Beaverin ja Tapparan tiet eroavat toistaiseksi

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Beaverin ja Tapparan tiet eroavat toistaiseksi

Postby beaver » Tue Apr 06, 2010 6:21 am

Eräs polku on kuljettu loppuun. Valmentamiseni Tapparassa loppuu toistaiseksi. En saanut Tapparalta sellaista sopimustarjousta, jonka olisin voinut hyväksyä, joten päätin jäädä seuran toiminasta kokonaan pois.
Harmin paikka, sillä olisin halunut jatkaa jossain kilpajoukkueessa, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta. Sinällään asiassa on se hyvä puoli, että Tapparalla on maalivahtivalmentajia riittävästi.
Olen ollut tänä vuonna SM-pronssia vottaneen joukkueen mukana nyt 5 vuotta ja olen jättänyt jälkeni jokkueeseen sen alusta saakka ja olen ollut jonkinlaisessa osassa, kun joukkuetta on kasattu näiden vuosien aikana. Harmi vaan, että työtä ei palkittu kultamitalilla. Se lienee kuitenkin elämää pienmpi asia.
Haluan kiittää Tapparaa siitä, että se on antanut minun olla osa hienoa taivalta.
Uudet haasteet odottanevat oven takana. katsotaan rauhassa, jatkanko ensi kaudella jossain joukkueessa vai keskitynkö Maalivahdit.netin toimintaan. Tosissaan valmentaminenkaan ei ole pois suljettu vaihtoehto. Tällä tarkoitan sitä, että voisin valmentaa ammatiksenikin jossain vaiheessa. Nähtäväksi jää.
Roppaa eteen...
User avatar
beaver
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:29 am
Location: Pirkkala

Postby Jani » Tue Apr 06, 2010 7:19 am

Aikaansa kutakin, niinhän se menee. Ihan mielenkiinnosta kysyn, liittyykö päätökseen myös kölvin peliuran jatkot tai katkot Tapparan juniorijoukkueessa?
Out of the ordinary... out of this world.
Jani
Resident goalie geek
 
Posts: 470
Joined: Tue Jul 11, 2006 5:24 pm

Postby beaver » Tue Apr 06, 2010 8:56 am

Niin kuin tuossa kerroin, olisin halunnut jatkaa jossain kilpajoukkueessa.
Kölvin suunnitelmat ovat ovat ihan erilaiset ja ne eivät oikeastaan liity tähän asiaan mitenkään. Niistä tuonnempana, kun on tiedotettavaa. En missään nimessä olisi enää jatkanut samassa joukkueessa kuin hän, se on ihan varma, jos joku on varma.
Roppaa eteen...
User avatar
beaver
Lord of goaltending
 
Posts: 1131
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:29 am
Location: Pirkkala

Postby Salama15 » Tue Apr 06, 2010 6:25 pm

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin tuon polkujen erkanemisen => isä-poika valmennussuhde toimii aikansa, mutta suurimmalla osalla on molemmille osapuolille fiksuinta tehdä hommia erillään kun ikää tulee tarpeeksi... On meinaan "joulupöydässä" huomattavasti leppoisampi tunnelma;-)

Toivottavasti nyt joku taho Pirkanmaalla ymmärtää oman parhaansa ja nappaa äijän pois kuleksimasta? Sen verran hyvän näköistä oli ainakin Koskisen Leon tekeminen siinä välieräpelissä jonka näin eikä tuo Beaver juniorikaan yhtään heikommin liiku!

Eiku tsemppiä tulevaan,
terv.- S15 ;-)
Salama15
Resident goalie geek
 
Posts: 285
Joined: Mon Oct 15, 2007 11:57 am
Location: Kirkkonummi


Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests