2012 8:23 am

tsr wrote:Olen vaihtamassa ranne/peukalolevyä RBK:n räpylään ja edessä olisi itse levyn muotoilu. Olen nähnyt usein myytävien räpylöiden ilmoituksissa mainintoja erikoismuotoiltujen peukalolevyjen osalta. Olisiko jollain laittaa kuvia tai piirroksia/selvennöksiä mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eli peukalo-osa pitäisi saada muotoiltua niin, että kiekot löytäisivät helpommin tiensä pussin pohjalle.
Vaativaa hommahan se varmaan on, mutta jos saisi edes sen periaatteen selville niin pääsisi kokeilemaan toteutusta.

Kuvat ja muut vinkit voi meilata osoitteeseen tomi_saaristo (@) hotmail.com

Jo etukäteen vinkeistä kiittäen,
Tomi


Onko entinen levy rikki vai väärän mallinen?? Jos rikki ja muuten hyvä niin purat levyn irti ja teet polyeteenistä uuden samanlaisen, ei oo vaikiaa jos vähänkään on askarrellu. Merkkaa jotenki narujen reitti niin muistat kasata oikein, pienet mustekynä tai tussi merkit on ihan käteviä, samoin digikuvat.
Mypa
Rookie
 
Posts: 10
Joined: Thu Aug 18, 2011 3:21 pm

Re: varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Postby tsr » Tue Oct 09, 2012 8:39 pm

Mypa wrote:
tsr wrote:Olen vaihtamassa ranne/peukalolevyä RBK:n räpylään ja edessä olisi itse levyn muotoilu. Olen nähnyt usein myytävien räpylöiden ilmoituksissa mainintoja erikoismuotoiltujen peukalolevyjen osalta. Olisiko jollain laittaa kuvia tai piirroksia/selvennöksiä mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eli peukalo-osa pitäisi saada muotoiltua niin, että kiekot löytäisivät helpommin tiensä pussin pohjalle.
Vaativaa hommahan se varmaan on, mutta jos saisi edes sen periaatteen selville niin pääsisi kokeilemaan toteutusta.

Kuvat ja muut vinkit voi meilata osoitteeseen tomi_saaristo (@) hotmail.com

Jo etukäteen vinkeistä kiittäen,
Tomi


Onko entinen levy rikki vai väärän mallinen?? Jos rikki ja muuten hyvä niin purat levyn irti ja teet polyeteenistä uuden samanlaisen, ei oo vaikiaa jos vähänkään on askarrellu. Merkkaa jotenki narujen reitti niin muistat kasata oikein, pienet mustekynä tai tussi merkit on ihan käteviä, samoin digikuvat.
Levy oli keskeltä halki. Taivuttelin uuden levyn 3mm polyeteenistä ja ihan suht ok se tuntui onnistuvan...mutta mielenkiinnosta olisi ollut kiva tietää miten se peukalon kohta tulisi oikeasti muotoilla, jotta kiekot kimpoilisivat pussin pohjalle. Koitin tehdä mahdollisimman kuperan mallisen siitä peukalon kohdasta niin kuin se ikäänkuin viettäisi pussin pohjaa kohden.
Seuraavaksi onkin se jännin vaihe edessä eli kokoon parsiminen...kuvia ja muistiinpanoja purkamisvaiheista on tehty, mutta ei sitä ikinä etukäteen tiedä miten se loppupeleissä onnistuu...
tsr
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Sun Oct 10, 2010 9:19 am

Re: varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Postby tkemppainen » Thu Oct 11, 2012 6:59 pm

tsr wrote:
Mypa wrote:
tsr wrote:Olen vaihtamassa ranne/peukalolevyä RBK:n räpylään ja edessä olisi itse levyn muotoilu. Olen nähnyt usein myytävien räpylöiden ilmoituksissa mainintoja erikoismuotoiltujen peukalolevyjen osalta. Olisiko jollain laittaa kuvia tai piirroksia/selvennöksiä mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eli peukalo-osa pitäisi saada muotoiltua niin, että kiekot löytäisivät helpommin tiensä pussin pohjalle.
Vaativaa hommahan se varmaan on, mutta jos saisi edes sen periaatteen selville niin pääsisi kokeilemaan toteutusta.

Kuvat ja muut vinkit voi meilata osoitteeseen tomi_saaristo (@) hotmail.com

Jo etukäteen vinkeistä kiittäen,
Tomi


Onko entinen levy rikki vai väärän mallinen?? Jos rikki ja muuten hyvä niin purat levyn irti ja teet polyeteenistä uuden samanlaisen, ei oo vaikiaa jos vähänkään on askarrellu. Merkkaa jotenki narujen reitti niin muistat kasata oikein, pienet mustekynä tai tussi merkit on ihan käteviä, samoin digikuvat.
Levy oli keskeltä halki. Taivuttelin uuden levyn 3mm polyeteenistä ja ihan suht ok se tuntui onnistuvan...mutta mielenkiinnosta olisi ollut kiva tietää miten se peukalon kohta tulisi oikeasti muotoilla, jotta kiekot kimpoilisivat pussin pohjalle. Koitin tehdä mahdollisimman kuperan mallisen siitä peukalon kohdasta niin kuin se ikäänkuin viettäisi pussin pohjaa kohden.
Seuraavaksi onkin se jännin vaihe edessä eli kokoon parsiminen...kuvia ja muistiinpanoja purkamisvaiheista on tehty, mutta ei sitä ikinä etukäteen tiedä miten se loppupeleissä onnistuu...

Tästä olen tehnyt ohjeet tuonne "Ohjeita ja vinkkejä varusteiden omatoimiseen korjaukseen" osioon viewtopic.php?f=3&t=5406.
User avatar
tkemppainen
Maalivahti
 
Posts: 39
Joined: Sat Feb 21, 2009 5:03 pm
Location: LAHTI

Re: varusteiden korjaus (patjat, räpylä)

Postby tsr » Wed Oct 17, 2012 10:19 pm

Onko kellään tietoa mistä sais ostettua keinonahkaa, jota voisi käyttää patjojen korjauksessa? Onko sitä Jenproota tai clarinoa vastaavaa tullut kylillä eteen? Valkoista perus nahka jäljitelmää tarttis. EI mitään kuvioilla varustettua.
Onko tietoa mistä saisi ostettua myös patjojen sisustoissa käytettyjä kovia hd foam levyjä?

Jo etukäteen jälleen kiitokset!
tsr
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Sun Oct 10, 2010 9:19 am

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 9 guests
cron