Maski

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Re: Maski

Postby N.Bäckström » Sun Aug 05, 2012 5:44 pm

morjesta,
mitäköhän tämän maskin kanssa pitäisi tehdä kun maskissa n.5cm halkeama.
maski on siis kauden käytetty Wall Pro Active.
maskissa viellä takuu voimassa.
eli pystyykö tuota korjaamaan vai korvataanko minulle uusi maski?

Tuossa pari kuvaa halkemasta
http://imageshack.us/photo/my-images/4/ ... 54954.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98 ... 54929.jpg/
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Re: Maski

Postby Lucky13 » Mon Aug 06, 2012 3:10 am

Yhteyttä Wall:lle, ehdottomasti.
*Tänä iltana ei tuu pakkeja*
User avatar
Lucky13
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Thu Jan 08, 2009 9:23 am
Location: Hämeenlinna

Re: Maski

Postby Forelli » Mon Aug 06, 2012 7:00 am

Soita ja kysy kuinka nopeesti saavat ,itse ku tilasin niin tuli aika nopeeta en kuitenkaan muista montako viikkoa meni ..
Mä luulin että mä olen hyvä, nyt tiedän.
User avatar
Forelli
MV-friikki
 
Posts: 76
Joined: Tue Nov 30, 2010 6:40 am
Location: Tampere

Re: Maski

Postby N.Bäckström » Mon Aug 06, 2012 11:54 am

N.Bäckström wrote:morjesta,
mitäköhän tämän maskin kanssa pitäisi tehdä kun maskissa n.5cm halkeama.
maski on siis kauden käytetty Wall Pro Active.
maskissa viellä takuu voimassa.
eli pystyykö tuota korjaamaan vai korvataanko minulle uusi maski?

Tuossa pari kuvaa halkemasta
http://imageshack.us/photo/my-images/4/ ... 54954.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98 ... 54929.jpg/


yhteyttä wall:ille otettu ja vastausta odottelen.
mitä mieltä olette , että riittääkö uusi ProActive maski ensi kaudelle mikä tulee varmaan neppailtua
c1-3divaria. vai tarviiko vaihtaa parempaan maskiin?
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm

Re: Maski

Postby Tuomashi » Mon Aug 06, 2012 2:44 pm

N.Bäckström wrote:yhteyttä wall:ille otettu ja vastausta odottelen.
mitä mieltä olette , että riittääkö uusi ProActive maski ensi kaudelle mikä tulee varmaan neppailtua
c1-3divaria. vai tarviiko vaihtaa parempaan maskiin?


Luulisi kestävän. Itse pelailen myös ensi kaudella C junnujen suomi sarjaa ja sitten B junnujenkin kanssa tulee "kikkailtua" ja sama proactive käytössä. Riippuu tietenkin paljon siitäkin että jos tulee jokatoinen veto päähän niin tuskin kestää mutta hanskaa tielle :wink: Ihme jos ei normaalikäytössä kestä eli niin että laukauksia maskiin tulee silloin tällöin harvoin.

Ediittiä: Totta jos puhutaan niin viimekaudella sain Wallin Active maskin halki mutta silloin niitä vetoja tulikin päähän niin perkeleesti. Oli hitaat kädet ja kun valmentajan kanssa tehtiin töitä että sai kädet liikkumaan niin sai sen hanskan siihen tielle --> hyvin on sitten maski kestänyt kun päähän kohdistuvat iskut väheni noin 80% 8)
Imuteho huikeat kaksikymmentä kiekkoa minuutissa.
User avatar
Tuomashi
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Sat May 14, 2011 3:19 pm
Location: Alavus

Re: Maski

Postby BamBam » Fri Aug 10, 2012 6:05 am

Eilen tuli sitten pistettyä tilaus Kanadaan Coveted Maskille omasta maskista.

Rahallisesti erittäinkin kilpailukykyinen hankinta Suomessa kauppojen hyllyiltä löytyviin "pro -maskeihin" verrattuna.
Materiaalina täys Kevlar ja maskin muottia lukuunottamatta täysin kustomoitavissa pienintäkin yksityiskohtaa myöten!

Mielenkiintoista nähdä, että mitä sieltä tulee. Toimitusaika on varmaan noin 3-4vko, mutta sitä ennen pääsee monet sähköpostit vaihtamaan, kun pääsee tekemään päätöksiä muodosta yms.

Aijaijai...on se vaan niin pirun jännää! :D
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re:

Postby BamBam » Sat Apr 06, 2013 8:55 am

Teme wrote:vähän off-topic,mut maalauspintaa näyttää ainakin riittävän tossa maskissa..ei oo turhia reikiä maalattavana.. :P



Tähän liittyen tuli kysymys mieleen Rey:n maskin omistajille. Kun noissa maskeissa ei tosiaan tunnu hirveästi tuuletusreikiä olevan, niin ovat varmaan normaalia kuumempia pitää päässä? Voisi ainakin kuvitella, että ei pääse oma kuuppa noissa maskeissa samalla tavalla tuulettumaan..?

edit. Kyselen koska olen hankkimassa itselleni kakkosmaskia. Tuossa ylempänä näkyy meikäläisen viesti kauden alusta ja nyt on tuo kyseinen maski lähdössäkin jo korjaukseen, kun leukaan tullut kiekonosuma vaatii paikkausta :roll:
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re: Maski

Postby Forelli » Sat Apr 06, 2013 11:31 am

Ite olen nyt puolitoista kautta pelannu reyn maskilla ja ei tuo sen kuumempi ole ollut kuin edellinen bauerin maski. Ainoo miinus maskissa on ollut maalaus ja pehmusteitten liiman kesto, suojaavuus on ollut erittäin hyvä, on tullut lujaa korvien kohalle ja ottaan, ei ole sattunut kertaakaan, ja ei ole hajonnutkaan . Tuossa kerran kokeilin wallin w6 maskia ja mun mielestä rey pätkii 100-0 tuon wallin ja on edullisempi.
Mä luulin että mä olen hyvä, nyt tiedän.
User avatar
Forelli
MV-friikki
 
Posts: 76
Joined: Tue Nov 30, 2010 6:40 am
Location: Tampere

Re: Maski

Postby BamBam » Sat Apr 06, 2013 1:52 pm

Forelli wrote:Ite olen nyt puolitoista kautta pelannu reyn maskilla ja ei tuo sen kuumempi ole ollut kuin edellinen bauerin maski. Ainoo miinus maskissa on ollut maalaus ja pehmusteitten liiman kesto, suojaavuus on ollut erittäin hyvä, on tullut lujaa korvien kohalle ja ottaan, ei ole sattunut kertaakaan, ja ei ole hajonnutkaan . Tuossa kerran kokeilin wallin w6 maskia ja mun mielestä rey pätkii 100-0 tuon wallin ja on edullisempi.


Tuhannet kiitokset vastauksesta!

Millä tavalla maalaus on mielestäsi huono? Mitä olen katsellut kuvia heidän sivuiltaan niin tosiaan ensimmäisten sivujen kuvat ovat kyllä aika vaatimattoman näköisiä, mutta viimeisillä sivuilla näyttäisi olevan ihan komeitakin töitä.

Tuo pehmusteitten liiman kesto on onneksi aika pieni homma, koska sinne voi itse koska tahansa lyödä uudet jos vanhat alkaa pettää.
User avatar
BamBam
Resident goalie geek
 
Posts: 107
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:22 am

Re: Maski

Postby Forelli » Sat Apr 06, 2013 8:21 pm

Maalipinta oli epätasainen ja kolhuja on tullut maalipintaa mun mielestä liian helposti , epäilen jotta maali ei ole tarttunut kunnolla hiilikuitudun ulkopintaan ,voi olla että maalien laatu on parantunut ja jälki myös.
Mä luulin että mä olen hyvä, nyt tiedän.
User avatar
Forelli
MV-friikki
 
Posts: 76
Joined: Tue Nov 30, 2010 6:40 am
Location: Tampere

Postby Polle » Sat Jun 22, 2013 4:59 pm

Minkälaisia kokemuksia teillä on tosta bauer nme 7 maskista? Kestääkö maalit, ristikko yms.
Vähä tollane meinais kiinnostaa.
Meikä
Polle
Rookie
 
Posts: 11
Joined: Sat Jun 16, 2012 6:04 pm

Re: Maski

Postby joens » Wed Aug 28, 2013 6:09 am

Terve,

Tullut tässä mieleen, että voisi hommata toisen maskin. Hintaluokassa 300-400e olisi Rey Swiss CK ja mahdollisesti Wall W6 Pro. Hirveästi en kokemuksia löytänyt W6'sta.

Kumpaan arvon raati itse kallistuisi? Materiaalit ovat erilaisia luonnollisesti molemmissa maskeissa. Wall varmasti kevyempi, mutta olisiko Rey suojaavampi?
joens
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:08 am

Re: Maski

Postby Teme » Wed Aug 28, 2013 5:09 pm

jrman varmaankin osaa kertoa Reysta enemmän..
User avatar
Teme
Lord of goaltending
 
Posts: 886
Joined: Sat Sep 22, 2007 12:27 pm

Re: Maski

Postby jrman » Wed Aug 28, 2013 6:28 pm

Ihan laadukasta kamaa nuo ovat. Sen verran luotan että Swiss CK on toiseksi kypäräksi tulossa.

Mutta jos haluaa puolueettoman mielipiteen niin ainakin nimimerkki Forelli tuollasella pelailee
kiekkoilijat_piste_fi
User avatar
jrman
Resident goalie geek
 
Posts: 474
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:17 pm

Re: Maski

Postby Forelli » Thu Aug 29, 2013 6:43 am

Juu oon nyt pelaillu rayn maskilla ja olen ollut erittäin tyytyväinen suojaavuus huippua ei oo kovatkaannvedot tuntunut miltään , miinuksia on tosiaan ollut tuo maalipinta ei sekään huoni ole mut on vähän epätasainen , onko sit yksittäinen tapaus niin en osaa sanoo . Vertailua wallin maskeihin en osaa sanoa kun en ole pelaillut sellaisella, mut jos multa kysyt niin kyllä mä tuon reyn ostaisin ennemin kun w6 maskin.
Mä luulin että mä olen hyvä, nyt tiedän.
User avatar
Forelli
MV-friikki
 
Posts: 76
Joined: Tue Nov 30, 2010 6:40 am
Location: Tampere

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests
cron