NHL"replica"paidat

Keskustelua maalivahtien varusteista ja kaikesta varusteisiin liittyvistä asioista.

Moderators: juha, Jan, raZor

NHL"replica"paidat

Postby p.g. » Thu Nov 13, 2014 9:18 pm

Moro!
Onko kukaan löytäny noita nhl mv:n replika pelipaitoja,kaikki tuntuis olevan kenttäpelaajille..?
Pakko myöntää että kiihkoissani tilasin XXL koon paidan siinä toivossa että mahtuis päälle,mutta eihän siinä ollu mitään toivoa että olis mahtunu. :)
Näkyy nekin missä on veskarien nimiä selässä,olevan"kapeilla"hihoilla olevia paitoja..

Jos jollain olis heittää vinkkiä niin olisin kiitollinen.
p.g.
Rookie
 
Posts: 5
Joined: Thu May 18, 2006 7:07 am
Location: Helsinki

Re: NHL"replica"paidat

Postby joens » Fri Nov 14, 2014 7:25 am

Aliexpress verkkokaupasta löytyy jopa customina (oma nimi ja numero). Hakusanaksi vain "goaliecut" Ajattelin kokeiksi tilata yhden jossain vaiheessa. Jenkkifoorumilla lötyy keskustelua ja keskustelun mukaan jotkut paidat ovat ihan aitojen reebok paitojen tasolla laadullisesti.
joens
Maalivahti
 
Posts: 43
Joined: Thu Jul 26, 2012 8:08 am

Re: NHL"replica"paidat

Postby eipii » Fri Nov 14, 2014 2:08 pm

http://www.paitapaja.fi/yhteydenotto
Tuolta kautta itse sain tilattua goaliecut paidan.
User avatar
eipii
Resident goalie geek
 
Posts: 400
Joined: Thu Nov 19, 2009 1:10 am

Re: NHL"replica"paidat

Postby p.g. » Fri Nov 14, 2014 3:55 pm

eipii wrote:http://www.paitapaja.fi/yhteydenotto
Tuolta kautta itse sain tilattua goaliecut paidan.


Ok,kiitoksia.
Ei ollutkaan tämä firma osunut kohdalle kun olen etsiskellyt..
p.g.
Rookie
 
Posts: 5
Joined: Thu May 18, 2006 7:07 am
Location: Helsinki

Re: NHL"replica"paidat

Postby akselikallengage » Sun Jan 03, 2016 3:56 am

Ite oon kaks paitaa aliexpressistä goalie cuttina tilannu ja aluks arvelutti kiinan laatu mut hinta ei ollu
paha 75€ ja kiinast on ilmaset postikulut mut tuote saattaa tulla toistakuukautta ku on hemmetin hidas posti, no nyt ku on paidat tullu ni näyttää iha game wornilt, kaikki on brodeerattu ja paidoissa on jopa fight strap! arvosana 4/10 on kyl 100, varmasti tuun jatkossa tilaamaa enemmäki paitoi sieltä ja tulliakaan en joutunu maksaa ku oli ns lahjalähetys eli jäi 75€ per paita, toivottavasti oli apuu! laatu kamaa! ja kaks viikkoo kesti mulle toimitus
dont ever trust defence
akselikallengage
Rookie
 
Posts: 7
Joined: Sun Dec 16, 2012 12:40 pm


Return to Pukukoppi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
cron