MV-klinikka 09 jälkipyykki

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby raZor » Wed Jun 10, 2009 12:05 am

User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby raZor » Wed Jun 10, 2009 12:05 am

User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby raZor » Wed Jun 10, 2009 3:58 am

Siinäpä oli kaikki kuvat mitä minulla oli tarjota mv-klinikan tiimoilta. Ei ole muualta kuulunut/näkynyt lisää kuvia, joten sopii olettaa, että tuossa on kaikki.
Seuraavaksi on sitten videoitten vuoro. Hieman on vielä editoimista mutta enköhän minä tällä viikolla muutaman saan jo foorumille.

Eipä ole tullut keltään mitään kommenttia/havaintoa/mietettä/analyysiä/tms. kuvista, joten ovat varmaan yhtä tyhjän kanssa, vähän siltä vaikuttaa. Tietääpä jatkossa, että ei kuvien räpsimiseen kuluta aikaansa jäillä.

Mutta kokeilenpa ehdottaa tälläistä. Naamakirjan(facebook) käyttäjiä varmaan foorumin käyttäjistäkin löytyy, joten osa ainakin tietää mitä on kuvien täggäys(tag). Sehän on itensä ja/tai muiden merkkaamista kuviin, jotta muut tietävät ketä kuvista löytyy.
Klinikan kuvista jokainen varmaan tunnistaa ainakin itsensä mutta esim. minä en ainakaan voi sanoa tunnistavani kovinkaan monta foorumilaista oheiskuvista saati sitten varusteet päällä jäiltä.
Voitaisiin kokeilla/yrittää klinikan kuvien täggäämistä. Minua ainakin kiinnostaisi tietää/oppia tuntemaan foorumilaisia naaman/varusteiden perusteellakin, jotta tietäisi sitten klinikoilla ja tapahtumissa tervehtiä.

Kuvien täggäys ei täällä foorumilla onnistu naamakirjan tyyliinmitenkään ihmeelisesti, vaan ihan yksinkertaisesti: kuva viestiin, jossa itse on tai muita joita tunnistaa ja sitten alle nimeä ja mahdollisesti selistystä missä kohdassa kuvaa tägätty henkilö on.

Minä voisin aloittaa ja tägätä alkuunsa itseni, jos joku ei minua vielä naaman ja/tai varusteiden perusteella tunnista.




Image
Image
Razor
Last edited by raZor on Wed Jun 10, 2009 3:39 pm, edited 1 time in total.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Jukka Ropponen » Wed Jun 10, 2009 6:58 am

Hienoa duuni RaZorilta - kiitos kaikkien puolesta.

Tiputtele videoita vaan tuonne community TV:n puolelle niin julkaisen ne saman tien kun ne tuonne GoodMoodin hallintaliittymään ilmestyvät.

Itselläni on valtava määrä leirin, klinikan ja pro treenien materiaalia jota pitää työstää. Julkaisen asioita kun kerkeän. Tällä hetkellä suurin osa iltaajasta menee pro kavereiden treeneihin ja heidän analyysiehin, videoihin (joita ei voi julkaista, ovat valtaosin henk.koht käyttöön valmennuksessa vain). jne...

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby Lucky13 » Wed Jun 10, 2009 8:40 am

raZor wrote:Image


Tässä meikkis. :D

Jatka vaan raZor noita kuvahommia, kiva näitä on tsekkailla.

Mulla oli aikeena ottaa känny jäälle, mutta jäi sitten siinä uutena miehenä tohottaessa. Jos sitten seuraavalla kerralla... :roll:
*Tänä iltana ei tuu pakkeja*
User avatar
Lucky13
MV-friikki
 
Posts: 87
Joined: Thu Jan 08, 2009 9:23 am
Location: Hämeenlinna

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby yage » Wed Jun 10, 2009 12:56 pm

User avatar
yage
Lord of goaltending
 
Posts: 515
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:03 am
Location: Tupos

kuvat

Postby Jamo Hautakoski » Wed Jun 10, 2009 6:06 pm

Moi
Hieno homma Razor että otit kuvat ja laitoit saitille. Mukava noita on katsella joskus myöhemminkin ja saa heti samat hyvät fiilikset takaisin jotka oli tapahtumassakin. Hyvää terapiaa joskus :D
Jamo
Läskiä ja Lotinaa
Jamo Hautakoski
Resident goalie geek
 
Posts: 388
Joined: Wed Apr 26, 2006 6:51 pm
Location: Schoten, Belgia

Re: kuvat

Postby raZor » Wed Jun 10, 2009 6:20 pm

En mielestäni kehuja kerjännyt tuolla "puheellani" mutta kiitos kuitenkin. Tarkoitukseni oli "innostaa" kommentoimaan/analysoimasn kuvia jos niistä nyt jotain joku irti saa. esim. rällä väärässä paikassa, alkusijoittuminen pielessä jne. jne.
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Re: MV-klinikka 09 jälkipyykki

Postby aalperi » Thu Jun 11, 2009 5:50 am

yage wrote:yage

Image


Ompa komeet Smitit.. :P Onko ne mustat vai tummansiniset?
Image
"Enthusiasm - the sustaining power of all great action." Samuel Smiles
User avatar
aalperi
Resident goalie geek
 
Posts: 100
Joined: Sat Dec 15, 2007 9:34 am
Location: Sipoo

Postby yage » Thu Jun 11, 2009 12:02 pm

Väri on navy.
User avatar
yage
Lord of goaltending
 
Posts: 515
Joined: Thu Apr 27, 2006 5:03 am
Location: Tupos

Postby Jonppa » Thu Jun 11, 2009 4:53 pm

On kyllä tosi hyviä kuvia! Kiitoksia vaan RaZorille!

Itse oon aika huono käyttämään konetta niin en alkanu nyt säätämään tuota kuvaa, mutta koitan joskus laittaa :D eli oon aika monessa kuvassa mukana ja oon toi pieni tyyppi kenellä on punanen paita, simmonsin v2 kopiot ja rbk:n hanskat, sekä montrealin maila. Oheisharjoituskuvissa myös punainen paita, mustat shortsit ja lippis takaperin ja tuollanen reuhkaletti :D

Patjat oli kaverilta lainassa, kun ei omat kerenny viel tulla ja hanskat varmaan vaihtuu kans ja letin leikkasin myös nii en tiedä tunnistatteko seuraavalla klinikalla! :D

Image
Image

EDIT: Menikö kuvat oikein?
t.ylläpito
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Postby Vade » Thu Jun 11, 2009 5:57 pm

Jonppa wrote:On kyllä tosi hyviä kuvia! Kiitoksia vaan RaZorille!

Itse oon aika huono käyttämään konetta niin en alkanu nyt säätämään tuota kuvaa, mutta koitan joskus laittaa :D eli oon aika monessa kuvassa mukana ja oon toi pieni tyyppi kenellä on punanen paita, simmonsin v2 kopiot ja rbk:n hanskat, sekä montrealin maila. Oheisharjoituskuvissa myös punainen paita, mustat shortsit ja lippis takaperin ja tuollanen reuhkaletti :D

Patjat oli kaverilta lainassa, kun ei omat kerenny viel tulla ja hanskat varmaan vaihtuu kans ja letin leikkasin myös nii en tiedä tunnistatteko seuraavalla klinikalla! :D


Jos TUO on reuhaletti, mikäköhän mulla sit on ;) On nimittäin mulla jonniin verra pitemmät hiukset ku sulla. Eikä tossa sun letissäs muutenkaan oo mitään vikaa. Ainiin joo, hyvä RaZor, hienoja kuvia :P
Vade
Resident goalie geek
 
Posts: 247
Joined: Thu Oct 25, 2007 7:31 pm
Location: Toivala

Postby raZor » Thu Jun 11, 2009 10:06 pm

Videot

Nyt on ensimmäiset videot eli kaikki kahdeksan( 8 ) oheisvideota CommunityTV:n puolella nähtävissä.

GoaliePro mv-klinikka 09 oheiset


GP mv-klinikka09 oheiset: Video1
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video2
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video3
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video4
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video5
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video6
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video7
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä

GP mv-klinikka09 oheiset: Video8
Katso video CommunityTV:n puolelta
Lataa video tästä
User avatar
raZor
Moderaattori
 
Posts: 2156
Joined: Wed Apr 26, 2006 4:58 pm
Location: Jyväskylä

Postby Jonppa » Fri Jun 12, 2009 4:42 am

Jep kuvat meni oikein! Kiitos vielä siitä!

Hahah no joo ei toi letti viel nii paha ollu :D piti vaan leikata ku ei oikeen tyttökaveri tykänny enää ;) ja sit oli aina silmillä pelatessa ja lenkillä :D

Vade ootko muuten sama kaveri kenen kans vaihettiin numeroita? Vai olitko tuolla klinikalla?
Jonppa
Resident goalie geek
 
Posts: 276
Joined: Sun Jul 29, 2007 10:29 am
Location: Siilinjärvi

Postby Vade » Fri Jun 12, 2009 3:21 pm

En ollu klinikalla :) Mutta tosiaan omat hiukset ylettää tonne leuan alle asti, että ei sen puoleen :) Pitäs VIELÄ pitemmät saada :D
Vade
Resident goalie geek
 
Posts: 247
Joined: Thu Oct 25, 2007 7:31 pm
Location: Toivala

PreviousNext

Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
cron