Räpylä

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

Re: Räpylä

Postby Jukka Ropponen » Fri Nov 08, 2013 9:29 pm

ETS_81 wrote:Moro!

Mulla tällä hetkellä Stomp:n rällä ja oon uutta hommaamassa. Oon kattellu Brian's G-Netik räpylää. Onko miten erilainen? Joutuuko opettelee koko homman uusiks...? ;)


Parannus on suuri ja g-netikn kiinnitykset sekä sisähanskan materiaali tekevät vaihdosta helpon. Hyvä esimerkki on Venäjän Barulin jolle vein uudet g-netik kintaat keskiviikkona. Torstaina mies pelasi jo niillä yhden harjoituksen jälkeen maaottelussa suomea vastaan vaikka on edelliset vuodet pelannut aivan eri merkkisillä kintailla.

Jukka
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Räpylä

Postby Le GoaP » Sat Nov 09, 2013 6:09 am

ETS_81 wrote:Moro!Mulla tällä hetkellä Stomp:n rällä ja oon uutta hommaamassa. Oon kattellu Brian's G-Netik räpylää. Onko miten erilainen? Joutuuko opettelee koko homman uusiks...? ;)


En ole Stomppia itse käyttänyt kuin joskus liikkeessä testaillut 1-2 min ajan, joten tohon en osaa sinällään mitään sanoa. Mutta itse olen Brian´s räpylöiden "fani" ollut jo monta kautta, vaikka muuten Brian´sin tuotteet ei housuja (ja tietty räpylöitä) lukuunottamatta mun suosikkituotteita olekaan. Noh, asiaan:

Ei G-Netik mikään avaruusajan räpylä ole perinteisiin verrattuna, mutta itse kyllä tykästyin heti kättelyssä. Siis ei ollut mikään radikaali ero muutamaa vuotta aikaisempiin Brian´sin räpylöihin. Käytännössä ei yhtään kevyempi eikä yhtään "muovisempi", eikä asetuksiltaan juurikaan erilainen, mutta silti hitusen edistyksellisempi. Ja ainakin itse ajoin sisään pari viikkoa= noin kahdeksan treenijäätä ennen kuin otin peliin jossa lasketaan maalit tilastoihin.

Eli yhteenvetona: Itse ainakin vaihtaisin G-Netik räpylään, mutta esim. Brian´s rintapanssareita en kyllä Sub-Zero-kokemuksen jälkeen osta edes ex-anopille...mutta yksilöllisiä juttuja ja joku toinen kommetois toistepäin...
Le GoaP
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 28
Joined: Sun May 19, 2013 3:45 pm

Re: Räpylä

Postby ETS_81 » Wed Nov 20, 2013 1:43 pm

Noh nyt on g-netik laukkussa ja ekoihin reeneihin menossa. Saas nähä mitn käy... :wink:
ETS_81
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 18
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:40 pm
Location: Karstula

Re: Räpylä

Postby Eicca83 » Wed Nov 20, 2013 9:34 pm

Ite sain oman G-netikin tänään postista, kiitoksia vaan Goaliepro:lle.
Kyseessä Vehasen viimekauden rällä ja heti käteen koetettuna on kyllä paras räpylä mitä omaan käteen oon koittanu.
Oon kokeillu Vaughn velo1, velo3, epic8800, Reebok P2, P3, Revoke näistä mikään ei ole niin hyvin natsannu omaan käteen ku toi G-netik. Tietenkin käsiä on monenlaisia, mutta tämä oma mielipide.

Huomenna sitte ekoille jäille kokeilee mite tarttuu.
User avatar
Eicca83
Maalivahti
 
Posts: 50
Joined: Sun Nov 14, 2010 6:26 pm

Re: Räpylä

Postby Eicca83 » Tue Nov 26, 2013 9:06 am

Nyt parit jäät alla G-netik:llä ja täytyy sanoo et kyllä vaan tykkään enemmän ja enemmän hanskasta.
Nyt on kyllä löytyny mulle hanska, kaikki on joutunu ostaa vähän niinku sikaa säkissä kun täällä ei ole liikettä
missä voisi kokeilla eri hanskoja.
User avatar
Eicca83
Maalivahti
 
Posts: 50
Joined: Sun Nov 14, 2010 6:26 pm

Re: Räpylä

Postby ETS_81 » Tue Nov 26, 2013 10:43 am

Oli se Jukka oikeassa...merkittävä parannus!! Ei tarvinnu opetella mitään. Hanska käteen ja jäälle. Ei lyö enää näpeille.

Pääsis taas jäälle!! 8)
ETS_81
Aloitteleva maalivahti
 
Posts: 18
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:40 pm
Location: Karstula

Re: Räpylä

Postby N.Bäckström » Wed Nov 27, 2013 1:30 pm

Itsellä ollu G-Netik räpylä tässä n.kuukauden ajan ja hanska sopii käteen aivan täydellisesti.
G-Netik on itselle ensimmäinen Brian'sin räpylä, eikä vielä mitään moittimista. Plussaa erityisesti isosta tupla-t pussista!
#1
User avatar
N.Bäckström
Resident goalie geek
 
Posts: 261
Joined: Sat May 09, 2009 5:18 pm
Location: Padasjoki

Re: Räpylä

Postby Jukka Ropponen » Fri Nov 29, 2013 6:28 am

ETS_81 wrote:Oli se Jukka oikeassa...merkittävä parannus!! Ei tarvinnu opetella mitään. Hanska käteen ja jäälle. Ei lyö enää näpeille.

Pääsis taas jäälle!! 8)


Hyvä juttu että rupesi heti pelittämään!

Viesti Kirjoittaja Eicca83 » Ke 20.11.2013 23:34

Ite sain oman G-netikin tänään postista, kiitoksia vaan Goaliepro:lle.
Kyseessä Vehasen viimekauden rällä ja heti käteen koetettuna on kyllä paras räpylä mitä omaan käteen oon koittanu.


Eicca, Oma kundini otti aiemmin toisen Vehasen viime kauden kintaan käyttöön ja kommentit oli hyvin samanlaiset. Yllättävän hyvin nämä käytetyt G-Netik toimivat ja pitävät kuosinsa.

Jukka
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Räpylä

Postby FoxxOne » Sat May 03, 2014 3:12 pm

Goaliestore foorumilla porukat valittaneet yllättävän paljon, että isot kädet eivät oikein mahdu hanskaan ja jotkut luopuneet hanskasta sen takia. En kyllä tiedä mikä siinä sitten mättää? Tekeekö Brian`s hanskan sisäpuolta mittojen mukaan, esim käden koon mukaan/mallista?
FoxxOne
Maalivahti
 
Posts: 34
Joined: Fri Jan 24, 2014 7:41 pm

Re: Räpylä

Postby Jukka Ropponen » Sat May 03, 2014 3:51 pm

FoxxOne wrote:Goaliestore foorumilla porukat valittaneet yllättävän paljon, että isot kädet eivät oikein mahdu hanskaan ja jotkut luopuneet hanskasta sen takia. En kyllä tiedä mikä siinä sitten mättää? Tekeekö Brian`s hanskan sisäpuolta mittojen mukaan, esim käden koon mukaan/mallista?


Kyllä, tarvittaessa räätälöidään käden ja sormien koon mukaan
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Räpylä

Postby FoxxOne » Sun May 04, 2014 7:07 am

Onko siinä käden ahtaudessa jotain perää, vai jonkin sortin hypeä vaan. Ihmiset ovat sanoneet myös että 5. 0 sarjan käsi osa (sormet olisi varsinkin suuremmat?
FoxxOne
Maalivahti
 
Posts: 34
Joined: Fri Jan 24, 2014 7:41 pm

Re: Räpylä

Postby Jukka Ropponen » Sun May 04, 2014 8:45 am

Meillä on maassa vasta 1 hanskapari 5.0 sarjaa ja siinä ei ainakaan ole isoja eroja koon suhteen. Maanantaina tulee 5 paria lisää. Suurin ero on siinä että 5.0 hanskoja ei esipehmitetä tehtaalla kuten Kanada kintaille tehdään. Briansilla on kone johon valmis hanska laitetaan ja se "hakkaa" kintaan lähes pelivalmiiksi. Joillekin nuorille maalivahdeille olen tilannut myös hanskoja extra pehmityksellkä jolloin ovat saaneet ne toimimaan erityisen nopeasti.
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: Räpylä

Postby tero_78 » Tue Jun 17, 2014 7:33 pm

Jenkeistä pamahti postin mukana AHL Pro return Vaughn Epic rällä 1-piece rannelevyllä. Yllättävän kevyt noinkin topatuksi rälläksi. Nyt kyllä vähän himottelis päästä jo jäälle kokeilemaan. Ei pitäis pahemmin meitin harraste/veteraaniporukan ripuliranteet tuntua. 8)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10356407_10152473932902020_783840300653704673_n.jpg
Ei ne tartu..
User avatar
tero_78
Resident goalie geek
 
Posts: 128
Joined: Wed Oct 18, 2006 6:13 am
Location: Eurajoki

Re: Räpylä

Postby tsr » Thu Sep 04, 2014 5:14 am

Millaisia kokemuksia foorumin käyttäjillä on Subzeron ykkösversion räpylästä?
Sopiiko se pieneen käteen? Millainen suojaustaso siinä on hyllyversiona?
Onko tästä valmistettu jotain halvempaa kiinaversiota mitä pitäisi vältellä? Jostain luin että Subzero rintapanssaria olisi valmistettu kiinaversiona.
tsr
Maalivahti
 
Posts: 46
Joined: Sun Oct 10, 2010 9:19 am

Re: Räpylä

Postby Jukka Ropponen » Thu Sep 04, 2014 6:46 pm

Briansin varusteista mitään ei tehdä Kiinassa.

Edullisemmat linjat tehdään Kanadalaisessa valvonnassa ja osin Kanadasta tuoduin laittein Filippiineillä.
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

PreviousNext

Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests