Ensi kauden valmennuspestini?

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Ensi kauden valmennuspestini?

Postby Jukka Ropponen » Fri Jul 20, 2012 11:00 am

Ajattelin laittaa t?nne n?in yleisesti tietoa miss? menn??n niin ei tarvitse vastata niin moneen mailiin ja yksityisviestiin, joita on tullut viime p?ivin? useita.

Zurichin 9 v pesti on loppunut samalla kun Sulo lopetti peliuransa. N?in olimme koko ajan suunnitelleetkin ja itse asiassa ZSC keikka ven?hti lopulta paljon suunniteltua pidemm?ksi.

T?ll? hetkell? ved?n viimeisi? viikkoja Goaliepron kes?n pro asiakkaille.

Ensi kauden suhteen asiat on viel? auki. Alun perin olin suunnitellut k?ytt?? tulevan kauden tarkan p?ivitetyn pelianalyysin tekoon ja siin? ohessa tietysti auttaa pro asiakkaitamme.

Nyt on kuitenkin tullut yksi vakava kontakti tuonne Valko-Ven?j?n extraliigaan ja siit? tullaan ainakin neuvottelemaan + olen lupautunut k?ym??n paikan p??ll? katsomassa olot ja tapaamassa johdon, valmennuksen ja maalivahdit.

T?m?n lis?ksi on yksi mahdollinen neuvottelu pestist? Suomessa, mutta se on t?ysin alkutekij?iss??n ja siit? ei tied? eteneek? mihink??n.

Laitetaan uutista saitille kun jotain konkreettista selvi?
Jukka

Blocker first - Questions later!
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
cron