Pelaaminen vieraalla paikkakunnalla

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Pelaaminen vieraalla paikkakunnalla

Postby jacko » Sun Nov 15, 2009 8:50 pm

Elikkäs, kiinostaisi todella paljon yrittää ensi kaudeksi vieraan paikkakunnan joukkueeseen ja jokapäiväinen reissaaminen kotoa treeneihin ei enää olisi mahdollista.
Kysyisin siis teiltä, miten paljon sm-tason joukkueet ovat valmiita auttamaan ja järkkäämään opiskelu- ja asumispaikkojen suhteen, jos paikka joukkueessa irtoaa?
jacko
Rookie
 
Posts: 4
Joined: Sun Nov 15, 2009 8:19 pm

Postby Mefi » Sun Nov 15, 2009 9:26 pm

Opiskelupaikka pitäisi olla helposti vaihdettavissa. Kysele koulun kautta opiskelija-asuntoja/-asuntolaa ovat suhteellisen edullisia. Kannattaa myös olla joukkueenjohdon kanssa yhteyksissä jos vaikka pystyvät auttaa asiassa.
Image
User avatar
Mefi
Resident goalie geek
 
Posts: 286
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:13 pm
Location: Oulu

Postby JHaimakai » Sun Nov 22, 2009 2:30 pm

Itse pelailen vieraalla paikkakunnalla ja matkaa on 40minuuttia enkä mä oo ruvennu mitään koulua tai vastaavaa vaihtelemaan mutta saa nähä mikä tilanne se on ensi vuonna. Ainakin meille tuli kaveri kotkasta niin joukkue auttoi kaveria löytämään asunnon ja hankkimaan opiskelupaikan.
Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa!
JHaimakai
Resident goalie geek
 
Posts: 129
Joined: Mon Aug 10, 2009 5:23 am
Location: Heinola

Postby Tikki » Tue Nov 24, 2009 10:08 am

Mielenkiintoinen aihe koska osui omalle kohdalle. :D Aloin pelaan KiPS:ssä kun velipoika meni pelaa kans ja vähän niin kuin yllytti minuakin pitkän tauon jälkeen pelaamaan 3 div. :) Matkaa Kittilään on 150km eli 1h 25min suunnillee. En ihan joka treeneihin jaksa ajaa. :lol: Aika harraste pohjalla vedetää joten menen peleihin ja treeneihin mitä pääsen, mutta matkaa tosiaan on! :D Rovaniemen pelit on mukavia siin mieles kun ovat tavallaa kotipelejä mulle. :)
User avatar
Tikki
Maalivahti
 
Posts: 32
Joined: Sun Oct 01, 2006 6:37 pm
Location: Rovaniemi


Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron